RavenE Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Du borde få en hybernate under DH så du inte KAN spamma ner tråden Eller så litar ni på mig? Självklart kommer jag att följa tråden, och lägga kommentarer på vissa saker, precis som de flesta gör. Men jag kommer inte att spamma ner den med "Jag kommer på DHW -07!1". Trust me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Sluta mobbas. Tihi. => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Får testa det med nya datorn nästa vecka. I alla fall, uttråkad som jag var gjorde jag ett bildspel. Ganska lamt men hey. http://www.youtube.com/watch?v=StMYI_BvPxA Lite cheesy men jag kunde inte hjälpa att dra på smilbanden. Härligt med lite nya bilder som jag inte sett förut! Nu längtar man nästan dubbelt så mycket. ;D Redigerad 1 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Man blir mer och mer peppad för varje gång. Synd bara att DHS inte är lika roligt som DHW, men det är fortfarande kul och jag tror det kommer bli roligare i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Man blir mer och mer peppad för varje gång. Synd bara att DHS inte är lika roligt som DHW, men det är fortfarande kul och jag tror det kommer bli roligare i år. Självklart kommer det bli roligare... JAG ska ju dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Faktum är att jag är lite laddad med. Ska bli kul att följa den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Faktum är att jag är lite laddad med. Ska bli kul att följa den här tråden. Rättare sagt den som skapas när DH väl är igång, som har lite mindre moderering. Försten i Elmia skapar tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 oj, fan! Man får ju en betakey till det dära World in conflict. kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Rättare sagt den som skapas när DH väl är igång, som har lite mindre moderering. Försten i Elmia skapar tråden? Om inte Stell förhandsskapar en klistrad som i vintras. Men jag skapade tråden förra DHS. Redigerad 1 juni, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Man blir mer och mer peppad för varje gång. Synd bara att DHS inte är lika roligt som DHW, men det är fortfarande kul och jag tror det kommer bli roligare i år. Eftersom jag aldrig varit på dh måste jag fråga vad är det egentligen som är skillnaden på DHW och DHS? Ända skillnaden är väl olika årstider, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 DHW är större. Alltså mer människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 DHW är större. Alltså mer människor. Okej, hur mycket mer folk brukar det vara på DHW tillskillnad från DHS? Någon specific siffra man kan sätta eller skiljer det sig från år till år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 DHW är större. Alltså mer människor. Nja, DHW är inriktad på "scene" medans DHS är inriktat på gaming. Finns roligare och intressantare grejer att göra på Winter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Dock tycker jag att de verkar satsa på lite events på detta summer ändå? DJ-Bås, BBQ, klättervägg, Wardog osv. Fast kanske var massa sånt på Summer också? W06 var första för mig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Det som sker på scenen är viktigast för mig, men jag tror att det kommer ske en hel del nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Det som sker på scenen är viktigast för mig, men jag tror att det kommer ske en hel del nu med. True. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Det kommer en klistrad i lagom tid till DH, var så säkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Något intresse att ha den här sidan igång igen? Från 2006. http://ww2.beffo.se/dh/ Den användes till att man snabbt kan informera andra GTAsajtare om var man befinner sig. Om man sover, spelar, är upptagen osv. Kommer även att bygga in AJAX på sidan om intresset finns. Det gör att man slipper uppdatera den själv, den uppdetaras precis som hen chatt med jämna mellanrum. Redigerad 2 juni, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ja, dra upp den igen vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 En till synes enkel men troligen väldigt effektiv sida, ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts