Eudoros Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Totalt värdelööööööst! Plats 4877... ...vilket jag varit i över 10 min nu, och tidigare - då var det precis som för Jacker, det stog att jag "Uppdaterade", även då jag inte gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Är på plats 216 nu iallafall, onda aningar väntar mig dock. Känner på mig att det kommer fuckas snart.. ._. edit: YAAAY! ORDERN BEKRÄFTAD OCH LAGD! CYA AT DREAMHACK BITCHES! :DDDDDDDDDDDDDDDDD Redigerad 23 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag rör på mig, även fast det inte går snabbt så går det framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Beroende på vad mina föräldrar kommer fram till så kanske jag kan åka med P-C. Han bokar biljett åt mig sålänge i alla fall, så håll tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu hakade sig fittsidan. Den står bara och laddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu hakade sig fittsidan. Den står bara och laddar. Samma för mig, precis när jag kom in. SNARK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Mhm, jag flög bakåt som helvete i kösystemet och nu ligger sidan nere. Tallyho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nehepp, jag skiter i det ändå. Han jag skulle dit med kunde inte, m.m... så jag tar sikte på DH Winter istället - då har jag förhoppningsvis hunnit förbereda lite mer. (Jag berättade för morsan om att jag hade tänkt dra till DH i går. Klantigt, i know.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hoho, äre bara jag och Sikorkah som fått biljettz? Mwaha.. WE PWN U ALL! -- Men kom igen nu förfan gubbz, fixa biljetterna.. vore tråkigt om bara två från forumet åkte till dh.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 6TICKETS TO ME! RAAARRRRWW C YA ON DHS 07! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Plats 412 i kön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 73... väntar en minut... 73 ... väntar en minut till ... 73 ... väntar två minuter ... 73. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Det tickar ju på lite långsamt nu i alla fall, var glad att du är 73... Själv är man 383. Edit: 155, yaay. Redigerad 23 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Woho, nu har min beställning gått igenom! Fan vad jag ser fram emot DHS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu kom jag in. Jag har beställt 1 biljett. Om jag kommer eller inte låter jag vara osagt, men nu har jag chansen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Köplats 2 \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Eran allas favorit-Jaxxer har nu biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Alla som HAR biljetter/biljett: FoxtroT Sikorka Lajnux Jacker Edit; Bara att ni skriver i ert namn i listen när ni fixat en! Redigerad 23 mars, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Yes! Ni kan lugna er, små forumiter. Världens bästa GTAsajtaren kommer i år också! Redigerad 23 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Får se vilka av polarna som ska åka. Annars sitter jag gärna med några forumiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts