JSHC Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Släng upp den igen SlewME, funkade perfekt förra DHt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Byggt in AJAX i sidan. Nu uppdateras den per automatik helatiden - utan att det blinkar osv. Smoooth! Drar igång den samma dag ni anländer till DH, hehöver nämligen ert ip-nummer på DH. Men skriv upp er redan nu och önskat användarnamn på sidan så lägger jag in er.Skriv gärna er plats också. Redigerad 2 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Okej, JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Skriv upp mig. Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Mig som Jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag kan väl heta Ärrtvå som förra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Skriv upp mig som Marcus. Plats 36, bord 43 Redigerad 2 juni, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ja, Henkibojj är inte fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Skriv upp mig som Mr.Dumbom då, så alla vet vem jag är. Bord D42 plats 28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) NU ÄR MAN SÅ SUGEN PÅ ATT ÅKA! Så jag postar en liten lista, säg till om det saknas något! Dator + kablar Skärm + kablar Mus + Musmatta Tangentbord Headset Grenuttag ( http://datorfixarna.com/catalog/images/GT-6A.jpg ) KAMERA Datorstol 2-5st kuddar Sovsäck Liggunderlag / luftmadrass Täcke 8-10m Nätverkskabel Pass / Legetimation Mobil Mobilladdare Windows XP installations skiva ( Aldrig kul om din älskling skulle krascha i början av DH! ) *host*stellan*host* Drivrutiner! Extra fläktar Usb fläckt Usb lampa Ficklampa FLERFÄRGAD julgransbelysning, Eller annan attention whore grej. Pengar ( 500-1500kr ) Parfym Badkläder Handduk DVD skivor Spel Mattkniv ( rakbladskniv ) Stripes Skruvmeslar Duk MKT tejp Lim Limpistol Toalettartiklar ( tandborste, tandkräm, papper, ev. vax ) Spritpenna "Ritpapper" Kläder/underkläder "Gummi matta"( för bordskanten ) Redigerad 2 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Legitimationen behövs inte längre. Fler kuddar kan behövas om man är kort för att sitta "skönt" vid de höga borden. Sen glömde du musmattan oO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Legitimationen behövs inte längre. Fler kuddar kan behövas om man är kort för att sitta "skönt" vid de höga borden. Sen glömde du musmattan oO. Men...? Jag har för mig att jag satt och svor över att jag såg på deras sida att man var tvungen att ha med sig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 NU ÄR MAN SÅ SUGEN PÅ ATT ÅKA! Så jag postar en liten lista, säg till om det saknas något! Oh, jösses. Har inte tänkt så mycket på packning men det där är väldigt mycket. Min lista blir kanske... Dator + kablar Skärm + kablar Mus Tangentbord Headset Sovsäck Liggunderlag 8-10m Nätverkskabel Pass / Legetimation Mobil FLERFÄRGAD julgransbelysning, Eller annan attention whore grej. (Nu när du säger det så vore det fräckt) Pengar DVD skivor Spel Skruvmeslar MKT tejp Toaletartiklar ( tandborste, tandkräm, papper, ev. vax ) Spritpenna Kläder/underkläder Angående kläder etc, nog vore det fresh att inte duscha alls? Fast... det blir nog grymt varmt och svettigt så det går väl inte att undvika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Oh, jösses. Har inte tänkt så mycket på packning men det där är väldigt mycket. Min lista blir kanske... *lista* Angående kläder etc, nog vore det fresh att inte duscha alls? Fast... det blir nog grymt varmt och svettigt så det går väl inte att undvika Ja! självklart ska inte jag heller ta med mig allt det där, men mina polare ville att jag skulle skriva en lista som var overkill, så jag gjorde det;) Det finns ju duschar! Tror man behöver betala 20kr för en duschning, som kan pågå hur länge som hälst. Eller så går man ju bara till simhallen som ligger brevid! Edit; 10kr till och med. Redigerad 2 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Min lista blir väl. Dator+kablar Skärm+kablar 10m nätverkskabel Mus+Musmatta Tangentbord Headset Täcke Kuddar Mobil Pengar Skivor (inkl. spel) Mobilladdare Silvertejp Ljusslinga Toalettartiklar Kläder OBS! Det tidigare annonserade kravet på legitimation är borttaget. Det behövs alltså INTE legitimation för att komma in på DreamHack - det räcker med biljetten Redigerad 2 juni, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Mjo, sov på tangentbordet jag å, helt okej må jag säga, lite konstigt ställning, men skit samma, det är LAN ffs Sen är det inte emot reglerna att sova på bordet heller.. Dock får man INTE sova UNDER borden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Srsly, till er som ska ligga i sovsalen. Don't do it. Det är vamt, svettigt och trångt. Alla skriker så att det låter förjävligt där, folk rullar runt som hulliganer och har sex med varandra. Plus så sover man dåligt där, betonggolv, och när man väl ska upp har man så ont i ryggen så att det känns som den ska gå av. Jag hade en tendens att ligga kvar och tänka/gråta "Vafan gör jag här? ./". En dålig start på dagen, aight?' Jag vaknade tex. upp med en naken kille i min sovsäck. Sov på tangentbordet istället - mycket skönare, man vaknar på ett bättre och piggare sätt, kortare väg till frukosten, man kan höra alla events på scenen innan man har öppnat ögonen. Om någon crew säger till är det bara att säga "Jo, jag ska gå och sova i sovsalen", låtsas som man ska resa på sig, och förhoppningsvis går denna person iväg då (eftersom dom inte har en riktig utbildning, sedär - positivt med folk som jobbar gratis) och sedan är det bara att sova vidare. Jag ska ta med mig en kudde och lite bomull. Jag antar att det är IceCandy som skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 NU ÄR MAN SÅ SUGEN PÅ ATT ÅKA! Så jag postar en liten lista, säg till om det saknas något! [lista] FICKLAMPA!!! Typ, det är guld värt när man ska rota i väskan under bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts