StellHell Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Inte jag, jag är en tråkig jävel. Jag ska, på något sätt hitta en billigt nätagg så jag kan ha en fungerade dator detta DH då va. Fittigt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag kanske har ett kasst 200w som jag kanske kan ta med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 behöver minst 300w, har ett 200w här hemma som inte var bra nog. Får antagligen köpa mig ett 400w som jag kan använda när jag väl köper en bättre dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Inte jag, jag är en tråkig jävel. Jag ska, på något sätt hitta en billigt nätagg så jag kan ha en fungerade dator detta DH då va. Fittigt läge. Har det pajat? :/ Datorbutiken har väl antagligen med sig några, köp ett FSP 400W vetja... Eller nåt från #dreamhack.trade, men det känns ju lite riskabelt... Jag kanske har ett kasst 200w som jag kanske kan ta med Såvida inte StellHells burk är riktigt kass så tror jag att ett 200W skulle vara aningen tanigt. Btw, verkar bli surt för dem att fylla hall B... inte ens halva B är särskilt välfylld... Redigerad 29 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 behöver minst 300w, har ett 200w här hemma som inte var bra nog. Får antagligen köpa mig ett 400w som jag kan använda när jag väl köper en bättre dator. Kolla här hur mycket du behöver. Tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Kan tänka mig att Jacker och Dumbom kommer till mig och typ: UPPSTÄÄÄLLNIIIIING! Klockan är nu 0600, dags för morgonmarch! Du anar inte vad det kommer bli.. Längar som fan till DH nu.. Men jag måste köpa någon simpel bordsfläkt, tips på någon som är relativt liten och duglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Du anar inte vad det kommer bli.. Längar som fan till DH nu.. Men jag måste köpa någon simpel bordsfläkt, tips på någon som är relativt liten och duglig? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=86442...8100C1749401861 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Kolla här hur mycket du behöver. Tryck. Letat efter en sådan ett tag nu Tackar... Läskigt... min nya dator kommer bara behöva runt 520 Watt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Rad 43? Där sitter jag också! Det som är inringat med Grå, där sitter jag. Rätt nära ni andra på Rad 43. Sitter nämligen på 36an. http://img74.imageshack.us/img74/3034/kkier1.jpg Måste också fråga! Det är stjärnor på biljettnummret, när försvvinner stjärnorna? Redigerad 31 maj, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Den här gången ska jag se till att träffa forumiterna! Träffade bara Siana, men vågade inte prata direkt(lite blyg: )) Men nu ska jag fan det;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Japp, nu måste alla träffas. Har förresten märkt att för varje bokad DH- biljett man har får man en CD- key till World in Conflict- betan? Bara att logga in på http://tickets.dreamhack.se/ och titta längst ned i menyn till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Får testa det med nya datorn nästa vecka. I alla fall, uttråkad som jag var gjorde jag ett bildspel. Ganska lamt men hey. http://www.youtube.com/watch?v=StMYI_BvPxA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Får testa det med nya datorn nästa vecka. I alla fall, uttråkad som jag var gjorde jag ett bildspel. Ganska lamt men hey. http://www.youtube.com/watch?v=StMYI_BvPxA Sluta mobbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Får testa det med nya datorn nästa vecka. I alla fall, uttråkad som jag var gjorde jag ett bildspel. Ganska lamt men hey. http://www.youtube.com/watch?v=StMYI_BvPxA Haha! Den med jackers byxor var ny! Henkibojj kanske har en anledning att vara orolig ändå.. Sluta mobbas. Så du ska inte dit i år heller?!?!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Får testa det med nya datorn nästa vecka. I alla fall, uttråkad som jag var gjorde jag ett bildspel. Ganska lamt men hey. http://www.youtube.com/watch?v=StMYI_BvPxA Man ser ju klart och tydligt att jag pekar mot dig på bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 ~15 dagar kvar nu grabbar Själv har man börjat ladda med massa DH filmer o skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Dissar DH Summer. Är knapert med pengar just nu för mig. Blir troligtvis DH Winter istället. Då har jag sommarjobbat osv. :'( Så du ska inte dit i år heller?!?!1! :'( I vinter kommer jag. Då har jag som sagt sommarjobbat och fått ihop pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 :'( I vinter kommer jag. Då har jag som sagt sommarjobbat och fått ihop pengar. Men oj vad du kommer spamma sönder DH- tråden av avundsjuka i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Men oj vad du kommer spamma sönder DH- tråden av avundsjuka i år igen. Nope, inte en chans. Gör jag det så får ni smiska mig gul och blå. Redigerad 1 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Nope, inte en chans. Gör jag det så får ni smiska mig gul och blå. Du borde få en hybernate under DH så du inte KAN spamma ner tråden Redigerad 1 juni, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts