Siana Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag vill rösta nej. Men det fick jag inte. Ändra "Aldrig!" till "Nej!" då. ._.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska inte dit, krockar med Hultan om jag inte missminner mig. Vad ska du och Hultan göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vote: Aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Får se om jag har lust, fyller år dagen efter det slutar så det blir lite hetsigt isf, men får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tror att jag ska dit. Tvåan: Allt utom sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska nog försöka ta mig dit... Kan säga till föräldrarna att dom kan ge mig det som present, för jag fyller år 17 juni När jag är där ska jag spela, tanka och föröka träffa forumiter. We gots to take bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Skulle vela åka dit, men det är låångt, dyrt, men säkert roligt Edit: MYCKE BILDER!!!!!! Redigerad 9 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Skulle gärna velat åka men får inte låna datorn. Och har inte råd till en egen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska försöka ta mig dit. Och alla alt. i 2,an. Vi ses (kanske) på DHS forumiter, håll hårt i hattarna och behåll lugnet. Ni kommer få besök av en Zcruw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nej, tyvärr kommer jag ej då jag vill inte tillbringa min sommar framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nej, tyvärr kommer jag ej då jag vill inte tillbringa min sommar framför datorn. Du vet, DH summer pågår inte hela sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Du vet, DH summer pågår inte hela sommaren.Du vet, det är inte endast under DH som man kan använda datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Du vet, det är inte endast under DH som man kan använda datorn. Nä, men han skrev "Nej, tyvärr kommer jag ej då jag vill inte tillbringa min sommar framför datorn.". Sitta vid datorn kan man ju göra jämt, självklart, men ville bara påpeka det. Mest som skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag vill rösta nej. Men det fick jag inte. Samma här. OM jag skulle åka dit så skulle det vara för att tanka, flumma runt på diverse events och.. tja.. slappa. Spela lite grann kanske. Men framför allt - hålla mig undan för alla forumiter! --- Ska dit och tuckta forumiter. Nån som tar den i tvåan? Tror att jag ska dit. Tvåan: Allt utom sista. ..eller.. äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Samma här. OM jag skulle åka dit så skulle det vara för att tanka, flumma runt på diverse events och.. tja.. slappa. Spela lite grann kanske. Men framför allt - hålla mig undan för alla forumiter! Jag hittar dig, jag vet inte hur, men jag hittar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Ska försöka ta mig dit, för att tanka. Synd bara att hårddisken är såpass liten... :'( Redigerad 9 februari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jag hittar dig, jag vet inte hur, men jag hittar dig... :'( --- Jag kom på en sak! En stark anledning till att åka till DH skulle dock vara att få se på/lyssna på/ta på zentrix. Nån som vet om han, algar och.. banjolasse kommer dit i år? Reason for edit: Banjolasse heter han ju. Redigerad 9 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 :'( --- Jag kom på en sak! En stark anledning till att åka till DH skulle dock vara att få se på/lyssna på/ta på zentrix. Nån som vet om han, algar och.. banjolasse kommer dit i år? Reason for edit: Banjolasse heter han ju. Så bra som många tyckte att dom var på DHW06 så kommer dom nog, man kan ju alltid hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 :'( --- Jag kom på en sak! En stark anledning till att åka till DH skulle dock vara att få se på/lyssna på/ta på zentrix. Nån som vet om han, algar och.. banjolasse kommer dit i år? Reason for edit: Banjolasse heter han ju. Jag har redan sett honom en gång! Ägd! ... Jag har hans MSN också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jag vet inte.. Skolavslutningen är dagen innan DH börjar. Får se hur jag gör. Redigerad 9 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts