Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 jag har kört utan att köra med radio ända sen jag köpte vice city (28 december) och nu ville jag ha radio för att "titta" vad det är för musik. eran tanke: "vilken nolla, vet han inte hur man ändrar så man sätter på radion !?" jo, jag vet hur man sätter på radion. men när jag kör en bit med min på satta radio så blir grafiken suddig och det kommer upp en ruta med texten "loading...". skivan är inte repig eller något annat. det är helt "ren". skulle tro att det är ps2:an som spökar, man har ju hört att maskinen blir långsammare efter några år... ni kanske kan ge lite expert råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 jag har kört utan att köra med radio ända sen jag köpte vice city (28 december) och nu ville jag ha radio för att "titta" vad det är för musik. eran tanke: "vilken nolla, vet han inte hur man ändrar så man sätter på radion !?" jo, jag vet hur man sätter på radion. men när jag kör en bit med min på satta radio så blir grafiken suddig och det kommer upp en ruta med texten "loading...". skivan är inte repig eller något annat. det är helt "ren". skulle tro att det är ps2:an som spökar, man har ju hört att maskinen blir långsammare efter några år... ni kanske kan ge lite expert råd. Hur länge har du haft den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Min radio är också lite konstig. Ibland när jag lyssnar på V-rock så hackar radion upp sig och börjar om på första låten (i wanna rock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 (redigerad) Hur länge har du haft den? den köptes då gta 3 kom ut... Redigerad 14 februari, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 den köptes då gta 3 kom ut... jaha, det måste va skivan.. jag har haft mitt ps2 sen den dan det släpptes och mitt är inte segare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 och till affären och byt ditt´"gammla" VC till ett nytt VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 det var ju inte vc det var fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 det måste ju vara skivan... har du kvittot kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts