Jacker Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Meatspin när han sover? Och sedan LemonParty i autostart. EDIT: Spela Wardog lasertag Publicerad 16 maj av Martin "DH_admin" Öjes Wardog är plats igen i sommar med sitt populära laserspel. Ett laserbaserat äventyrsspel där alla kan vara med oavsett ålder, kön eller fysiska förutsättningar. Utmana dina polare på en adrenalinkick och passa på att röra på dig lite. Wardog använder högteknologiska IR-led vapen (som laser fast ofarligt) med en mottagare som känner av när man blir träffad, alltså inget kladd eller smärta – bara kul. Detta är det mest precisionssäkra systemet på marknaden, som dessutom når längst (200-300m). Ca 50 spelare kan ställa upp samtidigt. Ta med alla dina kompisar! Du spelar en hel timme för endast 60 spänn - ett superpris!! VI SPELAR VI SPELAR VI SPELAR!! Redigerad 28 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Och sedan LemonParty i autostart. EDIT: VI SPELAR VI SPELAR VI SPELAR!! DU PRÖJSAR, DU PRÖJSAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 DU PRÖJSAR, DU PRÖJSAR! Fu! :< Jag fixade ju t.o.m. en fin, kärleksfull signatur åt er kära forumiter, och så får jag betala för kärleken som tack? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Och sedan LemonParty i autostart. EDIT: VI SPELAR VI SPELAR VI SPELAR!! Haha, ska bli ruskigt kul att spela med dig isf 'Akta! Där är fi! Formation: Ormen! ASAP!' Din lilla möp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Vet inte om jag törs spela med er. Vem var det som skrek som fan när vi körde Swat- lajv, så att alla terrorister hörde oss och kom och pew-pewa oss alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Haha, ska bli ruskigt kul att spela med dig isf 'Akta! Där är fi! Formation: Ormen! ASAP!' Din lilla möp -_- Vet inte om jag törs spela med er. Vem var det som skrek som fan när vi körde Swat- lajv, så att alla terrorister hörde oss och kom och pew-pewa oss alla? Det var jag. Tittade precis igenom DHS06- tråden, denna är ju fin. http://img391.imageshack.us/img391/9224/dhsummer067ld.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Är skitspänd inför mötet med forumiterna... Men umgås man tillräckligt mycket så blir det säkert bra och nervösiteten försvinner... Btw så kommer ni säkert få träffa Powwe(min polare som ska dit) Och jag förväntar mig presenter den 17:e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Rätt, rätt, rätt. Allt är så rätt. Men jag heter Pettersson, inte Petterson. Ah, men nu var det uttal det gällde VI SPELAR VI SPELAR VI SPELAR!! Jag är på Har spelat Laserdome en gång bara och jag måste säga att soft air gun-krig är mycket roligare. Real pain, med alla trimmade fjädrar kan det göra förbannat ont och sitta blåmärken kvar i flera dagar efteråt. Det är så det ska vara Det bästa är att den omedelbara smärtan försvinner efter 10 sekunder - en miut - en timme, alternativt kan man ha ont i en dag eller två om det träffat på nåt bra ställe, på nära håll och med trimmad/väldigt stark pistol (gevär, i det fall jag tänker på. 40 cm ifrån innerlåret, tajta jeans och med trimmad "hagelbrakare". Ouch!! ) GTAsajten-serier, hur är det med den tråden egentligen? Jag läste till sidan ...35 kanske, sen lämnade jag forumet ett tag och kom tillbaka när den hade säkert dubbelt så mycket. L'Editue: Ska jag registrera under gruppen Gtasajten, eller? Jag gör det, det går väl att ändra annars. Redigerad 28 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ah, men nu var det uttal det gällde Jag är på Har spelat Laserdome en gång bara och jag måste säga att soft air gun-krig är mycket roligare. Real pain, med alla trimmade fjädrar kan det göra förbannat ont och sitta blåmärken kvar i flera dagar efteråt. Det är så det ska vara Det bästa är att den omedelbara smärtan försvinner efter 10 sekunder - en miut - en timme, alternativt kan man ha ont i en dag eller två om det träffat på nåt bra ställe, på nära håll och med trimmad/väldigt stark pistol (gevär, i det fall jag tänker på. 40 cm ifrån innerlåret, tajta jeans och med trimmad "hagelbrakare". Ouch!! ) GTAsajten-serier, hur är det med den tråden egentligen? Jag läste till sidan ...35 kanske, sen lämnade jag forumet ett tag och kom tillbaka när den hade säkert dubbelt så mycket. L'Editue: Ska jag registrera under gruppen Gtasajten, eller? Jag gör det, det går väl att ändra annars. Gö så, bara att skriva "GTAsajten" under grupp. Ska du sitta brevid mig eller på annan plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Det var jag. Tittade precis igenom DHS06- tråden, denna är ju fin. http://img391.imageshack.us/img391/9224/dhsummer067ld.png Hahahaha! 'Vadå sommarkläder? Detta är väl för fan sommarkläder!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Nu blir man ju fan lite sugen på DH, verkar vara en härlig forumanda, jag är bara lite skakis över att beskåda Jackers brutala längd på riktigt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Gö så, bara att skriva "GTAsajten" under grupp. Ska du sitta brevid mig eller på annan plats? Har reggat mig och brorsan under Gtasajten, fast han inte är forumit (och troligen inte blir det inför DH heller). Vi flyttade från B-hallens platser till D43, här: Försökte mig lite grann på att komma in på den stora raden men det blev lite... besvärliga motsättningar Men det är klart jag backar, mig gör det inget. EDIT: Jag blir lite halvrädd av den masskonversation som försiggick på MSN tidigare ikväll, ett litet utdrag: Sen addade IceCandy mig också och försökte överlista mig på samma sätt hon gjort med Vice. (Jag uttalar tydligen Vice. fel, det ska väl vara "viise" och inte "vajjs" som i GTA: VC(S)?) Lyssna på mig och Ice Candy! Vettigare konversation får man leta efter, speciellt när jag var tvungen att gå och klippa gräset mitt i allt också Lyssna vid 0:31, jag får en tvåstämmig hals Redigerad 28 maj, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Shiiit vad många vi är i år. We sure have come a long way since DHW 2005, huh? Visserligen var det lite forumiter 2003 osv. men det känns som det verkligen satte igång 2005. Hur blir det om två år, liksom? Tycker det är en riktigt underlig men samtidigt härlig känsla att träffa folk som man faktiskt känner lika väl över internet (om inte bättre) än många av sina klasskamrater. Första forumträffen 2005 var ju något av ett fiasko. Missförstånd och pinsam tystnad var grundpelarna.. Hade ingen aning vem fan R2D2 var och mina tidigare bråk med Stellan gjorde hela vistelsen lite nervös. DHS 2006 var dock mer lyckad! Väldigt många forumiter kom det året. Jag hade lärt känna Ärrtvå bättre och vi deltog i skattjakten tillsammans och lirade Guitar Hero om vartannat. Träffade också Siana för första gången och fick lite av en chock. Inte riktigt vad jag förväntat mig Som tur var unbannade Stell mig temporärt så att jag kunde följa DH genom forumet. Var på ganska spammigt humör då men det var skönt att återse forumet efter några månaders isolering. Jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att komma tillbaka trots att jag sa att jag skulle skita i det för alltid. DHW 2006.. tja .. vad säger man? Inte det mest lyckade DHet och inte så många forumiter pallrade sig dit. Ice och Sikorka gömde sig ute i skogen hälften av tiden och jag stukade foten. Lackade ur på Siana och mådde ganska allmänt dåligt under hela vistelsen. Blev dock tajtare med Ärrtvå men Jacke såg man inte alltför mycket av.. han droppade av några skrika Jönköpingstjejer vid min plats som senare på nåt sätt fick tag i min msn .. well well. Nu är det nästan så att jag åker bara för att träffa forumiterna, tycker det är en jävligt härlig forumanda just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 (redigerad) Shiiit vad många vi är i år. We sure have come a long way since DHW 2005, huh? Visserligen var det lite forumiter 2003 osv. men det känns som det verkligen satte igång 2005. Hur blir det om två år, liksom? Tycker det är en riktigt underlig men samtidigt härlig känsla att träffa folk som man faktiskt känner lika väl över internet (om inte bättre) än många av sina klasskamrater. Första forumträffen 2005 var ju något av ett fiasko. Missförstånd och pinsam tystnad var grundpelarna.. Hade ingen aning vem fan R2D2 var och mina tidigare bråk med Stellan gjorde hela vistelsen lite nervös. DHS 2006 var dock mer lyckad! Väldigt många forumiter kom det året. Jag hade lärt känna Ärrtvå bättre och vi deltog i skattjakten tillsammans och lirade Guitar Hero om vartannat. Träffade också Siana för första gången och fick lite av en chock. Inte riktigt vad jag förväntat mig Som tur var unbannade Stell mig temporärt så att jag kunde följa DH genom forumet. Var på ganska spammigt humör då men det var skönt att återse forumet efter några månaders isolering. Jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att komma tillbaka trots att jag sa att jag skulle skita i det för alltid. DHW 2006.. tja .. vad säger man? Inte det mest lyckade DHet och inte så många forumiter pallrade sig dit. Ice och Sikorka gömde sig ute i skogen hälften av tiden och jag stukade foten. Lackade ur på Siana och mådde ganska allmänt dåligt under hela vistelsen. Blev dock tajtare med Ärrtvå men Jacke såg man inte alltför mycket av.. han droppade av några skrika Jönköpingstjejer vid min plats som senare på nåt sätt fick tag i min msn .. well well. Nu är det nästan så att jag åker bara för att träffa forumiterna, tycker det är en jävligt härlig forumanda just nu! I år ska du få lära känna mig på det viset att uttrycket "lära känna" kommer få en helt ny innerbörd för dig. Redigerad 29 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Kan tänka mig att Jacker och Dumbom kommer till mig och typ: UPPSTÄÄÄLLNIIIIING! Klockan är nu 0600, dags för morgonmarch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 I år ska du få lära känna mig på det viset att uttrycket "lära känna" kommer få en helt ny innerbörd för dig. Se tidigare bild Blir lite rädd själv faktiskt, en tremeters man med plötslig bånge kan nog knocka skallen av vem som helst. Ser jag nån jätte gåendes vid sidan om mig är det bäst att välja nån annan väg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Är verkligen sugen på DH nu! Träffa alla forumiter och göra roliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag vill också vara med och spela :'( Swatlajvet var ju skitkul. Jag ska försöka vara mindre feg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Jag ska vara med på alla såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Säger man, men när DH väl är igång så "Nää... Har inga pengar... orkar inte..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts