Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Future Cop då? Ska vi ta ett lir elle'? Men ja, lägg till mig på Future Cop L.A.P.D. också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T0Tem Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter-Strike AVP2 exp WC3 TFT Diablo II: LOD Kommunikation: Har mick, vent mix och Hamachi Övrigt: Har ni organiserat Hamachi servers över detta? Ifall man skulle vilja lira via det!? isf har ni publicerat serverna och pw till dem? Redigerad 22 juni, 2007 av T0Tem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Jag spelar: Insurgency. Kommunikation: Har mick, Ventrilo, Teamspeak, Skype. Övrigt: - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter-Strike Counter-Strike:Source Earth 2160 BF2 BF2142 UT2004 Garrys Mod GW Rome:TW Medieval 2:TW SA:MP tror det var allt.. Övrigt: Har Hamachi Brukar lira Garrys mod med alle090 faktiskt, vi går i samma klass Redigerad 13 juli, 2007 av Joki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Jag spelar: Counter-Strike Counter-Strike:Source Earth 2160 BF2 BF2142 UT2004 Garrys Mod GW Rome:TW Medieval 2:TW SA:MP tror det var allt.. Övrigt: Har Hamachi Brukar lira Garrys mod med alle090 faktiskt, vi går i samma klass Älska Gmod 10 buggfri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Jag spelar: SA:MP Kommunikation: Har mikrofon och Ventrilo Övrigt: Spelar på ArgonathRPG IP: 89.149.196.238:7777 HostName: Argonath RPG 0.2 Mitt username: Oggi Redigerad 13 juli, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Jag spelar bara Counter Strike 1.6 heter Rusty_Sp00n_ på Steam om nån är intreserad Ingen möjlighet att komunicera via Mikrofon. Redigerad 13 juli, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 verkar som min förra post här blev ignoreard (Buhuu ) Så....... Jag spelar: Tony Hawks American Wasteland(sometimes) Swat4 (inte stechkow eller vad det heter) NFS Carbon (spelar väl möjligtvis om jag fick igång det online(Ni får gärna hjälpa mig med detta alltså då det inte vill funka att installera deras patcher som det står att jag ska göra) Det var alla som jag lirar online tror jag... Kommunikation: Telefon Msn ...och fax på jobbet.... Övrigt: Ja... Heter c3force på Xfire och Granstrand på Steam(fast det använder jag aldrivg ändå..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Du kan få ta bort mig från båda CoD och lägga till mig på alla Counter-Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Tabort mig från allt och lägg till mig på Tibia! Btw, nice jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Lägg till att jag har stor erfarenhet av CS 1.6 (De som undrar hur länge jag har lirat så har jag lirat i ca 6 år. Och det inkluderar klanlir i t.ex Fragbites nattcupliga.) Redigerad 15 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Glömde följande: GTR2, Race WTCC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Kan lägga till att jag spelar BF2 nu också tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Kan tillägga mig på: * Counter Strike Source * Counter Strike Zero (Båda) * Half Life 2: Deathmatch * Earth 2150: Lost Souls BTW: Keep up the extreamly good work, Mate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Jag spelar: Flatout 2 Call Of Duty 2 Command and conquer 3 tiberium wars Counter Strike 1.6, source Postal 2 share the pain, apocalypse weekend Kommunikation: Mikrofon Övrigt: Jag har Skype som mikrofon chat program... heter flather1 där så det är bara att adda mig om ni vill spela nåt av dom där spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter-strike 1.6, Counter-Strike: Source, Garry's mod 10, Battlefield 2 Kommunikation: Teamspeak 2, Ventrilo, Msn, Xfire Övrigt: -- Redigerad 28 juli, 2007 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Uppdatering: Jag spelar: Worms Armageddon Kommunikation: Mikrofon, MSN Övrigt: Relativt erfaren av spelet och alla dess speltyper som kommit till online. Rekommenderar Worms Armageddon, det är grymt kul online. PS. Lägg till en liten (Personen har för tillfälligt spelet avinstallerat)-tag på mig för Unreal Tournament 2004. DS. Redigerad 8 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag spelar: Fia med knuff, Kinashack, strippoker med mera. Kommunikation: Röst, kroppspråk. Övrigt: En gång vann jag 20 kronor på Texas Hold 'Em. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag spelar: Fia med knuff, Kinashack, strippoker med mera. Kommunikation: Röst, kroppspråk. Övrigt: En gång vann jag 20 kronor på Texas Hold 'Em. Här var vi seriösa ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Du kan lägga till mig på MapleStory om du orkar. Kommunikation: Orka, chattar på spelet. Övrigt: Spelar på Bellocan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts