Jump to content

DreamHack Summer 2007

Siana
 Share

Recommended Posts

Kebab, stämmer väl. Här är några ställen vi förekommer:

Jag och Jacker förekommer även på samma plats i slutet av danstävlingen, 11:15 typ.

Haha, "tydligt" skulle jag väl inte kalla det. :)

Folk kan inte uttala Stellan rätt, så säg bara Stell, snälla.

Hmm, nu blev jag nyfiken. Kan man verkligen uttala det på mer än ett sätt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kebab: 9 fall av 10 så betonar folk det fel, och lägger tyngd på fel bokstäver. Detta är inget som någon annan skulle bry sig om (Kolla bara på MAFIA_KING, han vet nog inte äns att det går att säga fel på Stellan, när han med största sannolikhet uttalar det fel redan nu)

Jag heter Stellan, helt neutralt. Inga utdragna bokstäver, bara hårda vokaler. (Ingen fattar vad jag menar)

Folk brukar säga;

StEllan, med för stor betoning på E (Blir mer som ett Ä tillslut)

StellAn, med för stor betoning på A (det ska uttalas som namnet Ann, men folk säger det som A:et i ordet Arn)

Stell An, Folk gör en underlig paus mellan Stell|an (Väldigt lustigt, och det vanligaste. Grymt störande)

Sen finns det idioterna, som inte vet att det är svenskt namn, och slänger ut sig skit som "Steelan", "Schtellan", "Stellhan", "Sthellan".. Detta är väldigt udda, men.. När jag har hört dessa otroligt korkade utalningar har jag blivigt fly förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab: 9 fall av 10 så betonar folk det fel, och lägger tyngd på fel bokstäver. Detta är inget som någon annan skulle bry sig om (Kolla bara på MAFIA_KING, han vet nog inte äns att det går att säga fel på Stellan, när han med största sannolikhet uttalar det fel redan nu)

Jag heter Stellan, helt neutralt. Inga utdragna bokstäver, bara hårda vokaler. (Ingen fattar vad jag menar)

Folk brukar säga;

StellAn, med för stor betoning på A (det ska uttalas som namnet Ann, men folk säger det som A:et i ordet Arn)

Stell An, Folk gör en underlig paus mellan Stell|an (Väldigt lustigt, och det vanligaste. Grymt störande)

Sen finns det idioterna, som inte vet att det är svenskt namn, och slänger ut sig skit som "Steelan", "Schtellan", "Stellhan", "Sthellan".. Detta är väldigt udda, men.. När jag har hört dessa otroligt korkade utalningar har jag blivigt fly förbannad.

Jösses, jag säger Stellan som i Stell-Lann, utan paus mellan alla L. Rätt, antar jag? Ungefär,

"Var ska jag ställa den här saken?"

"Du kan ställa'n där borta."

:rolleyes: Vet inte hur man lyckas få Stellan fel, men skåningar betonar ju alla ord annorlunda än norrlänningar till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk brukar säga;

Ställan and that's final. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, försökte nån gång eller två att säga normalt, men min östgötska föll in alltför mycket. Sen försökte jag mig på en Bengt Magnusson/ amerikansk filmtrailer-röst som jag lyckades förbannat bra med! :rolleyes:

Stellan Petterson, administrator på Gtasajten.

Observera, ingen ljudredigering gjord alls! :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, försökte nån gång eller två att säga normalt, men min östgötska föll in alltför mycket. Sen försökte jag mig på en Bengt Magnusson/ amerikansk filmtrailer-röst som jag lyckades förbannat bra med! :rolleyes:

Stellan Petterson, administrator på Gtasajten.

Observera, ingen ljudredigering gjord alls! :(

Gahaha. :P

Säger på samma sätt, förutom Bengt Magnusson rösten då. :D

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tittade igenom DHW06- tråden nu. <3

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=809055

Hade blivit fasttejpad av mina kompisar där, men ingen tog mig på allvar som ni ser ( :P ). Till slut kom dock Dumbom. :(

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ftgj889mn5.jpg

:rolleyes:

<rasko^DH> BILLIG BIL SOM BARA DEN SKITER FAN I OM DEN ÄR OLAGLIG BARA DEN RULLAR, KÖPES BILLIG BIL SOM FUNKAR 10 MIL SEN SKITER JAG I RESTEN
<rixost> ge min bords granne mat... hna dör av hunger

<rixost> äter ur sop påsen nu :D
<rixost> nån mer som känner att det typ blir varmt sen kallt sen varmt sen kallt typ hela tiden?

<Stofolus> rixost kissar du på dig?

<rixost> typ  :S

<Stofolus> kk, ville bara veta

Lite IRC- citat som Siana postade. :D

http://pici.se/pictures/i3Tfd8.jpg

De flesta av oss. :( Dumbom ser ut att köra lite fickpingis... B) ( :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite IRC- citat som Siana postade. :P

Mitt då? :rolleyes:

#dh-trade:

<arrtva> duger mobil med lampa?

<Snuggles1338> Tror det

<arrtva> bud?

<Snuggles1338> Min polare har spytt på alla mina grejjer

<Snuggles1338> jag behöver se vad han spytt på

<Snuggles1338> Lyser den upp tillräckligt för att se tror du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar #dreamhack.trade... Man kan spendera år i den, den är så jävla skön! :rolleyes:

Jofan. Thotim tjänade åtskilliga tusenlappar förra året.

Han köpte in 20st fläktar från Webhallen á 49:-

Han sålde fläktarna för 100-150:-/st .. Det blir en del i slutet. :D

Ser verkligen fram emot i år. Kommer nog vara väldigt mycket mer laid-back attityd mellan forumiterna nu när man känner varandra lite bättre. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jofan. Thotim tjänade åtskilliga tusenlappar förra året.

Han köpte in 20st fläktar från Webhallen á 49:-

Han sålde fläktarna för 100-150:-/st .. Det blir en del i slutet. :D

Ser verkligen fram emot i år. Kommer nog vara väldigt mycket mer laid-back attityd mellan forumiterna nu när man känner varandra lite bättre. :rolleyes:

Gäller nog inte alla. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor