Juster Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Spelar: Live For Speed Call Of Duty 2 ibland Battlefield 1942 och vietnam inget annat vad jag vet nu.. Komunikation: Röksignaler Brev MSN Övrigt: Jag är mätt för jag åt nyss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Okej, till att börja med så särskriver man Guild Wars Sedan vill jag lägga till mig själv till spel som jag kan tänka mig att lira online, även om jag inte gör det jätteofta. Betapet Counter-Strike Counter-Strike: Condition Zero Day of Defeat (Inte Source) Diablo II: Lord of Destruction (expansion till Diablo II) SWAT 4: The Stetchkov Syndicate (expansion till SWAT 4) SWAT 4: The Stetchkov Syndicate + SSF Realism Mod 3.0 SWAT 4: The Stetchkov Syndicate + SSF Realism Mod 3.1 TrackMania Nations Unreal Tournament 2004 Kommunikation Fortfarande mick och Teamspeak och även en egen server på Teamspeak. Kanske kunde ta och skriva vilka som har egna servrar till diverse program eftersom det kan hjälpa om man känner för att dra ihop ett gäng inom ett spel? Redigerad 12 februari, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ledsen, men nu kom jag ju på en sak till: Betapet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Du kan skriva upp mig på: Tibia Counter-strike:Condition Zero Betapet (om du godkänner det? ^^) också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: Call of duty Battlefield 2 Kommunikation: Har mickrofon, TeamSpeak och xfire. Övrigt: spelar inte så värst ofta, men när jag gör det gör jag det länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Call of duty Call of duty: united offensive Vietcong Battlefield 1942 Mick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Listan börjar bli rätt stor nu. Någon som har haft nytta av listan ännu? Skulle vara kul att veta med tanke på att man lagt ned en del jobb på det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Listan börjar bli rätt stor nu. Någon som har haft nytta av listan ännu? Skulle vara kul att veta med tanke på att man lagt ned en del jobb på det hela. Inte än, under lovet kan hända att jag söker upp någon för en liten CS-match dock =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: MapleStory samt Betapet. Även Knight Online. Kommunikation:Tangentbordet Övrigt:Nickar Batsukin på Windia-servern på MS, och Brofloskvi på Betapet. På Knightonline så nickar jag Roffeltoff på Cypher, alltid på kanal tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag Spelar: World of Warcraft (är n00b) Counter-Strike (Förlorat typ all skills pga WoW ) Kommunikation Ventrilo Nickar Seldoon (noodles baklänges) på Genjuros, Level 21 Orc Shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Lirar bara Counter Strike: Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Har lirat The Sims 2 ganska mycket i ett par dagar nu. Tänker fortsätta på en film i The Movies lite senare i veckan, och så ska jag lira lite Zelda:TP. Lirade Advancewars:Dual Strike när jag var i Älvdalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Har lirat The Sims 2 ganska mycket i ett par dagar nu. Tänker fortsätta på en film i The Movies lite senare i veckan, och så ska jag lira lite Zelda:TP. Lirade Advancewars:Dual Strike när jag var i Älvdalen... Återigen, det är multiplayerspel vi pratar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Återigen, det är multiplayerspel vi pratar om... Damn, ska det vara så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Bara jag som tycker den här tråden borde klistras? Den kan vara andvändbar Redigerad 13 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Bara jag som tycker den här tråden borde klistras? Den kan vara andvändbar Indeed Lättare att hitta när alla skrivit upp sig sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Fan vad man ska glöma spel. Skriv upp mig på BF1942 och Half-Life 2 Dethmatch Splinter Cell Chaos Theory Redigerad 13 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Också.. lägga till flera saker på mig. =) Betapet Silkroad Online Kommunikation: Fax, slå pinnar i träd, röksignaler, skicka lappar, mobiltelefon, kasta sten, MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Skrev upp mig på yttligare två spel nu - SSF Realismmod till SWAT 4 och DoD:S. Skrev inte upp mig på DoD:S tidigare då jag tröttnade lite på spelet i sommras. Det är ett kul spel, men blandningen mellan realism och arkad är lite konstig ibland och skapar obalans. Har förövrigt beställt nytt headset nu, då mitt nuvarande är sönder. Redigerad 13 februari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Har inte installerat nåt spel än men jag kan spela Cs 1.6 Cs source Half - Life deathmatch (2:an går också ) Cod2 Star wars Jedi Academy (om jag får det o funka) Warcraft 3 + TFT World of warcraft Swat 4 Age of Empires (1 + expansion 2 + expansion och Mytholigy + expansion) Battlefield 1942 och Vietnam kom även på UT04 och Cz Komunikation: Har skype, Ts 2, Msn och kan på begäran fixa vent Övrigt: Inte lirat sen i september (n0ob på allt) Redigerad 13 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts