R2D2 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag tycker också att vi borde flytta ihop oss snart. Jag med. Gruppkonversation på MSN senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Vem är Jacob Rylander här på forumet? D16:49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 är inte det typ jacker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 är inte det typ jacker ? Jo, det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ingen verkar ha skrivit det men jag antar att StellHell är medveten om att vi har flyttat ihop ändå. Så nu sitter vi Jacker | Siana | StellHell | R2D2 | Lajnux | P-C | P-C- kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jo, jag har sett det. Iofs skulle vi kunnat vänta ett tag till, men jag antar inte att dom vill flytta upp, och jag orkar inte bry mig längre. Dom får sitta där nere och tjura hur mycket dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Är vi klara med placeringarna nu eller ska vi flytta något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Dissar DH Summer. Är knapert med pengar just nu för mig. Blir troligtvis DH Winter istället. Då har jag sommarjobbat osv. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Dissar DH Summer. Är knapert med pengar just nu för mig. Blir troligtvis DH Winter istället. Då har jag sommarjobbat osv. :'( Fyll bara inte DH- tråden med "I vinter kommer jag!" så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Rad: D17 Plats: 65 WEEEY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Fyll bara inte DH- tråden med "I vinter kommer jag!" så... Lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fick just reda på att jag vunnit två DHS-biljetter i Metro! Skrev upp brorsan på tävlingen, men jag har inte fått svar från honom. Han har inget intresse av det, så antingen får jag biljetterna eller så... är han underlig nog att sälja dem till mig Har ingen aning om mitt skolschema så långt framöver, men jag hoppas verkligen att jag kan komma! Skriv upp mig på nån "eventuellt"-lista. Problemen nu är... Fixa biljetterna (snabbt åtgärdat) Plocka ihop den dator som ska med (vilken vet jag inte) Hoppas att jag kan då () Fixa stöldförebyggande åtgärder... vajrar, lås... det verkar vara en hel del stölder på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kul! Har man bara alltid någon som håller koll på ens saker behövs inte lås och vajrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Några frågor: Jag ska skaffa ny hårddisk för DHS, det var ändå dags. Kan jag kopiera hela min nuvarande 80-gigare till min framtida 250/320-hårddisk? Inklusive allt, alltså. Filer, registerediteringar, inställningar... rubbet, så jag slipper installera alla program jag har på min nuvarande hårddisk? Jag kan inte ta med min nuvarande hårddisk eftersom den innehåller alltför viktiga grejer (inte mina, utan föräldrars etc.) för att försvinna/stjälas/gå sönder. (Dessa filer tar jag bort från den större hårddisken, såklart.) Sen, vilka spel kommer man köra där? CS, Warcraft III, WoW kanske, Starcraft... ge förslag på vad jag ska "träna in mig på" Jag tänkte ta med lite oldschool som folk (kanske ni?) vill spela. Till exempel Warcraft II, gamla NOLF1, Unreal Tournament ("originalet") nygamla R6: Ravenshield... ge förslag på vad ni kommer spela, och vad jag kan ta med som ni har intresse av Und, är det nån som har PSP så får ni gärna ta med den för lite GTA: LCS/VCS-lirande Redigerad 29 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Und, är det nån som har PSP så får ni gärna ta med den för lite GTA: LCS/VCS-lirande Yikes, din PSP får du verkligen hålla (minst ett) ett öga på hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Några frågor: Jag ska skaffa ny hårddisk för DHS, det var ändå dags. Kan jag kopiera hela min nuvarande 80-gigare till min framtida 250/320-hårddisk? Inklusive allt, alltså. Filer, registerediteringar, inställningar... rubbet, så jag slipper installera alla program jag har på min nuvarande hårddisk? Jag kan inte ta med min nuvarande hårddisk eftersom den innehåller alltför viktiga grejer (inte mina, utan föräldrars etc.) för att försvinna/stjälas/gå sönder. (Dessa filer tar jag bort från den större hårddisken, såklart.) Sen, vilka spel kommer man köra där? CS, Warcraft III, WoW kanske, Starcraft... ge förslag på vad jag ska "träna in mig på" Jag tänkte ta med lite oldschool som folk (kanske ni?) vill spela. Till exempel Warcraft II, gamla NOLF1, Unreal Tournament ("originalet") nygamla R6: Ravenshield... ge förslag på vad ni kommer spela, och vad jag kan ta med som ni har intresse av Und, är det nån som har PSP så får ni gärna ta med den för lite GTA: LCS/VCS-lirande Hårddiskfrågan är jag osäker på, men jag tror att det ska gå. De spel du nämnt är de som går varmast på DH... Fast jag spelar nästan ingenting, finns för mycket annat roligt att göra. Sedan tar jag med mig min stationära och den är helt värdelös ändå, den duger bara till att tanka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Yikes, din PSP får du verkligen hålla (minst ett) ett öga på hela tiden! Har funderat på den saken och, ptja, om den hänger runt halsen 24/7 borde det inte vara nån fara. Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Har funderat på den saken och, ptja, om den hänger runt halsen 24/7 borde det inte vara nån fara. Right? Dagens ficktjuvar är diskreta. Snips, så var snöret av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 En innerficka i kalsongerna och saken är biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Dagens ficktjuvar är diskreta. Snips, så var snöret av. Eller så tar dom hela huvvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts