j3ns Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Varför har ni inte skrivit med Mr. Dumbom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tror jag skippar DH summer, behöver pengarna till annat. Måste få reda på exakt kostnad för tåg, och dom kunde inte se kostnaderna för tillbaka-resan, då det var "utanför deras kalender just nu". Men jag kan stå kvar på listan, det kan ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Wow, det var nästan oväntat. Har du inte råd ska du inte äns fundera på att åka, och att sitta på "kanske-listan" är ingen idé, för DH Biljetter är inget du kan få tag på dagen innan, och om du ska få tag på dom senare så lär dom inte bli billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag kommer på dh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag kommer på dh Då får YooShoo akta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Då får YooShoo akta sig? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Har någon varit på föreläsningar där? Jag tror att jag såg tiderna för några intressanta förra året men sen blev det aldrig av. Har bestämt mig för att gå denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Har någon varit på föreläsningar där? Jag tror att jag såg tiderna för några intressanta förra året men sen blev det aldrig av. Har bestämt mig för att gå denna gången. "Hur man pwnar en n00b" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 "Hur man pwnar en n00b" ? "Hur man gör äkta Kebab"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 "Hur man gör äkta Kebab"? Åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 "Hur man gör äkta Kebab"?"Hur man smaskar i telefon"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 StellHell, kommer dina kompisar eller ej? Platserna börjar sina nu och vi borde flytta ihop snart. Det är nog inte så stor chans att folk kommer placera sig på våra mellanrum men man vet aldrig... Sedan brukar DreamHack flytta ihop platser ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Då får YooShoo akta sig? Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Varför? Why? Eftersom du har "tröttnat på att stå med öppna händer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Why? Vita tonårspojkar med liten kuk som har problem att få tillräcklig uppmärksamhet har en tendens att börja ogilla och trakasera minoriteter i samhället. Tillsammans med sina liktänkade, lika svaga, vänner känner de en patriotism och att de faktiskt är något. Fast det sistnämnda är emellertid en grav felaktighet. YooShoo ser inte ut som du Redigerad 1 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Eftersom du har "tröttnat på att stå med öppna händer"? Yooshoo kommer inte. Jag däremot får väl springa och gömma mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vita tonårspojkar med liten kuk som har problem att få tillräcklig uppmärksamhet har en tendens att börja ogilla och trakasera minoriteter i samhället. Tillsammans med sina liktänkade, lika svaga, vänner känner de en patriotism och att de faktiskt är något. Fast det sistnämnda är emellertid en grav felaktighet. YooShoo ser inte ut som du Det är väl bra att de hittar något att sysselsätta sig med i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Yooshoo kommer inte. Jag däremot får väl springa och gömma mig... Ja just det. Krax: "Ras-stolthet är den sista utvägen för folk som har föga annat att vara stolta över" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Så, StellHell. Hur går det? Det börjar bli rätt fullt på platskartan nu och när som helst kan en ensam jävel komma och placera sig mitt i - och då är allt förstört. Edit: Är det bara jag, eller är EN plats lila på D62? Redigerad 3 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag tycker också att vi borde flytta ihop oss snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts