P-C Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Du drar inte dit massa fjortispack där vi sitter nu Inte i år igen .. -______-' Siana, var det dina internetragg som Jacker släppte av vid min plats? Fyfan, jobbigare människor får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Nämenoj, törs du sitta så nära oss? Varnar dig, kanske klipper ditt hår när du sover. Jag tror jag tar den risken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Inte i år igen .. -______-' Siana, var det dina internetragg som Jacker släppte av vid min plats? Fyfan, jobbigare människor får man leta efter. De var inga ragg, bara några vi stämde möte med. De var jobbiga så dem sket jag i sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ragga brudar på DH.. C'mon.. Finns väl ända andra ställen som är bättre för detta ändamål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ragga brudar på DH.. C'mon.. Vad är det som är så fel med det? .> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ragga brudar på DH.. C'mon.. Finns väl ända andra ställen som är bättre för detta ändamål? Jag raggar inte, jag träffar folk som jag skrivit till på andra sidor än GTAsajten. Som att träffa forumiter härifrån alltså. Sen att några är tjejer förhöjer ju upplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Problemet är ju att de där brudarna kommer att komma tillbaka i år med, hur ska vi deala med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Skicka fram Lajjan bara. Han har god hand med töser, sägs det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Problemet är ju att de där brudarna kommer att komma tillbaka i år med, hur ska vi deala med dem? Gör som Emerald, säg att dom ska tävla, springtävling, sen när dom börjar springa, då drar ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Problemet är ju att de där brudarna kommer att komma tillbaka i år med, hur ska vi deala med dem? Be dem dra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Vad är det som är så fel med det? .> Allt? Du menar inte att dom 70milen eller w/e det är mellan dig och Ice inte är några hinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Skicka fram Lajjan bara. Han har god hand med töser, sägs det. ! Vem har sagt det? Förresten, du och ditt "Lajjan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Allt? Du menar inte att dom 70milen eller w/e det är mellan dig och Ice inte är några hinder? Nog är det ett hinder men de tycker nog att det är värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Självklart är det värt det nu när det har hänt, men jag skulle hellre ha en flickvän på nära håll, som jag inte hade träffat på en datorfestival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 ! Vem har sagt det? Förresten, du och ditt "Lajjan" Nja, nåt jag har fått för mig bara. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Lajjan Blajjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Problemet är ju att de där brudarna kommer att komma tillbaka i år med, hur ska vi deala med dem? http://img-x.fotocommunity.com/90/4591990.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Så tänker man ju. "Fan vad jävla orättvist." Det är väldigt ofta väldigt jobbigt, man saknar ju varandra något otroligt. Självklart, det skulle vad mycket skönare att bara ta en cyckeltur till henne på 2 km eller något.. Men nu är det inte så. Man kan sedan höra i skolan någon tjej som whinar buuhe, min pojkvän åker bort en vecka till sthlm, då börjar man tänka lite.. --> -.- Men allt har sina fördelar och nackdelar. När man träffas och bor en bra bit ifrån varandra blir det, skulle jag vilja påstå, lite mer av det där lilla extra än Gertud och Åke som träffas varje dag på grund av att dom går i samma klass.. Kärleken växer med saknaden. -- Allt är fel? Nej. Hade själv flickvän >20mil bort.. Trevligare när man träffas, men tiden man inte kan är outhärdlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Glömde skriva det men det är alltså D16:43 jag sitter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Problemet är ju att de där brudarna kommer att komma tillbaka i år med, hur ska vi deala med dem? Gör de inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts