P-C Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Fast jag spelar nästan ingenting, finns för mycket annat roligt att göra. Sedan tar jag med mig min stationära och den är helt värdelös ändå, den duger bara till att tanka med. Hah, samma här. Men vilka är på en GTAsajten Robot Arena 2-turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Dagens ficktjuvar är diskreta. Snips, så var snöret av. Förutsatt att jag inte sover så tror jag att jag märker om en trehektostyngd släpps från min hals. Men, good point, sadly. Får hitta på nåt sätt, men jag vet inte att någon av de uppskrivna (som jag minns) har PSP? Eller? EDIT: Hah, samma här. Men vilka är på en GTAsajten Robot Arena 2-turnering? Nej, men en GTA2-turnering SKA vi ha! Redigerad 29 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Har funderat på den saken och, ptja, om den hänger runt halsen 24/7 borde det inte vara nån fara. Right? Dagens ficktjuvar är diskreta. Snips, så var snöret av. Ingen av er har varit på DreamHack, ni oroar er lite väl i onödan. Ficktjuvar finns det inte, däremot personer som snor oskyddade saker. Ha den alltid med dig så är det ingen fara. Hah, samma här. Men vilka är på en GTAsajten Robot Arena 2-turnering? Om du vill ha storstryk så finns jag alltid här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Glöm inte mig på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Om du vill ha storstryk så finns jag alltid här. Du får fetstryk när du möter min och niklas nya robot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Bygger man sig egen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Ingen av er har varit på DreamHack, ni oroar er lite väl i onödan. Ficktjuvar finns det inte, däremot personer som snor oskyddade saker. Ha den alltid med dig så är det ingen fara. Mm, men vad jag minns av dem på listan är det ingen med PSP så det är bara onödigt att ta med den. Det blir bara en grej till att hålla reda på, tror jag. Mer besvär än nöje. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Skriv upp mig som eventuell... Kanske kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Du får fetstryk när du möter min och niklas nya robot. Tss, gills inte, ni kommer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Tss, gills inte, ni kommer inte. Fegis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 varför skriver du inte upp mig för ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 varför skriver du inte upp mig för ? :'( Missade dig, förlåt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Missade dig, förlåt. =/ Du missade mig å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Så jävla nice! Skjutsa av bil ner och hem igen! 70 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Du missade mig å Nu är du med... Och alla namn står i BOKSTAVSORDNING! Fan, skulle vilja ha ny dator till DH... Men det ser ut att bli tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Vi sitter på GTAsajten-raden (D46): Säker på att det är D46? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Säker på att det är D46? ._. D16 står det, ser du väl. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 D16 står det, ser du väl. :'( "This post has been edited by Siana: May 9 2007, 21:20" Guuuuuud var lågt. När det redan håller på kan du lägga till Mig och IceCandy också eftersom vi faktsikt satte oss på D16 FÖRST! EDITERA DIN JÄVEL! ' OCH FORT SKA DET GÅ! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Vägrar, ni sitter på fel sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jag håller med den motsatta debbatören i detta interkosmoska agrumentsutbytestillfälle må jag ta mig mod till att påstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts