Jacker Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Funkar finfint att tanka, spela online och göra efterforskningar inom lampindustrin planer på apatisk imperialism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Är du rädd för att bli meatspinnad av ett gäng GTAsajtare? Nej, däremot så skulle jag inte åka dit för att träffa er. Ni finns på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nej, däremot så skulle jag inte åka dit för att träffa er. Ni finns på internet. För att träffa oss i verkligheten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nej, däremot så skulle jag inte åka dit för att träffa er. Ni finns på internet. Ja, vem behöver vänner IRL när man har vänner på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ja, vem behöver vänner IRL när man har vänner på nätet? Man måste kunna skilja på folk man träffat på nätet och folk man känner i verkligheten, annars kanske det är dags att skaffa sig lite verklighetsuppfattning. Har vänner irl och behöver således inte träffa er - och minst dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Man måste kunna skilja på folk man träffat på nätet och folk man känner i verkligheten, annars kanske det är dags att skaffa sig lite verklighetsuppfattning. Har vänner irl och behöver således inte träffa er - och minst dig. Oh, tung diss Om man träffar en kille på internet, som man tycker är skitrolig att snacka med, oc har ungefär samma intressen och tycker och tänker likadant, eller hur som helst tycker man killen är svinkul att ha att göra med. Om man sen då ska åka på DH båda två, ska man då skita i att träffas bara fär man "träffade" varandra först över nätet? Jag skulle till och med kunna tänka mig att åka till DH ENDAST för att träffa forumiter, och jag har ändå massor av vänner IRL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Oh, tung diss Om man träffar en kille på internet, som man tycker är skitrolig att snacka med, oc har ungefär samma intressen och tycker och tänker likadant, eller hur som helst tycker man killen är svinkul att ha att göra med. Om man sen då ska åka på DH båda två, ska man då skita i att träffas bara fär man "träffade" varandra först över nätet? Jag skulle till och med kunna tänka mig att åka till DH ENDAST för att träffa forumiter, och jag har ändå massor av vänner IRL.. Hej Tweak, det är väldigt få personer jag skulle kunna tänka mig att träffa från GTAsajten. Behöver inte nämna några här. Du har en viss poäng dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Hej Tweak, det är väldigt få personer jag skulle kunna tänka mig att träffa från GTAsajten. Behöver inte nämna några här. Du har en viss poäng dock. Tack, att ha en viss poäng i dina ögon känns som stora ord faktiskt Ledsen att du inte tycker om så många här, det var annat när du skapade tråden där du tackade alla, synd att det har blivit värre =/ Insåg du hur mycket du lät som T-Bone när du inledde med "Hej Tweak"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Tack, att ha en viss poäng i dina ögon känns som stora ord faktiskt Ledsen att du inte tycker om så många här, det var annat när du skapade tråden där du tackade alla, synd att det har blivit värre =/ Insåg du hur mycket du lät som T-Bone när du inledde med "Hej Tweak"? Det är skillnad på att tycka om folk och att vilja träffa någon från internet. Tycker det är kul att diskutera och att kommunicera med folk på GTAsajten. Att dra upp det som hände förr säger jag bara en sak om - väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Det är skillnad på att tycka om folk och att vilja träffa någon från internet. Tycker det är kul att diskutera och att kommunicera med folk på GTAsajten. Att dra upp det som hände förr säger jag bara en sak om - väx upp. Jag var rädd att du skulle ta det som ett slag under bältet, eller vad man kan kalla det. Jag kan bara säga att du missförstod mig, jag var ärligt ledsen att du tycker det är tråkigare här nu. Förlåt hursomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Vill bara tillägga att de flesta är helt andra personer IRL än på internet, hittils har jag bara fått positiva överraskningar - så att döma ut folk över nätet är inte alltid så bra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag var rädd att du skulle ta det som ett slag under bältet, eller vad man kan kalla det. Jag kan bara säga att du missförstod mig, jag var ärligt ledsen att du tycker det är tråkigare här nu. Förlåt hursomhelst Ska ta efter dig och posta PM-meddelanden. Det här skrev du för inte så länge sedan "Jag läste igenom tråden du gjorde 05, blev nästan tårögd på några ställen där." Är det nu man faktiskt inser att du bara skriver och skriver utan någon som helst empati och sanningsenlighet öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ska ta efter dig och posta PM-meddelanden. Det här skrev du för inte så länge sedan "Jag läste igenom tråden du gjorde 05, blev nästan tårögd på några ställen där." Är det nu man faktiskt inser att du bara skriver och skriver utan någon som helst empati och sanningsenlighet öht? Öhm, nu fattar jag ingenting. Jag blev tårögd när jag läste den tråden, det är sant. Och nu beklagade jag att du inte tycker det var lika kul här längre, kan känna att jag är en del i det eftersom vi inte alltid har dragit jämt. Vad är det jag har gjort fel? Tänk efter lite nu, jag menade inget illa, ärligt talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Öhm, nu fattar jag ingenting. Jag blev tårögd när jag läste den tråden, det är sant. Och nu beklagade jag att du inte tycker det var lika kul här längre, kan känna att jag är en del i det eftersom vi inte alltid har dragit jämt. Vad är det jag har gjort fel? Tänk efter lite nu, jag menade inget illa, ärligt talat. Aja, ok. End of story. Tråden är till för diskussioner om DH. Har även lagt till Marcus, Henkibojj och Mr.Dumbom på DH-sidan. http://ww2.beffo.se/dh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Aja, ok. End of story. Tråden är till för diskussioner om DH. Har även lagt till Marcus, Henkibojj och Mr.Dumbom på DH-sidan. http://ww2.beffo.se/dh hehe, nu blev det lite fel! Ska vara D43:36 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ändra min plats till B4:6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Nej, däremot så skulle jag inte åka dit för att träffa er. Ni finns på internet. Hej Tweak, det är väldigt få personer jag skulle kunna tänka mig att träffa från GTAsajten. Behöver inte nämna några här. Du har en viss poäng dock. :'( GTANytts mest aktive och hjälpsammaste medlem, totalt dissad :'( (Wait, du sa förresten inte vilka du kunde tänka dig att träffa ) Har även lagt till Marcus, Henkibojj och Mr.Dumbom på DH-sidan. http://ww2.beffo.se/dh Jo, men min plats är D43:18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Lägg till mig, D16:47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Mig på D16:49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Man måste kunna skilja på folk man träffat på nätet och folk man känner i verkligheten, annars kanske det är dags att skaffa sig lite verklighetsuppfattning. Har vänner irl och behöver således inte träffa er - och minst dig. Rädd för att din bild du skapat på internet ska spricka, ehe? Men skämt åsido, jag känner att jag har ett visst band med en speciell grupp forumiter här, för det mesta DH-gänget av obvious reasons. Jag har varit på DH 3 gånger nu. Varje DH är 3 dagar. Under dessa 3 dagar så spenderar jag kanske 40% av min vakna tid med någon forumit och det är inte mycket konstigare än att sitta på msn och diskutera dittan och dattan. Visst, folk beter sig annorlunda på nätet, Stellan som kan vara en redig skitstövel på forumet är som vilken trevlig människa som helst när man står där face-to-face. Jag tror till och med att du kanske skulle kunna anses som 'trevlig' om man träffade dig IRL. Jag vet, det är ganska banalt men jag tror faktiskt det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts