Jump to content

DreamHack Summer 2007

Siana
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du vill bara inte att vi ska sitta tvärs emot er, eller hur? ;)

Nepp, det vill dom inte.

Jag frågade om jag fick sitta bredvid/i närheten av dem tidigare, då det stog klart att jag inte skulle kunna åka ner med någon annan RL polare, men dom ville hellre låta mig vara hemma - för dom ville ha "lonelynez"... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att det är två platser mellan Ärrtvå och Stell, passar ju bra då jag har en kompis med mig.

:mellow:

Vet inte om det passar StellHell så bra eftersom han har kompisar med sig. Hur som helst flyttade killen jag mailade två steg åt vänster, jävligt schysst av honom! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det passar StellHell så bra eftersom han har kompisar med sig. Hur som helst flyttade killen jag mailade två steg åt vänster, jävligt schysst av honom! :P

Aha, ska nog beställa på måndag, samtidigt som min klasskompis. Hör av mig då. :mellow:

Schysst av killen att flytta sig, btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som hängt i MSN konverna vet nu lite vilka namnen jag kommer nämna är, ni andra behöver inte fråga så slipper ni bry er.

Edoff har 2 biljetter där nere, hans och Kukens.

Nils, Jojo, Elis har varsin.

Nils vill flytta upp, Jojo bryr sig inte och kan flytta, och Elis kan flytta dit eller D14 då han har polare där med.

Både jag och Nils har försökt övertala Edoff, och nu har han surat ner och blockat oss på MSN för vi inte vill sitta nere på D34 med honom.

Kuken har vi inte fått tag på än, men eftersom inte han betalt sin biljett än så är det fortfarande Edoffs beslut vart han ska sitta.

Jojo och Elis är Nils småsyskon, så om inte Nils flyttar kommer inte heller dom att flytta, och Nils vill inte flytta nu för Edoff blockat honom och dom går i samma klass. Jävla komplicerade satskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej, menar inte så. Jag kommer inte flytta tillbaka till D34. Det är way för långt fram för min del, men det är Edoff jag blir förbannad på för han är så jävla envis och vill sitta där framme.

Han vill sitta där för han menar att vi suttit där förut. Vilket vi aldrig har. Vi har suttit på rad D36 och D37 innan, men aldrig på rad D34.

Han vill sitta där pga. musiken, men alla andra dreamhack så har han klagat på att dom spelar skitmusik och att han inte hör sin egna musik.

Han har aldrig varit särskilt intresserad av vad som har hänt på Bigscreen, och det är enda saken som gör dom främre raderna bättre, vilket inte han kommer bry sig om ändå.

Jag tycker mer det är synd om dom andra fyra som blir tvungna att sitta där framme när dom inte vill det, bara för dom inte kommer flytta om inte Edoff gör det då han beställde biljetterna och att dom inte vill att han ska bli arg på dom för han inte får bestämma plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor