Bullet Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Kommer Tihi! Härligt! :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Funderar på att sitta så långt ifrån er odrägliga GTAsajtare som möjligt... Man ska inte ha för mycket av det goda... Räcker med att man träffar er på forumträffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag håller med den motsatta debbatören i detta interkosmoska agrumentsutbytestillfälle må jag ta mig mod till att påstå. ja, jag fattade att du skojade men det var jävligt kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag är för övrigt sjukt taggad inför årets DreamHack. Hoppas jag kommer få det mysigt på forumraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Affs, för mig är det tvärtom. Jag blir alltid fundersam om DHS, och tycker dom är tråkiga för jag sommartid alltid hittar på andra saker. Allt är dock DHW's fel, då jag alltid tycker DHW är döskoj så blir jag hypad på våren när DHS biljetterna släpps och självklart köper jag en biljett. Funderar starkt på att bara börja gå på DHW. (Kan ju ha med att mitt senaste DHS var ett fiasko. Datorn crashade en stund efter att dom släckte ner i hallen, och jag fick igång den igen på lördagkvällen.. Och jag är säker på att det kommer hända igen, då mitt nätagg snurrar dom sista varven just nu och pga detta så överhättas datorn typ 2-3 gånger / dag, och jag vill inte äns tänka på hur många gånger den kommer göra det inne i en varm lokal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Affs, för mig är det tvärtom. Jag blir alltid fundersam om DHS, och tycker dom är tråkiga för jag sommartid alltid hittar på andra saker. Allt är dock DHW's fel, då jag alltid tycker DHW är döskoj så blir jag hypad på våren när DHS biljetterna släpps och självklart köper jag en biljett. Funderar starkt på att bara börja gå på DHW. (Kan ju ha med att mitt senaste DHS var ett fiasko. Datorn crashade en stund efter att dom släckte ner i hallen, och jag fick igång den igen på lördagkvällen.. Och jag är säker på att det kommer hända igen, då mitt nätagg snurrar dom sista varven just nu och pga detta så överhättas datorn typ 2-3 gånger / dag, och jag vill inte äns tänka på hur många gånger den kommer göra det inne i en varm lokal) Gee, då är det ju inte DH*s fel utan din dator... antingen fixar du det innan, eller så finns det kanske kunnigt folk där som kan hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jo, det är DHS det är fel på. Det är sommar, man vill vara ute, alla kompisar är mer tillgängliga. Kändes riktigt pissigt förra året, och nu har jag en fet betalning till Cypern som måste betalas in, så jag kommer leva knapert under DH, vilket gör det ännu sämre. Blir antagligen sista DHS för mig, men jag är säker på att jag under DHW kommer tycka det är roligt och kommer vilja åka på DHS året efter.. So much för egen vilja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Äh, det kommer bli så skoj till sommar så att du kommer längta till både nästa DHW och DHS =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Såg just på flertalet av dessa filmer. Som den eventwhore jag är längtar jag extremt nu. Vill inte upp på scenen och dansa själv, men det är jäkligt kul i publiken att stå och se på allt. Lite kul att bua med, fruktansvärt oetiskt men kul är det. Man ser även Jacker och P-C, och tror det är Ärrtvå i ett klipp, i publiken. Tror det var i början av gurkätartävlingen eller i danstävlingen. I danstävlingen, förresten, hoppar en kille i rosa T-Shirt upp på scenen och börjar dansa. Fick i efterhand reda på att han går i min skola. Edit: Mwahah, ser mig och Jacker i publiken i slutet av danstävlingen. Fan vad vi ser bortkomna ut då. Redigerad 24 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Såg just på flertalet av dessa filmer. Som den eventwhore jag är längtar jag extremt nu. Vill inte upp på scenen och dansa själv, men det är jäkligt kul i publiken att stå och se på allt. Lite kul att bua med, fruktansvärt oetiskt men kul är det. Man ser även Jacker och P-C, och tror det är Ärrtvå i ett klipp, i publiken. Tror det var i början av gurkätartävlingen eller i danstävlingen. I danstävlingen, förresten, hoppar en kille i rosa T-Shirt upp på scenen och börjar dansa. Fick i efterhand reda på att han går i min skola. Edit: Mwahah, ser mig och Jacker i publiken i slutet av danstävlingen. Fan vad vi ser bortkomna ut då. Ugh, avskyr eventsen.. satt länge och väl och planerade hur man skulle kunna hoppa upp på scenen och slå ihjäl 'announcern' utan att åka fast. Usch.. HAT! HAT! HAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Ugh, avskyr eventsen.. satt länge och väl och planerade hur man skulle kunna hoppa upp på scenen och slå ihjäl 'announcern' utan att åka fast. Usch.. HAT! HAT! HAT! Haha, lägg av nu. De bidrar till stämning. Edit: Det var i början av danstävlingen vi var med. Jag och Ärrtvå syns även tydligt i modemimitationstävlingen. Redigerad 24 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Längtar nu. Mindre än en månad kvar! Forumiter. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Kan vi inte göra en lista över vad alla heter på riktigt? Det skulle kännas skitlöjligt att så och skrika "LAAAJNUUXX!!1" om han är på andra sidan hallen. Jag börjar med dom som jag är helt säker på: Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Jag vill inte bli kallad Mr.Dumbom.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ni kan kalla mig för Jacke (utan R på slutet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Redigerad 25 maj, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Ärrtvå: Johan. Siana: Elias. P-C: August / Agge. Jacker: Jakob / Jacke. StellHell: Stellan. Mr.Dumbom: Benjamin / Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Sikorka: Ludde. Satans jävla hundnamn. Redigerad 25 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Sikorka: Ludde. Satans jävla hundnamn. Varför inte Larsson? Eller Ludvig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts