ZcruweN Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Humm humm. Du kan lägga till mig på SWAT4 (vanliga inte exp) Samma som vanligt, mic. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Jag spelar: BF 2 MTA:SA SA:MP Kommunikation: Mic, men använder sgs aldrig. Övrigt: Look behind you, a Three-Headed Monkey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Kanske du kan passa på att tabort mig ifrån WC3: Tft, CoD 2, Diablo 2: LoD. Och adda gärna att jag har mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Kom på en sak. Spelar gärna Tony Hawk's Pro Skater 3, Tony Hawk's Pro Skater 4, Tony Hawk's Underground, Tony Hawk's Underground 2(I värsta fall) eller Tony Hawk's American Wasteland online på PS2. Men den här tråden kanske bara är för PC spel?? Skriv in mig på VC-MP också med mic. Redigerad 16 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Kom på en sak. Spelar gärna Tony Hawk's Pro Skater 3, Tony Hawk's Pro Skater 4, Tony Hawk's Underground, Tony Hawk's Underground 2(I värsta fall) eller Tony Hawk's American Wasteland online på PS2. Men den här tråden kanske bara är för PC spel?? Skriv in mig på VC-MP också med mic. Gäller alla onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Sätt upp mig på VC-MP också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hoppas jag inte är elak som drar upp den här men... Sen jag jag fick min halvkassa dator hos farsan har jag börjat släpa den fram och tillbaka mellan mina föräldrar, så nu kan jag spela online hos morsan, så det jag spelar: Battlefield 1942 (+ Forgotten Hopes, Pirates & Desert Combat) Sid Meier's Railroads Deer Hunter 2005 Season och så Locomotion har MSN och Hamachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag spelar: Cod2(ibland)SA-MP(dock inte just nu, men fixar när färdiga 0.2 kommer...) Swat4, tror det var allt.. Kommunikation: Nej, eller, MSN såklart... Övrigt: Ja, du har en fluga på näsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 (redigerad) Jag spelar:Battlefield: Vietnam Kommunikation: Dynamisk Mikrofon, mirc, vent Övrigt:Är inte med i någon klan Redigerad 3 maj, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Nu kan du skriva att jag kan prata med mic Har ventrilo, skaffar annat snabbt vid behov ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Jag spejlar Counter Strike 1.6/Source oh yeah Battlefield 2142 (ibland råkar det hända att jag trycker på fel ikon på skrivbordet... Då blir jag tvungen till det för att jag oftast inte orkar avsluta.) Half Life 2 DeathMatch Kommunikation Hamachi Ventrilo Övrigt Du kan lägga en stock i vattnet men den kommer aldrig att bli en krokodil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Har skaffat SWAT 4 nu. Skriv upp mig! Kan kommunicera med mick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Spelar: BF 2, kan spela dod:s vid behov men har mest lagt av med det Gta:sa mta, när nya kommer Komunikation: Har en mic och kan säkert skaffa olika program vid behov har msn, telefon och mer skit Övrigt: ´det finns inget, har spelat dod:s ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Om någon spelar och är bra på dota så behöver jag 2 personer till våran dota klan. VI är duktiga och samspelta. Vi har vent och sitter där när vi spelar. Redigerad 12 maj, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 VI är duktiga och samspelta. Vi har vent och sitter när vi spelar. Jaså? Jag brukar stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jaså? Jag brukar stå. Hmm. Jag vet inte ens vad jag skulle skriva där. Lite läskigt. Vad jag menade var att vi är inne på ventrilo när vi spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Lägg till mig gotdamit son of a hoe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) BUMP! Du kan ta bort mig på Tales of Pirates och Tony Hawk's American Wasteland. Spelar: Battlefield 2 Battlefield 1942 Kommunikation: xFire och Hamachi Övrigt: Jag spelar gärna med GTAsajtare Redigerad 21 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Jag spelar: World Of Warcraft Counter Strike Soruce Test Drive Unlimited Splinter Cell Chaos Theory Deer Hunter 2005 Half Life Deathmatch BattleField 2 Call Of Duty 2 när jag orkar lägga in det igen Kommunikation: TeamSpeak Xfire Hamachi Msn Övrigt: Spelar med min CSS klan Redigerad 21 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) BUMP! Future Cop då? Jag uppdaterar min lista också då . Spelar Betapet Diablo II: Lord of Destruction (expansion till Diablo II) Future Cop L.A.P.D Guild Wars Kommunikation Har mic. Har avinstallerat TS-servern. (Eller, har inte installerat efter kraschen igen) Xfire Övrigt Fan vad lite onlinespel jag spelar Redigerad 21 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts