VaXXoR Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ska försöka ta mig dit med några polare. Så Xx_emo-vaxxor_xX kasnke kommer! Det jag ska göra där är att spela lite granna och tanka_sönder. Vi kommer nog dra runt lite också. Tar med oss brädorna så det blir kanske lite skate. Fast om jag ska dit så säger jag inte vart jag sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Någon som minns denna sida? ^^ http://ww2.beffo.se/dh/ Kom att tänka på den precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Aldrig, sommaren ska man vara ute med polarna o festa och ha det trevligt, inte sitta o svettas med en byggnad full med datornördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Aldrig, sommaren ska man vara ute med polarna o festa och ha det trevligt, inte sitta o svettas med en byggnad full med datornördar Jo, men det är ju inte direkt hela sommaren man ska vara där. Det handlar ju bara om ett fåtal dagar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Aldrig, sommaren ska man vara ute med polarna o festa och ha det trevligt, inte sitta o svettas med en byggnad full med datornördar "QFT". Däremot skulle jag inte gå dit och svettas med er på vintern heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Ska försöka ta mig dit med några polare. Så Xx_emo-vaxxor_xX kasnke kommer! Det jag ska göra där är att spela lite granna och tanka_sönder. Vi kommer nog dra runt lite också. Tar med oss brädorna så det blir kanske lite skate. Fast om jag ska dit så säger jag inte vart jag sitter Skulle inte ha varit svårt att hitta dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Måste man ta med sej egen nätverks sladd till detta?. Och vart ligger eller vart den kommer vara DreamHack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Aldrig, sommaren ska man vara ute med polarna o festa och ha det trevligt, inte sitta o svettas med en byggnad full med datornördar Så jävla löjligt argument och folk verkar aldrig släppa det. Det är tre (man åker tidigt på den fjärde) dagar i början av sommaren. Har du en veckas sommarlov eller? Edit. Solidsnake: Det ligger i Jönköping, och du måste ta med egen nätverkssladd. Läs deras FAQ. Redigerad 2 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Måste man ta med sej egen nätverks sladd till detta?. Och vart ligger eller vart den kommer vara DreamHack? Svårnavigerad hemsida eller?, latmask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Så jävla löjligt argument och folk verkar aldrig släppa det. Det är tre (man åker tidigt på den fjärde) dagar i början av sommaren. Har du en veckas sommarlov eller? Edit. Solidsnake: Det ligger i Jönköping, och du måste ta med egen nätverkssladd. Läs deras FAQ. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Skulle inte ha varit svårt att hitta dig... Följ blodspåren eller fråga efter "han med rakblad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Följ blodspåren eller fråga efter "han med rakblad" Exakt! ------- DH är inget för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Följ blodspåren eller fråga efter "han med rakblad" Nejnej, jag ska försöka fixa en lan-tröjja det står Vaxxor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Detta år vill vi ha massor av bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Hör den här tråden verkligen hemma i Dator & Teknik? Nog för att det är ett LAN, men det är fortfarande en festival/träff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Nej det gör den inte.. Vet inte varför den flyttats hit alls, men kommer låta den vara kvar tills det att personen som flyttade den flyttar tillbaka den eller kommer med en förklaring varför han flyttade hit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Nej det gör den inte.. Vet inte varför den flyttats hit alls, men kommer låta den vara kvar tills det att personen som flyttade den flyttar tillbaka den eller kommer med en förklaring varför han flyttade hit den. Det var väl Hultenius som flyttade den när han skapade nya forumdelen? Logik, comrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Varför skulle det vara så? Alla flyttade topics hit när det öppnades. Vi har vetat om att detta forumet skulle skapas 20.00 torsdagen den 15:e sen nån vecka tillbaka. Därför kan det va vem som helst i modkåren som flyttat topicen hit, och därför blev du just så jävla ägd så du kan äta upp dina strumpor och gå och lägga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Snart smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jupp, biljettsläpp imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts