RadiuZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: CS: Source Warcraft III The Frozen Throne World of Warcraft Kommunikation: Mjo, via Skype Övrigt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: CS: Source SimCity 4: Rush Hour Hitman (2, Contracts & Blood Money) GTA: San Andreas Kommunikation: Inget för tillfället. Övrigt: Bumbibjörn! Redigerad 11 februari, 2007 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: CS: Source SimCity 4: Rush Hour Hitman (2, Contracts & Blood Money) GTA: San Andreas Kommunikation: Inget för tillfället. Övrigt: Bumbibjörn! Det är Multiplayerspel vi pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: - GTA SA (MTA) - UT 04 Demo (online funkar fint) - Linerider Kommunikation: Röksignaler? Övrigt: Kissekatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: - GTA SA (MTA) - UT 04 Demo (online funkar fint) - Linerider Kommunikation: Röksignaler? Övrigt: Kissekatt. Är Linerider online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Är Linerider online? Med mina nästintill obefintliga kunskaper om spelet svarar jag att nej, det är det inte. Däremot tror jag det är populärt att utbyta banor med varandra. (Jag har aldrig spelat det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag har möjlighet att kommunicera via IRC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: - Diablo II LoD kan hända. - World of Warcraft (TFT + ROC) - Counter-Strike: Source Kommunikation: Xfire. Övrigt: ö inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: Counter-strike 1.6 Counter-strike Source Silkroad Online MX vs ATV: Unleashed Kommunikation: Xfire Alla ventrilo versioner Alla TeamSpeak Mic MSN Övrigt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Jajustfan Måste lägga till lite! Jag spelar: Warcraft III Warcraft III:The Frozen Throne Kommunikation: O ja, ventrilo!! Övrigt: Jomenjust Hamachi kör jag också, så vissa spel kan jag ju fixa om jag inte redan har dom! Men, hur är det med Xbox360 lirande, tar vi det i x360 tråden eller kör vi det här också? Redigerad 12 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) JAG SPELAR: Gta sanandreas SAMP Half life 2 + HL2:Episode one Gmod online Mickrosoft Flight Simulator X: Deluxe The Sims 2 Lost Souls Techno Ejay 4 (Okej, JSHC har rätt det är ett musik program) STCC Battle Field Vietnamn C&C Tiberium Sun Counter Strike 1.6 Counter Strike Source Skype (Primär) Team Speak Ventrilo Msn (sällan) ÖVRIGT [*]Jag chattar även när jag inte spelar ;-) [*]Köttbullemacka Finns säker mer.... | | | \/ Redigerad 12 februari, 2007 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Lägg till mig på GunZ och FLYFF ALER: Ejay är inget spel, det är ett musikprogram som man skapar musik i Redigerad 12 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Lägg till mig på GunZ och FLYFF ALER: Ejay är inget spel, det är ett musikprogram som man skapar musik i Joo. i och för sig. men några gånger har Jag och en annan försökt att göra en låt som vi tycker om. Te.x lägger till samma saker och sen gör om dom som man själv vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar: Counter-Strike Condition zero Counter-Strike Source Counter-strike 1.6 (inte lika ofta som de övriga spelen) kommunikation: TeamSpeak RC2 MSN headset Övrigt: Är medlem i -={Black*Hawks}=- (de spelar de ovannämda spelen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Kom på en sak. Jag spelar gärna lite CO-OP på Splinter Cell: Chaos Theory, om det finns någon som har kvar det. Du kan skriva upp mig på Swat 4, Stetchkov Syndicate också. Kommunikation: TeamSepak och mikrofon. Redigerad 12 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag har möjlighet att kommunicera via IRC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Spelar: World of Warcraft Kommunikation: MSN, Ventrilo 2.1 Övrigt: Började lira med ett par polare på den nya servern Auchindoun, för närvarande lvl 57 paladin. /t Meryl om ni har vägarna förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar just nu: Call Of Duty 2 The Godfather Game The Sims (alla expansions och sånt skit också) The Elder Scrolls 4: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag spelar just nu: Call Of Duty 2 The Godfather Game The Sims (alla expansions och sånt skit också) The Elder Scrolls 4: Oblivion Det är multiplayerspel som gäller, men ska jag skriva upp dig på CoD2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det är multiplayerspel som gäller, men ska jag skriva upp dig på CoD2? Jaha? Men alla har ju skrivit upp massa annat sånt också Nej gör inte det, kör sällan multiplayer förutom BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts