Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Postal är inte så blodigt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Postal 2 är blodigt på sa att man kan slå av huvuden med en spade, skjuta det till slamsor med hagelbössa etc. I Manhunt är det våldsamma 'avrättningar'. Du kan t.ex. smyga fram till någon och kväva personen med en plastpåse, dra till han i skallen med ett basebollträ eller skjuta han i bakhuvudet och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Postal 2 är blodigt på sa att man kan slå av huvuden med en spade, skjuta det till slamsor med hagelbössa etc. I Manhunt är det våldsamma 'avrättningar'. Du kan t.ex. smyga fram till någon och kväva personen med en plastpåse, dra till han i skallen med ett basebollträ eller skjuta han i bakhuvudet och så. Jag tycker endå inte att man ser så mkt blod i postal, så länge man inte sparkar in ett lik i ett litet rum å börjar skjuta våldsamt så att det 5 min senare är blod blod överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag tycker endå inte att man ser så mkt blod i postal, så länge man inte sparkar in ett lik i ett litet rum å börjar skjuta våldsamt så att det 5 min senare är blod blod överallt. Skaffa Apocalypse Weekend och AWP, så säger du inte så sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Skaffa Apocalypse Weekend och AWP, så säger du inte så sen. Har AW men AWP har jag inte hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 AWP är en mod som lägger till nya grafiska effekter (tex mer gore) nya utseenden till pedsen, nya föremål, vapen etc. Riktigt bra mod, med andra ord. det ingår i Postal fudge pack, men kan även laddas ner gratis (och lagligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 AWP är en mod som lägger till nya grafiska effekter (tex mer gore) nya utseenden till pedsen, nya föremål, vapen etc. Riktigt bra mod, med andra ord. det ingår i Postal fudge pack, men kan även laddas ner gratis (och lagligt). Okej, får väl testa nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Förresten... Iomed att Manhunt 2 kommer till Wii så kanske man kan göra lite sköna slakta-en-ond-snubbe-moves istället för att bara gå fram och med rätt timeing klicka på en knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Förresten... Iomed att Manhunt 2 kommer till Wii så kanske man kan göra lite sköna slakta-en-ond-snubbe-moves istället för att bara gå fram och med rätt timeing klicka på en knapp Tänkte också det. Man kunde få hålla in en knapp och flytta kontrollen på olika sätt för olika avrättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jag har inte riktigt fattat det där med Manhunt än. Är det blodigare en Postal2? Min kompis sa det så skulle va kul Åh testa ettan. Postal 2 är lite mer åt det humoristiska hållet med råheten. Manhunt är lite mer.. Rått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Postal 2 är lite mer åt det humoristiska hållet med råheten. Manhunt är lite mer.. Rått. Ja, men det finns en hel del humor i Manhunt också. Det är bara en något annorlunda humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Läste nån stans att man ska kunna utföra "enviorment kills". Bland annat dränka någon i en toalett . Fick mig att skratta lite faktiskt. Tänker Hostel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Läste nån stans att man ska kunna utföra "enviorment kills". Bland annat dränka någon i en toalett . Fick mig att skratta lite faktiskt. Tänker Hostel Jag tänker bully Redigerad 13 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag tänker bully Det gjorde jag också! Fast lite mer långdraget och lite mer "hupf.. hummmmmph" ljud Om jag har förstått det rätt så finns det inga CCTV's med i spelet längre? Altså övervakningskameror. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Det finns nu en video som visar hur Daniel Lamb kryper genom ett ventilations system, klipper av en vakts ryggrad med något som liknar en avbitartång/skiftnyckel, plockar upp ett hagelgevär och skjuter en annan vakt. Kolla förstasidan på http://www.projectmanhunt.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Det finns nu en video som visar hur Daniel Lamb kryper genom ett ventilations system, klipper av en vakts ryggrad med något som liknar en avbitartång/skiftnyckel, plockar upp ett hagelgevär och skjuter en annan vakt. Kolla förstasidan på http://www.projectmanhunt.com/ Lite överdrivet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Det finns nu en video som visar hur Daniel Lamb kryper genom ett ventilations system, klipper av en vakts ryggrad med något som liknar en avbitartång/skiftnyckel, plockar upp ett hagelgevär och skjuter en annan vakt. Kolla förstasidan på http://www.projectmanhunt.com/ WTF R* kanske har gått lite för långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ettan var väldigt bra, så jag antar att tvåan blir bättre Men det ska införskaffas när det kommer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Spelet har tydligen blivit förbjudet i England enligt aftonbladets webb tv. Spelet anses vara för sadistiskt för att lämpa sig för vuxna så väl som för barn. Detta är än en gång ett bevis på att film och spel inte klassas på samma sätt när det gäller censur av våld. Tv spel möts alltid av en hårdare censur än vad filmer gör vilket gör mig förbannad. Vad är det som gör en film mindre "farlig" än ett spel? Vad kommer detta betyda för övriga länder, och försäljningen av spelet? Det kommer säkerligen gå att beställa på nätet men detta kanske kommer sätta en del käppar i hjulet för försäljningen i Sverige. Källa:Aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Skulle precis berätta det! Löjligt, blir irriteradpå såna där storebrors fasoner! Ja, sätt 18 år på det, men vuxna människor skall fortfarande få lov att se och spela vad de vill! Ingen låsaspappa skall godkänna vad jag får och inte får spela och se! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ranting.gif Edit: Filmen med avbitatången, hittar den inte?! Redigerad 20 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts