RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Fasen vad man skulle glömma saker. Har skype och ventrilo också, dock använder jag inte dessa så mkt. Och CS 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: World of Warcraft Kommunikation: Ventrilo MIX Övrigt: Har i stort sett precis börjat spela och har en Night Elf Druid lvl 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 StellHell (har möjlighet att kommunicera via mick och IRC, liten balle) Vafan, sätt upp mig på Flyff också fast än jag inte spelar det längre... Känns trist att inte vara på listan. Skulle spela Flyff men jag har ju WoW... Stell, hur fanken klarar du av tre RPG samtidigt? Du måste levla skitlångsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Battlefield 2 och TrackMania Nations. Edit: Lirar också Live for Speed. Kommunikation: Mikrofon via Skype och TeamSpeak 2 RC2 Övrigt: Joinat GTASajtens TrackMania-klan och letar efter en klan till BF2. Redigerad 13 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Cs 1.6 , ibland cz , Counter-Strike: Source, typ 1 gång om veckan gunz. Kommunikation:Har mikrofon. Övrigt: har en clan som heter Elitewarclan på Gunz Redigerad 11 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ***OBS!!*** SKRIV BARA UPP ER OM NI ÄR INTRESSERADE AV ATT SPELA MED ANDRA FRÅN GTASAJTEN!! OCH SKRIV BARA DE SPEL NI VILL SPELA MED ANDRA!! Ta bort min från Listan. Jag kom på att jag inte egentligen är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Ups hållde på glöma WoW. Fast kör på privat server(SPELAR GRATIS) Hur ska vi göra med detta da. Ska vi spela tillsammans eller vad? asså menar ska vi göra upp en server så kan alla vi gå in o spela eller? Redigerad 11 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: COD2 Kommunikation: Xfire Övrigt: Ingen clan fast har blivit erbjuden platser i claner flera gånger om. Redigerad 11 februari, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 BF2 CSS VentriloMIX Kanske kan vara intresserad att lira nångång om det passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vafan, sätt upp mig på Flyff också fast än jag inte spelar det längre... Känns trist att inte vara på listan. Skulle spela Flyff men jag har ju WoW... Stell, hur fanken klarar du av tre RPG samtidigt? Du måste levla skitlångsamt... Nah, går helt ok. Man får hårdspela dom lite då o då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: Rainbow Six: Vegas SWAT 4 + expansion Splinter Cell: Double Agent Kommunikation: Mikrofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: Silkroad Online Kommunikation: TeamSpeak XFire In-Game chat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: World Of Warcraft, CS 1.6, Battlefield 2 Kommunikation: Teamspeak/Ventrilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar:World of Warcraft Kommunikation:Har mikrofon och alla versioner av Ventrilo + Teamspeak Övrigt:Lvl 68 mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: Eftersom dehär är ända orginal spelen jag har som som jag spelar så: BF42: Desert combat och Extended BF42: Forgotten Hope BF2 Kommunikation: Mic, telefon, fax Övrigt: Uppmärksamma er efter en L££T som heter JuL14n eller I lol(323). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Skit. Glömde en sak. Jag spelar: Counter-Strike: Condition Zero Kommunikation: Brevduvor, Morsekod och ficklampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kommunikation: Brevduvor, Morsekod och ficklampaHahaha Roflmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: SA:MP ibland, men hittills bara på Chillpoint. Starcraft Warcraft II PSP-spel: GTA:LCS GTA:VCS Lumines (Inget vidare multiplayerläge) Ridge Racer Kommunikation: MSN och TS. IRL för PSP-spelande Övrigt: Dessvärre blir det ju bara IRL-möten för PSP-spelen. Hoppas bara att Simpa (det blir svårt att börja säga Exotic) inte är rädd för en rendez-vous på stan Vore fett att utforska alla hundratals kombinationer man kan få i VCS-multiplayerlägena. LCS har inte så pjåkiga multiplayerlägen heller. Om nån annan PSP-ägare har vägarna förbi Norrköping/Linköping nån dag får ni gärna säga till om ni vill spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: du kan väl skriva upp mig på Jedi Academy (JA+) också då Kommunikation: ------ Övrigt: ------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag ska göra mig jobbig igen Jacker, om du orkar så kan du skriva upp Xfire som kommunikation på mig. Kommunikation: Brevduvor, Morsekod och ficklampa That's the life in Norrbotten. Redigerad 11 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts