Jump to content

DreamHack Summer 2007

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Fick just reda på att jag vunnit två DHS-biljetter i Metro! :D Skrev upp brorsan på tävlingen, men jag har inte fått svar från honom. Han har inget intresse av det, så antingen får jag biljetterna eller så... är han underlig nog att sälja dem till mig -_-

Har ingen aning om mitt skolschema så långt framöver, men jag hoppas verkligen att jag kan komma! :D Skriv upp mig på nån "eventuellt"-lista. Problemen nu är...

• Fixa biljetterna (snabbt åtgärdat)
  • Plocka ihop den dator som ska med (vilken vet jag inte)
  • Hoppas att jag kan då (-_-)
  • Fixa stöldförebyggande åtgärder... vajrar, lås... det verkar vara en hel del stölder på DH?

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några frågor: Jag ska skaffa ny hårddisk för DHS, det var ändå dags. Kan jag kopiera hela min nuvarande 80-gigare till min framtida 250/320-hårddisk? Inklusive allt, alltså. Filer, registerediteringar, inställningar... rubbet, så jag slipper installera alla program jag har på min nuvarande hårddisk? Jag kan inte ta med min nuvarande hårddisk eftersom den innehåller alltför viktiga grejer (inte mina, utan föräldrars etc.) för att försvinna/stjälas/gå sönder. (Dessa filer tar jag bort från den större hårddisken, såklart.)

Sen, vilka spel kommer man köra där? CS, Warcraft III, WoW kanske, Starcraft... ge förslag på vad jag ska "träna in mig på" :rolleyes: Jag tänkte ta med lite oldschool som folk (kanske ni?) vill spela. Till exempel Warcraft II, gamla NOLF1, Unreal Tournament ("originalet") nygamla R6: Ravenshield... ge förslag på vad ni kommer spela, och vad jag kan ta med som ni har intresse av :unsure:

Und, är det nån som har PSP så får ni gärna ta med den för lite GTA: LCS/VCS-lirande :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några frågor: Jag ska skaffa ny hårddisk för DHS, det var ändå dags. Kan jag kopiera hela min nuvarande 80-gigare till min framtida 250/320-hårddisk? Inklusive allt, alltså. Filer, registerediteringar, inställningar... rubbet, så jag slipper installera alla program jag har på min nuvarande hårddisk? Jag kan inte ta med min nuvarande hårddisk eftersom den innehåller alltför viktiga grejer (inte mina, utan föräldrars etc.) för att försvinna/stjälas/gå sönder. (Dessa filer tar jag bort från den större hårddisken, såklart.)

Sen, vilka spel kommer man köra där? CS, Warcraft III, WoW kanske, Starcraft... ge förslag på vad jag ska "träna in mig på" :ph34r: Jag tänkte ta med lite oldschool som folk (kanske ni?) vill spela. Till exempel Warcraft II, gamla NOLF1, Unreal Tournament ("originalet") nygamla R6: Ravenshield... ge förslag på vad ni kommer spela, och vad jag kan ta med som ni har intresse av :wub:

Und, är det nån som har PSP så får ni gärna ta med den för lite GTA: LCS/VCS-lirande :wub:

Hårddiskfrågan är jag osäker på, men jag tror att det ska gå.

De spel du nämnt är de som går varmast på DH... Fast jag spelar nästan ingenting, finns för mycket annat roligt att göra. Sedan tar jag med mig min stationära och den är helt värdelös ändå, den duger bara till att tanka med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor