skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Sen finns det ju vita som föds i Sydafrika också. Är de negrer, darkjak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Sen finns det ju vita som föds i Sydafrika också. Är de negrer, darkjak? Hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jepp, negro och neger är helt enkelt 2 totalt skilda ord. Din poäng är alltså att du är så jävla bränd att du motsäger ditt eget argument? Argument? Det enda jag "lagt fram" är att ordet negro på spanska betyder svart, och att ordet neger troligtvis härstammar från det ordet. Så informera mig om vart jag har "motsagt" mitt argument? Kan väl underlätta min förra post lite och säga att negro och neger inte har samma synonym i dagens läge, då. Redigerad 11 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Då använder han väl ordet "Mörkhyad" då. Asså jag menade bara att många från Karibien är negrer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kan väl underlätta min förra post lite och säga att negro och neger inte har samma synonym i dagens läge, då. Det får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hur orkar du? Vore det för mycket begärt att be om en precisering? Menar du hur jag orkar tjafsa med darkjak, eller... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Mitsubishi-reklam stoppas När amerikanska Mitsubishi fick syn på filmerna tvingade man Mitsubishi Sverige att genast stoppa kampanjen. Risken för att man skulle bli stämd för diskriminering eller ge varumärket en felaktig bild ansågs vara för stor. Torde då detta inte ge en motsatt effekt då Mitsubishi absolut inte verkar vilja förknippas med "vräkiga" afroamerikaner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) *BUMP* Vilket är det absolut bästa sättet att reta gallfeber på PK:are med? Känner mig bara jävligt sugen, PK:are ska drivas till vansinne! "Anything Anytime Anyplace For No Reason At All" - Frank Zappa Redigerad 18 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 *BUMP* Vilket är det absolut bästa sättet att reta gallfeber på PK:are med? Känner mig bara jävligt sugen, PK:are ska drivas till vansinne! "Anything Anytime Anyplace For No Reason At All" - Frank Zappa Snacka om incest. Hade en diskussion (läs försökte ha en diskussion) med familjen och det slutade i ett hejdundrande bråk om hur sinnessjuk jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Snacka om incest. Hade en diskussion (läs försökte ha en diskussion) med familjen och det slutade i ett hejdundrande bråk om hur sinnessjuk jag är. Menar du att din familj består av PK:are, och du försökte reta upp dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Menar du att din familj består av PK:are, och du försökte reta upp dem? Nej, jag menar att jag upptäckte att den består av PK:are (bortsett från mig då såklart), och att jag försökte ha en civiliserad diskussion med dem. Det var inte av uppsåt som jag retade upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 *BUMP* Vilket är det absolut bästa sättet att reta gallfeber på PK:are med? Känner mig bara jävligt sugen, PK:are ska drivas till vansinne! "Anything Anytime Anyplace For No Reason At All" - Frank Zappa Om en mörkhyad (PK!) hävdar att han är 2:a eller 3:e generationen svensk så säg då iskallt: 'Kallar du en höna som är född i ett stall för häst?' och gå sen därifrån, that oughta show 'em. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Att sätta på sig någon tshirthell-tröja kan nog få igång vissa. Ex. "I surfed the Tsunami 2004" "Global warming is awesome" osv. PC: När du skriver "mörkhyad", menar du då att de inte är lika mycket värda som vita då eller!?!? Skriver du "om en vithhyad[...]" eller!??!!?? :mellow: :mellow: Redigerad 19 maj, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Om en mörkhyad (PK!) hävdar att han är 2:a eller 3:e generationen svensk så säg då iskallt: 'Kallar du en höna som är född i ett stall för häst?' och gå sen därifrån, that oughta show 'em. Zing! Glasklart svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Mahalo du är min nya hjälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Gammalt, men ändå... Redigerad 30 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ska vi skratta eller gråta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Det sjukaste är ju ändå att de har tänkt döpa om Agatha Christies deckarklassiker, Tio små negerpojkar till Och så var det bara en, på grund av att "titeln kan misstänkas såra personer med utländsk härkomst." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ska vi skratta eller gråta? Vad nu, tycker du det är rätt att säga "svarting"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vad nu, tycker du det är rätt att säga "svarting"? Mja, inte svarting men det stog också "Den svarte" som är helt tillåtet att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts