_Ante_91 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hejsan på er alla! ^^ Hrm, jag tänkte börja med ett nytt kapitel i mitt liv, dvs. att börja Modda i GTA SA. Så... Då måste jag ju fråga er kunniga människor: Är det fullt möjligt att byta ut polismotorcykeln (HPV1000) mot t.ex en polisbil? Och ja, alla här, det är fullt okej att göra narr av mig bara för att jag inte vet det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hejsan på er alla! ^^ Hrm, jag tänkte börja med ett nytt kapitel i mitt liv, dvs. att börja Modda i GTA SA. Så... Då måste jag ju fråga er kunniga människor: Är det fullt möjligt att byta ut polismotorcykeln (HPV1000) mot t.ex en polisbil? Och ja, alla här, det är fullt okej att göra narr av mig bara för att jag inte vet det... Klart det går.. Men är det inte enklare att modda Gta sa polis bilen till en svensk polisbil? Det finnns mods lite här och där. Finns även en tutorial längre upp in modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Klart det går.. Men är det inte enklare att modda Gta sa polis bilen till en svensk polisbil? Det finnns mods lite här och där. Finns även en tutorial längre upp in modding forumet. Aha... Men alltså det är ju typ samma motor i bilen som den man ersatte...! Alltså förstår ni hur jag menar?.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Aha... Men alltså det är ju typ samma motor i bilen som den man ersatte...! Alltså förstår ni hur jag menar?.. :S Om du menar kör-egenskaperna så går det att ändra. te.x öka vikten, sänka tophastigheten eller dylikt. Men om du menar utsende så beror det ju på hur modellen du moddade ser ut... OM skaparen har gjort en snygg motor så är det en snygg motor i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Om du menar kör-egenskaperna så går det att ändra. te.x öka vikten, sänka tophastigheten eller dylikt. Men om du menar utsende så beror det ju på hur modellen du moddade ser ut... OM skaparen har gjort en snygg motor så är det en snygg motor i.. Ja...! Köregenskaperna på bilarna man ersatt...! Så, hur ändrar men det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ja...! Köregenskaperna på bilarna man ersatt...! Så, hur ändrar men det? Ja det finns 3 sätt.. 2 program eller att göra det själv.. 1. San Andreas Ultimate Editor Lite buggig men enkelt för att editera olika bilar och vapen... 2. Gta Sa Handlig Editor Ett lite mer avancerat program. man måste kunna lite mer.. men buggfritt.. 3. Öppna helt enkelt "Handlig.cfg" i Gta sanandreas/data. Öppna med Anteckningar. Och där ändrar du på datan som finns i. Do.c är det svårt. för man får inte ta för många siffror och det är inte dirct den mest användar vänligaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det är inte möjligt att byta motorcyklar mot bilar.. Där var en sida i ditt kapitell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts