Lajnux Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Glömde bort att skriva att jag har mick. Några andra spel jag kan lira över internet förutom Source är Faces of War (vilket jag väldigt gärna gör) och Company of Heroes. Redigerad 14 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag spelar: Age of Empires II : Age of Kings/The Conquerors Worms 4 : Mayhem World of Warcraft Kommunikation: Tyvärr så är mitt headset sönder. Möjligtvis Xfire Övrigt: Inget, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: CS 1.6 CZ Source Half life 2 Deathmatch SA-MP Kommunikation: Har mic och Ventrilo Mix Övrigt: ... Redigerad 16 februari, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag spelar: Deerhunter 2005 Kommunikation: Inget alls förutom datorn. Övrigt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Skeiv upp mig på Deer Hunter 2005 ochså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Skeiv upp mig på Dear Unter 2005 ochså... Höhö. Btw, skriv inte upp Mig på Deer Hunter listan, quoten var bara ett skämt. Redigerad 14 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Kan man ens spela Deer Hunter online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Glömde skriva att jag också lirar Live for Speed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Kan man ens spela Deer Hunter online? Ehh ja. det kan man på DH 04 o 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag spelar just nu: CoD 2, klanlir it is, public kan pussa mig på något ömt ställe. WoW Kommunikation Ventrilo. Vi i klanen delar på en trilo-server samtidigt som vi i klassen har en (används oftast för WoW). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag spelar: Call of Duty 2 Company of Heroes Jedi Academy SA-MP Splinter Cell: Chaos Theory Vietcong Warcraft III Warcraft III: The Frozen Throne MX vs ATV: Unleashed Kommunikation: Urkass mick och MSN Övrigt:Ska gå ner för trappan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter-strike : Väldigt aktiv SA-MP: Ibland VC-MP : -.- (<-som övre) MTA:SA: -.- MTA:VC: -.- Och har några spel som jag nästan aldrig spelar så mycket men som jag har tillgång till: Battlefield 2 Postal 2 :S, kanske någon som spelar det Kommunikation: Ventrilo, har ventrumm lediga utan små p12 som ska störa med sina binds osv. De flesta chattprogrammen IRC..m.fl Övrigt: Spelar cs väldigt ofta och har spelat i 4 år så om någon har frågor angående spelet och dess medhjälps program så är det bara att fråga. Frågor såsom: Fps steamfel kommandon i spelet för din egna dators bästa om du vill ha hjälp med några mods eller något så är jag cfgh4x0r och vet det mesta inom din map på hdn som heter cstrike. hjälp om spraytags blablabla..osv. Redigerad 14 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Öhm... ..är någon med i CS:S typ nu? Redigerad 14 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag spelar: World of warcraft Kommunikation: Mikrofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Liten rättning till Jacker: Expansionen till Age of empires II heter "The Conquerors" och inte "The Qonquerors". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 litet tillägg... OBS. mitt förra namn var ALER700. så alla ändra alla ALER700 till Alle090... +SpelRed Alert 2Home World 2Half life 2: Death match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Spelar konstigt nog inget online längre ... möjligtvis Rune : Halls of Valhalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Spelar konstigt nog inget online längre ... möjligtvis Rune : Halls of Valhalla Cs-dagarna som akaast är över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Cs-dagarna som akaast är över? Mjo, sen steam pajade och flickvännen klådde mig.. ... YEAH RIGHT Nejmen jag pallar inte bara. Redigerad 15 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Lägg till Call of Duty i listan, köpte det igenom Steam igår kväll \o/ Redigerad 16 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts