LunCh Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Såg precis att Rockstar hade öppnat Manhunt 2 sidan finns inte så värst mycket information på sidan. Det finns endast en liten Teaser Själv så är jag ett stort fan till det första manhunt spelet och tror att det kommer bli väldigt bra Manhunt släpps till Playstion 2, PSP och Nintendo Wii nu till sommaren Ska försöka skaffa lite mer information snart Hur tror ni att det blir? Redigerad 10 februari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ettan var faktiskt ganska kul. Men det skulle vara trevligt ifall dom kunde tona ner lite på våldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Men det skulle vara trevligt ifall dom kunde tona ner lite på våldet. Tänk på att det är Rockstar vi pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ettan var faktiskt ganska kul. Men det skulle vara trevligt ifall dom kunde tona ner lite på våldet. Sjävla vitsen med Manhunt är just the good ole' ultra violence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Exakt. Förstår inte hur man ska kunna tona ner på våldet när man ska döda folk på dom mest vulgära sätt som möjligt. <spelare står bakom en person och ska sätta en kniv i ryggen på honom> <i samma sekund som han hugger till så börjar skärmen blinka i rosa och vitt och man hör havsvågor och fågelkvitter> <en stor ruta kommer fram och det står "Ingen skadades under skapandet av detta spel"> Ja-ah. Det vill jag köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Eller så börjar det spruta blommor och fjärilar kommer ur ryggen på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hoppas det blir RIKTIGT rått och hyffsad grafik i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Fan va gött! har ettan till ps2, nära slutet men inte orkat köra klart det, men när detta kommer så är det bara ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Någon som vet om det kommer på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 1an var ju riktigt underhållande, hoppas att 2an blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Åh, Manhunt har jag aldrig spelat. Rekommenderar ni ettan? Hur är det? Jag fick aldrig nåt speciellt intryck av de bilder jag sett från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hoppas Thompson & co gör vad de kan för att hålla spelet inom moralens gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Yay, missade ettan som numera är omöjlig att få tag på, men nu får jag... typ... en andra chans Redigerad 18 februari, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Åh, Manhunt har jag aldrig spelat. Rekommenderar ni ettan? Hur är det? Jag fick aldrig nåt speciellt intryck av de bilder jag sett från det. Tråkig, mörk atmosfär. Svårt spel. Påhittiga tillvägagångssätt. Väldigt våldsamt. Hyfsat underhållande. Tänk dig en kombination av Splinter Cell, Silent Hill, Hitman och GTA så har du det. Ungefär. Hoppas Thompson & co gör vad de kan för att hålla spelet inom moralens gränser. Helst inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon som vet om det kommer på PC? Anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Åh, Manhunt har jag aldrig spelat. Rekommenderar ni ettan? Hur är det? Jag fick aldrig nåt speciellt intryck av de bilder jag sett från det. Det är ett svårt spel, men man tappar inte intresset för det. Efter ett tag blir man grym på att mörda folk. Tycker absolut att du skall investera i detta spel. Sniper, de flesta spel kommer till PC. Men för att bli 100 på det så ring och kolla hos en tvspels butik. Redigerad 18 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=IckX3M10fnc Nu har den första trailern till spelet släppts. Själv har jag inte spelat Manhunt och har ingen uppfattning av spelet. Men någon finner säkert denna trailer väldigt välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Ettan var faktiskt ganska kul. Men det skulle vara trevligt ifall dom kunde tona ner lite på våldet. Då har du helt missat poängen med Manhunt. Hoppas det blir RIKTIGT rått och hyffsad grafik i alla fall. Antar att du inte sett teasern. Det är inte next-gen grafik direkt. Yay, missade ettan som numera är omöjlig att få tag på, men nu får jag... typ... en andra chans Tänker du på rätt spel? Manhunt är inte svårt att få tag på. Gå till Game eller EB Games så har de det säkert. annars kan du köpa det online, precis som vilket annat spel somhellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Antar att du inte sett teasern. Det är inte next-gen grafik direkt. Kanske p.g.a att det bara kommer till PS2, PSP och Wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag har inte riktigt fattat det där med Manhunt än. Är det blodigare en Postal2? Min kompis sa det så skulle va kul Åh testa ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts