Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 alla som har en ps2 har nog sett den lilla "luckan på baksidan av maskinen. dom flesta vet nog att man skall ha en hård disk där och inte gömma godiset där. men frågan är: när kommer den till Sverige ?? och om den finns i Sverige, vad kan man köpa den för/någonstans ?? fråga 2: vet ni vilka saker man skall använda USB portarna till som finns i ps2:an ? skall man koppla in tangent bord och mus eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 hårdisk där??? och USB portarna ska man använda till tangentbord och mus tror jag. :"> :"> eller så kanske man kan koppla in ett modem där å ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 var kan man få tag på tangentbord och mus till ps2 ? man måste ha "hårdisk" för att kopla upp ps2:an med modem... tror jag. fast om någon har kopplat upp sin ps2:a utan att använa "hårdisk" så säj det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 var kan man få tag på tangentbord och mus till ps2 ?det finns många affärer som säljer tangent bord och mus till ex teknik magasinet eller onoff etc man måste ha "hårdisk" för att kopla upp ps2:an med modem... tror jag. fast om någon har kopplat upp sin ps2:a utan att använa "hårdisk" så säj det det ska inte gå att koppla upp ps2 till internet utan hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 det lilla facket är facktiskt så stort så att man kan sätta i en "hårdisk" som man har till pc... jag har testat men jag har inte den rätta kabeln för att koppla in den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 var kan man köpa en sån kabel då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag vet facktiskt inte, men det går kanske att köpa i vanliga data affärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ska du köpa den då eller?? och sen kopplar man in ett modem och surfar med sin ps2:a HE HE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 det är min tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts