Sikorka Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Alla som HAR biljetter/biljett: FoxtroT Sikorka Lajnux Jacker Edit; Bara att ni skriver i ert namn i listen när ni fixat en! Lägg till IceCandy, bokade ju henne också ffs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Lägg till IceCandy, bokade ju henne också ffs.. Hehe, tänkte mest att du ska kopiera listan och lägga till ditt namn, posta. Redigerad 23 mars, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 1st DH- Biljett, betalad och klar. Återstå att se om jag placerar mig med kompisar eller på den beryktade Gtasajten- raden. Tips till alla: var JÄVLIGT snabba på måndag. Det är då alla betalningar trillar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Yes! Ni kan lugna er, små forumiter. Världens bästa GTAsajtaren kommer i år också! Läste du inte vad jag skrev? Jag skulle ju inte med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Så, fixat förstasidan. Om något inte stämmer, var vänliga och säg till. I och med den oerhört skräpiga buggen som gör att pollen nollställs så fort förstasidan editeras, tog jag bort pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Äh, detta blev för konstigt. Jag tar detta på detta lätta sättet. Jag har betalt och jag kommer till DHS 07 Redigerad 23 mars, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Får se vilka av polarna som ska åka. Annars sitter jag gärna med några forumiter. Vi får diskutera en forumrad på msn senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jaha, har visst en biljett nu.. affs affs, jag går i konkurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu är det klart... JAG KOMMER Om Agges [P-C] erbjudande om skjuts står kvar så har jag allt fixat. Forumrad vet jag inte riktigt Halva grejen är ju att gå runt och träffa alla. Men att sitta en grupp på några stycken är nog bara trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Jaha, har visst en biljett nu.. affs affs, jag går i konkurs. Seså, du kan få en femma av mig i juni. Nu är det klart... JAG KOMMER Om Agges [P-C] erbjudande om skjuts står kvar så har jag allt fixat. Forumrad vet jag inte riktigt Halva grejen är ju att gå runt och träffa alla. Men att sitta en grupp på några stycken är nog bara trevligt. Yay! Du jag och Mr.Dumbom hade ju en miniverision av DH- Raden, det var väl trevligt? Halva grejen är att göra grejer med alla. Typ SWAT- lajv, springa runt i montrar, jävlas med folk, vara med i events etc etc. Redigerad 23 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Du jag och Mr.Dumbom hade ju en miniverision av DH- Raden, det var väl trevligt? Halva grejen är att göra grejer med alla. Typ SWAT- lajv, springa runt i montrar, jävlas med folk, vara med i events etc etc. Sant. Det funkade bra. Jag vet egentligen inte vad jag tycker. På ett sätt så är det ju najs med en hel rad, då kan vi ju göra fina skyltar o.s.v. Plus att vi har folk vi kan lita på som vaktar saker när man går iväg. Å andra sidan så är det ju najs att gå runt och träffa alla. Nästan övervikt för helradens vågskål. Fast det är svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har biljett, dock inte betalad än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har också en biljett nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag och några polare bokade igår, tror det blir samma platser som förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ich habe sieben biljetter nau. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Gah, jag är orolig att inte biljetterna ska bli betalade i tid.. som alltid. Hope moma got it.. Btw, tror ni det blir för varmt med 'mjukis byxor'..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Gah, jag är orolig att inte biljetterna ska bli betalade i tid.. som alltid. Hope moma got it.. Btw, tror ni det blir för varmt med 'mjukis byxor'..? Jag fick själv fixa med morsans bank, och betalade typ direkt efter att min beställning gick igenom. Registreras antagligen på måndag. Bra att de inte öppnat platssystemet än. På så sätt slipper man att de där jävlarna som på något magiskt sätt lyckas få igenom sin betalning på fredagen kan snyta alla de bästa platserna. Ska vara snabb på måndag, eftersom det antagligen även är då platssystemet kommer upp. Det är svårt att veta hur varmt det kommer vara nu. Förra summer hade i alla fall jag jeans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 kmr ej ja e trott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 kmr ej ja e trott excuse me, what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 excuse me, what? "Kommer ej jag är trött"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts