Swift Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Hallå!, jo det är så att jag har planerat "lite" på att skaffa vcs på ps2 och nu undrar jag, (eftersom jag har sökt som en jävla galning, har kollat google, vcs forumet här, sidor som planetgta, gtagaming.com osv.) Jo, jag vill ha bilder på alla fordon i spelet osv, namn..har sett en del filmer på youtube där jag fick en massa ny information angånde spelets gameplay så jag är lite sugen på att se vad det finns. Är det samma som i VC?, inga ändringar?, bara nya jetski's och någon cykel och fyrhjuling? Hjälp plx! Redigerad 10 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Alla är detsamma, utom att det finns några nya, och några ändrade. Det jag kommer på är som följer: *Alla bilar som finns i Vice City* BMX/Bike Police motorcykel Fyrhjuling Vattenskotrar Bikers Angel är en Angel som är lite specialgjord för gänget Bikers Sen är det möjligt att det finns lite andra båtar. Det är det jag kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det som VickeX sa och: Svävare Bil som kan åka både på land och vatten det är väl det... Sen några andra helikoptrar som 'Little Willy', en liten helikopter som man kan köpa. Kulspruta och rätt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okok tack så mycket iaf =), men en fråga till, är miljön något ändrad eller är det precis som i vice city? , kanske lite nyare? tex. Parishjulet osv, sådana saker, mycket ändrat i downtown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Pariserhjulet blev en stor hype innan release, det är en ganska liten grej egentligen. Där det tidigare (senare, real time) var byggarbetsplats är det nu ett litet nöjesfält nästan tomt på folk. Dessutom skulle man ha möjlighet att köra den i förstapersonsvy, men det har jag aldrig lyckats med. Jag har tagit bilder på alla fordon i LCS för GTAnytt.se, och jag ska även ta bilder på VCS-fordonen också. Det kommer dröja en vecka innan jag börjar ta bilder, dock, så det kanske tar två veckor innan allt är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jaha okok men tack iaf, har fått svar på mina frågor och vettiga svar, väldigt tacksam. Och jag får väl ändå se bilderna på bilarna innan jag köper spelet. Tack så mycket!, nu gör denna tråd ingen nytta, ni kan slänga den eller låsa eller vad ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Trådar låses aldrig förrän de spårat ur eller var onödiga från början, så det behöver du inte oroa dig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Ok, men då kan vi säga att jag faktiskt har lyckats göra en "nödvändig" tråd då Nej, men det är väl kul att få sådana bra svar inga purkna miner här inte. Men vi låter den här tråden vara inaktiv lite så kommer det säkert upp en ny om GTA:VCS på ps2 eller något som tar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HejsanHoppsan Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det som VickeX sa och: Svävare Bil som kan åka både på land och vatten det är väl det... Sen några andra helikoptrar som 'Little Willy', en liten helikopter som man kan köpa. Kulspruta och rätt snabb. Finns det en bil som kan köra på både land och vatteN?? eller menar du svävaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Finns det en bil som kan köra på både land och vatteN?? eller menar du svävaren? Ja det finns en sådan bil men det finns även en svävare i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HejsanHoppsan Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ja det finns en sådan bil men det finns även en svävare i spelet Och vart finns den bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Och vart finns den bilen? Men vafan sluta upp med dina korkade smilisar. Tada jag vet att det bara är en lista över bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts