Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: FyFF Maplestory Multi theft auto San Andreas BF 2142 Kommunikation: Teamspeak ibland Övrigt: kör mest flyff, maplestory ibland,MTA på kvällarna, och BF2142 när jag känner för det FyFF? Öhm... förlåt för att jag strulat till det Jacker, men det är Jedi Academy (JA+) Modden jag spelar också, precis som Boomer. Jag glömde lägga till det i min förra post. Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Flyff Counter-Strike Counter-Strike:Source Kommunikation: Ventrilo FTW Övrigt: Lirar inte i någon klan, men har ett gäng som jag lirar CS med som har en egen klantagg. Alltså inget seriöst klanlirande Men jag är med i en guild i Flyff! EDIT: Jacker, Flyff! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39688 Redigerad 11 februari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: Counter-Strike 1.6 Kommunikation: Jag har vent och mick Övrigt: Har spelat CS i fem år, har massor av erfarenheter av claner och team-play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: Counter-Strike: Source Day of Defeat: Source Point of Existence 2 Project Reality Kommunikation: Mikrofon och Teamspeak Övrigt: Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vill bara säga att SA-MP är San Andreas Multiplayer och Multi Theft Auto som du skrivit inte är samma sak, tänkte att du skrivit Multi Theft Auto (San Andreas) och skrivit dit Godfather fast än han sa att han spelade SA-MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter-strike: Condition Zero Need for Speed underground Kommunikation: Msn, har tillgång till en kass mick. Redigerad 11 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vill bara säga att SA-MP är San Andreas Multiplayer och Multi Theft Auto som du skrivit inte är samma sak, tänkte att du skrivit Multi Theft Auto (San Andreas) och skrivit dit Godfather fast än han sa att han spelade SA-MP Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar CS 1.6 Jag har tillgång till mick, men har ej teamspeak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad menar du? SA-MP och MTA är två olika program, men man kan ju göra en grupp för alla MPprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 SA-MP och MTA är två olika program, men man kan ju göra en grupp för alla MPprogram. Nä, är det olika moddar ska dem ha en egen lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nä, är det olika moddar ska dem ha en egen lista. Oki, men de gör ungefär samma sak, bara att man inte kan spela mot någon som använder den andra klienten/servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Oki, men de gör ungefär samma sak, bara att man inte kan spela mot någon som använder den andra klienten/servern Ganska sjävklart med tanke på att det är just två olika klienter/servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ganska sjävklart med tanke på att det är just två olika klienter/servrar. Jajja, gör som du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: SA:MP, lite då och då. Är även grymt sugen på lite Swat4 igen. Kommunikation: TeamSpeak och mikrofon, jag har dock lite svårt för att prata med folk jag inte känner.. Övrigt: Nä-äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jo, du kan skriva upp mig på Counter-strike 1.6 också. Plus att jag har Xfire. Redigerad 11 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag är också grymt sugen på att dra ihop alla pejkar här och lira SWAT4 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja fan. Jag har xfire också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter Stirke Source Battlefield 2 SWAT4 Kommunikation: Xfire Övrigt: Spelar i CSS klan Redigerad 11 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar WoW och cs 1.6. Har tillgång till mic. Stor erfarenhet av 1.6 Edit : fast lirar inte cs särkilt mkt längre.. Redigerad 11 februari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag spelar: World of Warcraft Flyff Tibia Kommunikation: Ventrilo, TS, Skype, IRC Övrigt: Balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts