Jump to content

DreamHack Summer 2007

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Affs, för mig är det tvärtom.

Jag blir alltid fundersam om DHS, och tycker dom är tråkiga för jag sommartid alltid hittar på andra saker. Allt är dock DHW's fel, då jag alltid tycker DHW är döskoj så blir jag hypad på våren när DHS biljetterna släpps och självklart köper jag en biljett.

Funderar starkt på att bara börja gå på DHW.

(Kan ju ha med att mitt senaste DHS var ett fiasko. Datorn crashade en stund efter att dom släckte ner i hallen, och jag fick igång den igen på lördagkvällen.. Och jag är säker på att det kommer hända igen, då mitt nätagg snurrar dom sista varven just nu och pga detta så överhättas datorn typ 2-3 gånger / dag, och jag vill inte äns tänka på hur många gånger den kommer göra det inne i en varm lokal)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Affs, för mig är det tvärtom.

Jag blir alltid fundersam om DHS, och tycker dom är tråkiga för jag sommartid alltid hittar på andra saker. Allt är dock DHW's fel, då jag alltid tycker DHW är döskoj så blir jag hypad på våren när DHS biljetterna släpps och självklart köper jag en biljett.

Funderar starkt på att bara börja gå på DHW.

(Kan ju ha med att mitt senaste DHS var ett fiasko. Datorn crashade en stund efter att dom släckte ner i hallen, och jag fick igång den igen på lördagkvällen.. Och jag är säker på att det kommer hända igen, då mitt nätagg snurrar dom sista varven just nu och pga detta så överhättas datorn typ 2-3 gånger / dag, och jag vill inte äns tänka på hur många gånger den kommer göra det inne i en varm lokal)

Gee, då är det ju inte DH*s fel utan din dator... antingen fixar du det innan, eller så finns det kanske kunnigt folk där som kan hjälpa dig? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är DHS det är fel på.

Det är sommar, man vill vara ute, alla kompisar är mer tillgängliga.

Kändes riktigt pissigt förra året, och nu har jag en fet betalning till Cypern som måste betalas in, så jag kommer leva knapert under DH, vilket gör det ännu sämre.

Blir antagligen sista DHS för mig, men jag är säker på att jag under DHW kommer tycka det är roligt och kommer vilja åka på DHS året efter.. So much för egen vilja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Såg just på flertalet av dessa filmer. Som den eventwhore jag är längtar jag extremt nu. Vill inte upp på scenen och dansa själv, men det är jäkligt kul i publiken att stå och se på allt. Lite kul att bua med, fruktansvärt oetiskt men kul är det. ;)

Man ser även Jacker och P-C, och tror det är Ärrtvå i ett klipp, i publiken. Tror det var i början av gurkätartävlingen eller i danstävlingen. I danstävlingen, förresten, hoppar en kille i rosa T-Shirt upp på scenen och börjar dansa. Fick i efterhand reda på att han går i min skola. :blink:

Edit: Mwahah, ser mig och Jacker i publiken i slutet av danstävlingen. Fan vad vi ser bortkomna ut då. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg just på flertalet av dessa filmer. Som den eventwhore jag är längtar jag extremt nu. Vill inte upp på scenen och dansa själv, men det är jäkligt kul i publiken att stå och se på allt. Lite kul att bua med, fruktansvärt oetiskt men kul är det. ;)

Man ser även Jacker och P-C, och tror det är Ärrtvå i ett klipp, i publiken. Tror det var i början av gurkätartävlingen eller i danstävlingen. I danstävlingen, förresten, hoppar en kille i rosa T-Shirt upp på scenen och börjar dansa. Fick i efterhand reda på att han går i min skola. :blink:

Edit: Mwahah, ser mig och Jacker i publiken i slutet av danstävlingen. Fan vad vi ser bortkomna ut då. :lol:

Ugh, avskyr eventsen.. satt länge och väl och planerade hur man skulle kunna hoppa upp på scenen och slå ihjäl 'announcern' utan att åka fast. Usch.. HAT! HAT! HAT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ugh, avskyr eventsen.. satt länge och väl och planerade hur man skulle kunna hoppa upp på scenen och slå ihjäl 'announcern' utan att åka fast. Usch.. HAT! HAT! HAT!

Haha, lägg av nu. De bidrar till stämning. :blink:

Edit: Det var i början av danstävlingen vi var med. Jag och Ärrtvå syns även tydligt i modemimitationstävlingen. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vi inte göra en lista över vad alla heter på riktigt? Det skulle kännas skitlöjligt att så och skrika "LAAAJNUUXX!!1" om han är på andra sidan hallen.

Jag börjar med dom som jag är helt säker på:

Ärrtvå: Johan.

Siana: Elias.

P-C: August / Agge.

Jacker: Jakob / Jacke.

StellHell: Stellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor