Jump to content

SDS presents

Share

Recommended Posts

post-10731-1171138288_thumb.jpg

Jag och en kompis bildade för några veckor sedan ett stunt crew, och nu är våran första film klar.

Jag kan inte direkt säga att jag har gjort mitt bästa i den här, men vi har iaf haft riktigt roligt under veckorna det har tagit oss att landa stuntsen.

Och jag vet att namnet på teamet kan verka oseriöst, men vi kominte på något bättre :mellow:

Längd: 8:35

Stuntare: Theonly one (Andreas olsson, jag) och Ma cipriani (Alexander bergman)

Editor: Jag

Ma cipriani har stuntat endast en gång förut och det var i den här filmen, och han är riktigt bra för en second time stunter :lol:

HQ länken kommer sen, men här är LQ och YT länken.

The Black Mile LQ

The Black Mile YT streaming

Edit: Tar nog ett litet tag innan den går att se.

Edit2: Om ni är intresserade av att vara med i SDS så hör av er till mig på ante_gta@hotmail.com

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta mig, kanske ställer upp en redan besvarad fråga men iaf till saken

Det kan inte ha med bredbandet att göra, för jag surfar jättefort osv, maxar bredbandshastigheten vid ftps and so..

Youtube buffrar alldeles för segt, buffrar inte alls :S, sedan så står det att jag har sett den och hela buffringen är klar, men när jag klickar på watch again så kmr jag bara till samma meny igen, bara att det kmr upp andra filmtips under

"Share", "Watch again"

:lol:, jag som vill se den :mellow:

Snabb EDIT: Nu loggade jag in på mitt youtube acc, då startar den, och spelar ungefär 3sek av filmen, sedan så stoppas det och det slutar buffra

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta mig, kanske ställer upp en redan besvarad fråga men iaf till saken

Det kan inte ha med bredbandet att göra, för jag surfar jättefort osv, maxar bredbandshastigheten vid ftps and so..

Youtube buffrar alldeles för segt, buffrar inte alls :S, sedan så står det att jag har sett den och hela buffringen är klar, men när jag klickar på watch again så kmr jag bara till samma meny igen, bara att det kmr upp andra filmtips under

"Share", "Watch again"

:lol:, jag som vill se den :mellow:

Snabb EDIT: Nu loggade jag in på mitt youtube acc, då startar den, och spelar ungefär 3sek av filmen, sedan så stoppas det och det slutar buffra

Är det just nu, eller har det alltid varit så?

För mig är nämligen youtube förbenat segt för tillfället. Förmodligen likadant för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu. :mellow:, men vafan det verkade som om att det bara var så med just den filmen.

Kebab, pröva kolla på någon annan.

EDIT: För mindre posts så editerar jag dethär inlägget

Kebab: ok :lol:, men jag ska se om jag kan kolla på den nu :lol:

EDIT2: Joo den funkar nu :P

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu. :mellow:, men vafan det verkade som om att det bara var så med just den filmen.

Kebab, pröva kolla på någon annan.

Mja, alla filmer jag försöker se på buffrar jäkligt segt. Men det beror förmodligen på min internetleverantör som har hållt på och krånglat i några dagar.

Det kanske är just den servern som den här filmen ligger på som strular? (För alla filmer ligger fväl inte på samma server, antar jag?)

Nåja, nu ska vi inte spamma ner den här tråden med sånt här snack. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste vara tråkig att säga att jag tycker den inte var så bra. Långtråkig. Men dock kom det en del stunts ibland så man tänkte jaha börjar det bli bra nu, men icke då. Din första landgrab där runt 03:05 eller någonstans var väldigt nice Ante.

Sen måste jag fråga vad fan det var för någon text där i slutet. Självklart är det fusk för man får mer tid att tänka. Och om du inte använde det när du gjorde stunten som var i filmen så behövde du ju inte ha den där texten. :)

Nåja. 4.5/10.0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan... Ge konstruktiv kritik, berätta vad dom ska göra bättre!

Ante: En version på 222MB? Sheez, vad rendar du med för inställningar? :mellow:

----------

Om ni hade valt en sång på 2 min, plockat ut dom bästa stuntsen, och gjort en film av dom så hade det hära varit en video som jag hade beållit ett tag.

Musik: 6/10 - Jag gillar musiken, men den passar inte in direkt.

Stunts: ^

Redigering: 5/10 - Du överanvände "skrikiga" övergångar, det är inget fel med att låta klippen överlappa varandra och få en övergång på det sättet ibland.

--- 6/10 totalt. Fortsätt stunta! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor