j3ns Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vote: ska försöka komma Aja vi får se, jag hoppas att jag kan komma, om inte så kommer jag ganska så säkert på DHW -07. Jag kommer väll mest för att Spela, tanka, träffa forumiter, nya och gammla kompisar OSV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Vote 1: Självklart Vote 2: Spela, Tanka, Vara eventwhore Som vanligt Redigerad 9 februari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag har redan sett honom en gång! Ägd! ... Jag har hans MSN också. Jag borde nästan komma till DH bara för att få träffa DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag har redan sett honom en gång! Ägd! ... Jag har hans MSN också. Men duuuuuh, det är ju bara kolla i "Bild på dig själv"-tråden Och hans MSN är inte så svår att få tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vote: Vill, men kan/får inte Om jag skulle komma dit skulle jag spela, Vote: Spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nepp..ska inte dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Update! DreamHack har nu gjort om sidan, den ser jävligt najs ut nu imo: http://web.dreamhack.se/ Biljettsläpp 23 mars. Inte allt för långt kvar. Priset för en biljett kommer, som i vintras vara 690:- plus beställningsavgift. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Sidan är helt klart bättre än förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Har jag skaffat en bra dator till dess så åker jag, annars inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 I'll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ska som sagt försöka ta mig dit, men börjar bli lite knepigt nu.. ..datumen passar inte direkt, och har inte ordnat skjuts än. Nåja, förhoppningsvis löser det sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vill åka dit, men Ozzy spelar på Hultsfred den 15:e så jag har varken pengar eller tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag har varit ganska säker på att jag skulle dit, men nu på senaste så har jag börjat tveka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 hade velat fara, men jag känner ingen som ska dit och ingen där. och så är det nästan 100 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag har varit ganska säker på att jag skulle dit, men nu på senaste så har jag börjat tveka... Same here. hade velat fara, men jag känner ingen som ska dit och ingen där. och så är det nästan 100 mil Tåg? Buss? Cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Självklart!, jag ska dit. En del positiva saker hände förra gången, skulle ju kännas konstigt att inte åka dit.> Kommer att beställa biljetter för både mig och Ice när dom släpps, så att vi får sitta bredvid varandra denna gången. <3 Det blir nog av att tanka, gå runt och kolla alla montrar, testa lite nya spel, försöka gå guldbiljett/gratis saker, kanske träffa lite gtasajtare och förstås mysa med Ice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Självklart!, jag ska dit. En del positiva saker hände förra gången, skulle ju kännas konstigt att inte åka dit.> Kommer att beställa biljetter för både mig och Ice när dom släpps, så att vi får sitta bredvid varandra denna gången. <3 Det blir nog av att tanka, gå runt och kolla alla montrar, testa lite nya spel, försöka gå guldbiljett/gratis saker, kanske träffa lite gtasajtare och förstås mysa med Ice.. Kinkeh. Ska ni dela madrass också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ska försöka ta mig dit. Spela Tanka Träffa forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Denna gången har jag övertalat min kära mor jag ska få åka dit som födelsedagspresent! ... Men far min vill inte särskilt mycket att jag ska dit. We'll see... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Kinkeh. Ska ni dela madrass också? Madrass? Mhm. Jag har kommit på att sovsalen suger, jag ska aldrig mer sätta min fot där. Det är så mycket skrik, godispapper och svettiga strumpor överallt så att det tar lång tid innan man kan sova ordentligt. Om man sover på tangentbordet både somnar och vaknar man snabbare och känner sig piggare och ja.. det är väl nog till anledning.. :> Redigerad 21 februari, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts