P-C Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Förresten, skriv upp mig på listan P-C sitter D16:39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Förresten, skriv upp mig på listan P-C sitter D16:39 Du är med. För er som missat - http://ww2.beffo.se/dh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Lägg upp mig som "Oggi!?" Ska välja plats imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Du är med. För er som missat - http://ww2.beffo.se/dh Hur fixar jag med status och så då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Hur fixar jag med status och så då?Det gör du genom att ge mig din DH-ip sedan. Så sköter servern resten. xtream - har lagt till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Varför skulle han lacka? Han var fullt upptagen med att skratta arslet av sig. Men nog om StellHell, back on topic bitches. För att det kom en del noobiga frågor och meddelanden om hur vi höll på att bli PK'ade ganska ofta? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 D16:41 sitter jag på, du kan ju lägga till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ska sitta på D-16:23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hade kommit om det inte var för sommarjobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 SlewME: Du tror inte att du skulle kunna göra någon liten skriklåda på sidan? Skulle vara väldigt praktiskt om man ska arrangera möten och liknande, då är det ju även bäst om du (om det går) gör så att bara de på listan kan skriva i skriklådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Så har jag lyckats fixa MSN-adressen till den snyggaste bruden som jag såg i vintras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Så har jag lyckats fixa MSN-adressen till den snyggaste bruden som jag såg i vintras! O..M..G Now that's what i'm talkin' about! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Oyeah. Förresten, Slew, du behöver inte fixa någon skriklåda, vi har en IRC-kanal nu istället. #dreamhack.gtasajten. Varsågod och joina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Oyeah. Förresten, Slew, du behöver inte fixa någon skriklåda, vi har en IRC-kanal nu istället. #dreamhack.gtasajten. Varsågod och joina! Har funnits en skriklåda hela tiden. Syns dock bara för personerna på DH. Redigerad 5 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Har funnits en skriklåda hela tiden. Syns dock bara för personerna på DH. Åhå, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Så har jag lyckats fixa MSN-adressen till den snyggaste bruden som jag såg i vintras! Nerd eller fjortishora. Båda är lika dåliga. Men jag är inte bitter.. Du drar inte dit massa fjortispack där vi sitter nu, då du har plats brevid mig kommer dom snora på min plats om dom kommer dit. :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Gå och bada, SÅ mycket zoofilist är jag inte. :'( Årets Skorka-IceCandy blir Henkibojj-IceCandy Hon har lovat mig en klapp på huvet Sen har hon sagt att jag ska få sitta bredvid henne och lapa vatten. Låter ju ok Ice Candy Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vi sitter på GTAsajten-raden (D16): Sikorka (huvudet mot bigscreen) IceCandy (huvudet mot bigscreen) Jacker (huvudet från bigscreen) Lajnux (huvudet från bigscreen) P-C (huvudet från bigscreen) R2D2 (huvudet från bigscreen) Siana (huvudet från bigscreen) StellHell (huvudet från bigscreen) xstreem (huvudet mot bigscreen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Vi sitter på GTAsajten-raden (D16): Sikorka (huvudet mot bigscreen) IceCandy (huvudet mot bigscreen) Jacker (huvudet från bigscreen) Lajnux (huvudet från bigscreen) P-C (huvudet från bigscreen) R2D2 (huvudet från bigscreen) Siana (huvudet från bigscreen) StellHell (huvudet från bigscreen) xstreem (huvudet mot bigscreen) Nämenoj, törs du sitta så nära oss? Varnar dig, kanske klipper ditt hår när du sover. StellHell: Oroa dig inte, fjortisarna är mina. Redigerad 7 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Topicen är skapad, men ligger i admin tills vidare. Flyttar, alternativt skapar en ny pinnad topic i allmänt när DH nalkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts