Gta_Erra Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tja jag behöver hjälp att ändra språket på mitt ap element till engelska hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Köpa den engelska versionen är ett hett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ÖÖH WAREZ.. typ!111oneoenoen Varför skulle man vilja ha det på engelska när det finns på svenska. "Nae, jag vill följa guider". Ja med för satan, gör det då. Köp dig ett svensk engelskt lexicon om det är engelskan du inte klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Du måste nog köpa den engelska. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ÖÖH WAREZ.. typ!111oneoenoen Varför skulle man vilja ha det på engelska när det finns på svenska. "Nae, jag vill följa guider". Ja med för satan, gör det då. Köp dig ett svensk engelskt lexicon om det är engelskan du inte klarar av. Lexikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ÖÖH WAREZ.. typ!111oneoenoen Varför skulle man vilja ha det på engelska när det finns på svenska. "Nae, jag vill följa guider". Ja med för satan, gör det då. Köp dig ett svensk engelskt lexicon om det är engelskan du inte klarar av. Du är tjock och äcklig och helt ute. Självklart vill man ha alla programvaror på engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Du är tjock och äcklig och helt ute. Självklart vill man ha alla programvaror på engelska! JAK ER INTERNATIONELL HORA! Palla, iofs är vissa svenska översättningar rövknull, men spela roll. Jag säger bara, bemästra språken istället för att skaffa nytt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag säger bara, bemästra språken istället för att skaffa nytt program. Mycket lättare att skaffa ett nytt program än språkkunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ÖÖH WAREZ.. typ!111oneoenoen Varför skulle man vilja ha det på engelska när det finns på svenska. "Nae, jag vill följa guider". Ja med för satan, gör det då. Köp dig ett svensk engelskt lexicon om det är engelskan du inte klarar av. Att gå från engelska till svenska i t ex photoshop är omöjligt. Svenska versionen används i skolan, jag hittar inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Att gå från engelska till svenska i t ex photoshop är omöjligt. Svenska versionen används i skolan, jag hittar inget alls. You suck, ha ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 You suck, ha ha. :'( du sårar mig när du använder sånna där ord. Grejen är ju den att saker och ting inte ligger på samma vis, inte finns i den varianten. Kan ju iofärsig vara att skolan har en billig/begränsad version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) :'( du sårar mig när du använder sånna där ord. Grejen är ju den att saker och ting inte ligger på samma vis, inte finns i den varianten. Kan ju iofärsig vara att skolan har en billig/begränsad version? Jag har svensk version och jag kan följa tutorials bra, även fast saker och ting inte ligger på samma plats. Redigerad 9 februari, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag har svensk version och jag kan följa tutorials bra, även fast saker och ting inte ligger på samma plats. Är du van vid att sakerna ligger som i den engelska versionen? (nu pratar jag främst om filter) Inte speciellt svårt att följa en tutorial om man hålls bland grejer man hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Är du van vid att sakerna ligger som i den engelska versionen? (nu pratar jag främst om filter) Inte speciellt svårt att följa en tutorial om man hålls bland grejer man hittar. Det beror på hur du menar med van, men mina första två photoshop var på engelska och de senaste versionerna har jag haft på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Det beror på hur du menar med van, men mina första två photoshop var på engelska och de senaste versionerna har jag haft på svenska. Då kan ju du svara på min fråga Finns alla filter som finns i engelska varianterna i de svenska också? Om de gör det så har skolan nån sketen budget variant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Då kan ju du svara på min fråga Finns alla filter som finns i engelska varianterna i de svenska också? Om de gör det så har skolan nån sketen budget variant Jag har faktiskt ingen aning, men jag skulle gissa på det. Men på våran skola finns inte alla, de har någon bantad version så det är mycket möjligt att det är likadant på din skola. Måhända att de har element på våran skola, jag kommer inte riktigt ihåg. Men den är väl bantad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag har faktiskt ingen aning, men jag skulle gissa på det. Men på våran skola finns inte alla, de har någon bantad version så det är mycket möjligt att det är likadant på din skola. Måhända att de har element på våran skola, jag kommer inte riktigt ihåg. Men den är väl bantad? vet inte vad elements är, skolan har CS (1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 vet inte vad elements är, skolan har CS (1) Då borde väl alla finnas där, men jag är inte säker för jag har aldrig haft samma version på olika språk utan alla har varit olika versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tja.. har alltid haft svenska versionen på datorn och när vi fick skoldatorerna spenderade jag en halv dag med att förstå mig på hur fan mat sätter en ram på skiten i engelska versionen .. tydligen var det inte så svårt. Y4H R1GH7 U W4R3ZM0NK3YZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts