logitech Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 varje gång jag fäller ner san andreas och ska fälla upp det igen så kommer inte fönstret upp utan jag kan bara arbeta i windows någon som kan hjälpa mig? Ps: jag har lagt in lite models till bilarna, provande installera om, men samma sak hände igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Prova att tabba? ALT+TAB så trycker du på tab tills du har markerat SANANDREAS rutan och släpper GL iaf..hoppas detta hjälper, det gör det för mig iaf. Redigerad 11 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logitech Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) det e så jag gör om jag ska minimera men det går inte och jag har provat att trycka på "start" funkar inte heller :'( tack ändå Det funkar att fälla ner och upp INNAN jag har laddat någon save Redigerad 12 februari, 2007 av logitech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Brukar hända mig också att det tar lite extra tid på sig innan det startar upp igen. Ge det lite tid, brukar funka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logitech Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Haha okej, jag e inte en av de tållmodiga typerna får väll prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts