Kebab Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 En kille är så jävla skrattretande, han heter Emir men vill kallas Emilio... Antagligen för han tycker det låter mer "Gangzta". Gnäll lagom. Min mycket gode, och helsvenske, vän Hampus envisas med att kalla sig själv för Hampelito. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Gnäll lagom. Min mycket gode, och helsvenske, vän Hampus envisas med att kalla sig själv för Hampelito. (:!!! Gnäll lagom. Min tidigare mycket gode vän, som heter Magnus, envisades tidigare med att kalla sig själv för Shaggmeister. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Gnäll lagom. Min tidigare mycket gode vän, som heter Magnus, envisades tidigare med att kalla sig själv för Shaggmeister. Touché. Bara i Norrland! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Touché. Bara i Norrland! Han är ett särfall. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Touché. Bara i Norrland! Norrland? Eudorosjäveln bor ju i Alfta. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Norrland? Eudorosjäveln bor ju i Alfta. >: Allt ovanför Uppsala är Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 *BUMP* PK- maffian slår till igen, den här gången i Storbritannien. Kanske det vore enklast att förvandla hela EU till en muslismk union (eller liknande) bara för att vara HELT säker på att ingen icke-europe blir kränkt? Quotar mitt egna inlägg så det inte försvinner i er dumma off-topic- diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 *BUMP* PK- maffian slår till igen, den här gången i Storbritannien. ------- Lite relaterat från Finland: Chokladtillverkaren Fazer kommer att ersätta sin klassiska figur, som de har använt på företagets lakritsstänger sen 1927, efter påtryckningar från en brittisk EU-parlamentariker som ansåg att figuren var både chockerande och kränkande för invandrarna i Finland. Det komiska är att när man intervjuade mörkhyade personer i finsk tv och frågade dem vad de tyckte, ansåg alla av de tillfrågade att det var löjligt och att de kände sig mer kränkta av att någon tror att de blir "chockerade" av en så liten sak än av hur loggan ser ut. Här är figurerna btw; den gamla och den nya: http://hbl.fi/bild/2008/2/29/s_b15896.png http://hbl.fi/text/inrikes/2008/2/29/d10777.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Exakt, snacka om att skapa problem som inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Väldigt intressant att se hur forumets syn på ämnet har förändrats sen 2008 då det är i ALLRA högsta grad angeläget nu. Vad säger ni? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Väldigt intressant att se hur forumets syn på ämnet har förändrats sen 2008 då det är i ALLRA högsta grad angeläget nu. Vad säger ni? Tycker fortfarande att vissa saker är väldigt larviga. Folk är för känsliga idag IMO. Känns nästan som en trend där folk försöker hitta saker att censurera. Bara massa onödigt gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2014 Självklart! Dock förvånande många som längre bak i tråden tyckte det var helt rimligt att kalla svarta för "neger". Känns väldigt långt bort 2014. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Verkligen... en hel del riktigt sunkiga åsikter längre fram i tråden. Tack och lov att vi har bättrat oss. Kul bump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 (redigerad) Fick mig att tänka på den här. Redigerad 16 december, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Fick mig att tänka på den här. rL_s3XKIu5s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 För att klargöra, håller inte med gubben 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts