Siana Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vad nu, går folk runt och slänger pizzor på varandra? Jag märkte aldrig det men det var visst någon i Sweclockers-tråden som hade fått en pizza på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Jag märkte aldrig det men det var visst någon i Sweclockers-tråden som hade fått en pizza på sig. Nej fy fasen! Ojoj, vad arg jag skulle bli! Jag menar.. Jag är ju en jäkla snäll kille, men om ett gäng svettiga datornördar pizzade ner mina kläder skulle jag tagga till som bara fasen! Blev till och med lite upprörd här och nu. Jag lovar, skulle jag vara på DH och se det hända nån forumit (eller någon annan med för den delen) skulle pizzabögarna få sina fiskar varma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Missa inte mina förebyggande ord heller: http://www.forumet.nu/viewtopic.php?t=47221 ^_________________________^' Killen som repliade på din tråd först (treetrallen) går på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Killen som repliade på din tråd först (treetrallen) går på min skola. treetrallen har gjort låtar med The Oh So Allmighty zentrix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj vill inte att det ska vara DreamHack imorgon, på tisdag är hela längtan, peppningen, stämningen, ja hela rasket över och då blir det en lång, ny tråkig väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj vill inte att det ska vara DreamHack imorgon, på tisdag är hela längtan, peppningen, stämningen, ja hela rasket över och då blir det en lång, ny tråkig väntan. Äsch, vi vet alla att du inte kommer känna så när du sitter där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 De vet jag med. ... Men det känner jag inte nu, eller hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ojoj, precis som inför de två senaste Dreamhack(..sen? ..'s? ..sarna?) blir jag otroligt sugen när jag läser om det här på forumet. Men jag kommer med största sannolikhet inte åka dit. Vet att det skulle vara kul att träffa forumiter, delta i en massa evenemang och spöa på kaxiga pizzanördar ( ). Men jag har helt enkelt ingen att åka med och.. ingen i min omkrets skulle vara förstående alls. Mina polare skulle förmodligen sluta prata med mig ( ) och.. nja, det känns faktiskt lite för nördigt. Men jag kommer följa den här tråden med stor glädje under helgen. Hoppas på mycket forumträffar och bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Allt packat nu.. Återstår att sova i några timmar och sedan åka ner till Jönköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ska börjar packa nu eftersom jag är sen. Sen blir det att sova och ge sig av vid åtta, och hoppas på att alla cyklister inte totalblockar vägen ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ska börjar packa nu eftersom jag är sen. Sen blir det att sova och ge sig av vid åtta, och hoppas på att alla cyklister inte totalblockar vägen ner. Skaffa stor bil och krocka ner dom i dikena (stavning?), det har jag bett far min att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Skaffa stor bil och krocka ner dom i dikena (stavning?), det har jag bett far min att göra Det är därför man uppfann kofångarna aka cyklistvältarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 See 'ya imorrn, suckers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Det är därför man uppfann kofångarna aka cyklistvältarna! Äsch vafan, vi kör snöplogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Äsch vafan, vi kör snöplogen. Inte lika smidigt Ska ju gå fort. Redigerad 15 juni, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Dags att packa ner även datorn. Kläderna hänger fortfarande på tork så de får jag väl packa i ottan. Nästa inlägg från den här datorn sker alltså ifrån Elmia - vi ses där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Själv har man haft EXTREMT svårt att sova inatt, sovit kanske 1 eller 2 timmar max. Får hoppas att jag kan sova lite i bilen.. Nästa inlägg från mig är nog också från elmia, packar datorn snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 WE ARE HERE MOTHAFUCKERS! (Ni har lite presenter från oss liggandes vid era platser. ) /Ice och Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Fan vad snabba ni var då. Själv sitter man på laptopen just nu, väntar på att min sega mamma ska bli klar. Ska nog gå nu strax, ses kring 12snåret gott folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Höhö, 12 tiden va? Det är år kvar. Du missar ju det.. Bästa? (Eller kanske inte..) Edit: Någon som vet var typ m0rfin@wiee.net/Richie/något sånt sitter? ^____________^ Redigerad 16 juni, 2007 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts