Jacker Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har faktiskt blivit osäker på hurvida jag ska åka eller ej, polaren som jag ska åka med kommer inte åka... Fast å andra sidan vill jag ju träffa alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag har egentligen ingen att åka dit med, så jag får se hur det blir. Ska försöka hitta någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har sett väldigt mörkt ut om jag skulle åka eller ej, var meningen vi skulle vara fyra pers som skulle ner till sommaren, men som vanligt ska folk strula och komma på helst 3 sekunder innan biljettsläppet att de inte ska med. Men men, nu har jag iaf fixat en att åka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Just nu står det alldeles grymt oklart om jag ska åka eller ej. Få se om den jag ska åka med ska med, annars skippar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Klenisar! Själv kommer man med ett helt gäng kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Någon forumit jag kan sitta med? Verkar inte som några bekantskaper kommer i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Alla forumiter som blivit utan sällskap kan ju sitta brevid varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 P-C, du kan få sitta med mig! Jag ska ändå inte dit med några polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 P-C, du kan få sitta med mig! Jag ska ändå inte dit med några polare. ÅH JA! KOM I MIN FARM POJK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 P-C, du kan få sitta med mig! Jag ska ändå inte dit med några polare. Jag ska också sitta med dig, annars... > :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag ska också sitta med dig, annars... > :'( Var det inte du som inte skulle åka alls nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag ska också sitta med dig, annars... > :'( Pssht, han är min bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Nej. Redigerad 22 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Var det inte du som inte skulle åka alls nyss? Jag har aldrig sagt att jag inte ska åka, det står och väger lite bara. Men efter viss eftertanke... så visst kan jag åka tåg ner själv, om inte polaren ska med. Pssht, han är min bitch! Pöh, pax för att sitta i hans knä! Edit: Äh då, klart vi kan sitta alla tre. My bitches. Redigerad 22 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Överväger att komma iaf... Funderar t.o.m. på att sitta med på en forumrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Fan slå er ner på samma plejs grabbar? Tror inte mina kompisar blir så glad om jag dissar dem som i vintras men jag kan ju försöka pussla oss en plats i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Tja.. en forumrad för ensamma forumiter låter faktiskt jävligt nice. Vilken hall tycker ni, grabbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Tja.. en forumrad för ensamma forumiter låter faktiskt jävligt nice. Vilken hall tycker ni, grabbar? Den stora! För vi är trots allt ganska stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Den stora! För vi är trots allt ganska stora. High Tower. JSHC:Självklart. Redigerad 22 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Jag måste ta en runda runt DH med lajjan och Eudoros på DH Man kan registrera sig på biljettsidan nu och info om kösystemet osv har kommit upp. Sätter GTASajten som "lag" Va i... behövde inte registrera en ny medlem :S Sa dom inte att man behövde det? Redigerad 23 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts