Alle090 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hej allihopa... Mitt HL2 har börjat att bråka. så fort jag startar det (i steam) så laddar det till start menyn. Och när menyn ska komma så stängs allt ner och detta fel meddelande kommer. "Platform error: module Failed to initialize" Och jag har spelat det innan.. Jag har googlat och sökt på Gta sahten. om ni vet en länk så skicka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ominstallera HL2, alt. Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ominstallera HL2, alt. Steam. Tack, det funkade. Men anledningen att jag frågade var om nån hade samma problem.. aja,.. tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Hade du -freq XYZ i launch options? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts