Sikorka Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Varför inte Larsson? Eller Ludvig? Ludvig är mitt förnamn. Larsson är mitt efternamn. Hatar båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ludvig är mitt förnamn. Larsson är mitt efternamn. Hatar båda. Äsch då... Ludvig låter... nobelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Kommer du då? La in listan på förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Henrik eller Henke/Henki (vilket tydligen blivit mitt smeknamn för Henkibojj). Inte Henka iaf, det är bara tjejer och retards som säger det. (Faktiskt sant, åtminstone förr ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Jag vill inte bli kallad Mr.Dumbom.. :'( Den som kallar mig P-C kommer vakna upp i gyttjan utanför Elmia med ett jääävligt ömt rövhål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Sikorka: Ludde. Satans jävla hundnamn. JSHC: Johan (Eller så kallar ni mig för JS typ.. Annars lär det krocka med Eudoros och Ärrtvå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Tihi, platsen till vänster om mig är ledig. Hoppas den förblir det, så får jag lite space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Tihi, platsen till vänster om mig är ledig. Hoppas den förblir det, så får jag lite space. Gris. Då får jag snylta på din plats!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jag har fortfarande inte några biljetter i hand, ska vi anta att jag omöjligt kommer kunna sitta på Gtasajten-raden? För platserna tar väl slut, antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jag har fortfarande inte några biljetter i hand, ska vi anta att jag omöjligt kommer kunna sitta på Gtasajten-raden? För platserna tar väl slut, antar jag? Du skulle ju kunna placera dig på den tomma platsen vi just nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Sikorka: Ludde. lallaren: Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Du skulle ju kunna placera dig på den tomma platsen vi just nämnde. Jag har inga biljetter, jag har vunnit dem men har dem inte i handen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jag har inga biljetter, jag har vunnit dem men har dem inte i handen :/ Åhå. Då får du väl hålla tummarna att ingen tar platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Sikorka: Ludde. Satans jävla hundnamn. lallaren: Marcus JSHC: Johan (Eller så kallar ni mig för JS typ.. Annars lär det krocka med Eudoros och Ärrtvå biggrin.gif) IceCandy: Susan/Sussi ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Sikorka: Ludde. Satans jävla hundnamn. lallaren: Marcus JSHC: Johan (Eller så kallar ni mig för JS typ.. Annars lär det krocka med Eudoros och Ärrtvå biggrin.gif) IceCandy: Susan/Sussi ^^ Sushi då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Du skulle ju kunna placera dig på den tomma platsen vi just nämnde. Måste säga att det är ganska underligt skött från Metros sida, det dröjde två veckoer eller mer innan de ringde, och då var det bara för att kolla att telefonnumret stämde. De sa inget om uthämtning/hemskickning av biljetter, eller om vi skulle beställa själva. Underligt. Det är därför jag skriver "kanske", och inte att jag helt klart kommer. Troligen kommer jag, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jag och Ärrtvå syns även tydligt i modemimitationstävlingen. Hmm.. Står ni ganska mycket i mitten (du närmast kameran i svart tröja och ärrtvå bredvid i röd tröja)? Haha, det kanske är några helt andra. Men det kändes som att det var ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ser ingen av oss, kan inte fleaaah ta screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Kebab, stämmer väl. Här är några ställen vi förekommer: Jag och Jacker förekommer även på samma plats i slutet av danstävlingen, 11:15 typ. Redigerad 25 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Folk kan inte uttala Stellan rätt, så säg bara Stell, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts