T-Bone Mendez Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 I några uppdrag hjälpte man Yardies mot Forellis. Men i slutet på spelet jagar dom Toni när han är på gatan, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Bugg? Så det är inte så för dig? Dom jagar mig varje gång jag kommer nära dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Så det är inte så för dig? Dom jagar mig varje gång jag kommer nära dom. Jo det var så för mig med. Fast ibland så sket dom i mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts