the-copy Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Mobba han på DH om han vägrar flytta på sig. hota me de:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Vem är det där, nu igen? Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Donkeey NAAJ IDIOTA! Det är ju Darkfejs! Han följde med Sikorka förra gången.. Btw, d12 ser väldigt ledig ut atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Så, betalat och klart. P-C kommer i år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Btw, d12 ser väldigt ledig ut atm.. Du vill bara inte att vi ska sitta tvärs emot er, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Du vill bara inte att vi ska sitta tvärs emot er, eller hur? Nepp, det vill dom inte. Jag frågade om jag fick sitta bredvid/i närheten av dem tidigare, då det stog klart att jag inte skulle kunna åka ner med någon annan RL polare, men dom ville hellre låta mig vara hemma - för dom ville ha "lonelynez"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Du vill bara inte att vi ska sitta tvärs emot er, eller hur? Självklart så får ni det, om ni verkligen vill. If u guys are snel little felllaows. We don't mind.. Blir säkert kewl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Självklart så får ni det, om ni verkligen vill. If u guys are snel little felllaows. We don't mind.. Blir säkert kewl. Handlar inte om att vi ville förfölja er på något sätt, det är de bästa platserna. D12 är för långt åt höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ser att det är två platser mellan Ärrtvå och Stell, passar ju bra då jag har en kompis med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 jag sitter på Rad D13 plats 23 tror jag D13 var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ser att det är två platser mellan Ärrtvå och Stell, passar ju bra då jag har en kompis med mig. Vet inte om det passar StellHell så bra eftersom han har kompisar med sig. Hur som helst flyttade killen jag mailade två steg åt vänster, jävligt schysst av honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Btw, Vart finns alla bilder från i vintras. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vet inte om det passar StellHell så bra eftersom han har kompisar med sig. Hur som helst flyttade killen jag mailade två steg åt vänster, jävligt schysst av honom! Aha, ska nog beställa på måndag, samtidigt som min klasskompis. Hör av mig då. Schysst av killen att flytta sig, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ni som hängt i MSN konverna vet nu lite vilka namnen jag kommer nämna är, ni andra behöver inte fråga så slipper ni bry er. Edoff har 2 biljetter där nere, hans och Kukens. Nils, Jojo, Elis har varsin. Nils vill flytta upp, Jojo bryr sig inte och kan flytta, och Elis kan flytta dit eller D14 då han har polare där med. Både jag och Nils har försökt övertala Edoff, och nu har han surat ner och blockat oss på MSN för vi inte vill sitta nere på D34 med honom. Kuken har vi inte fått tag på än, men eftersom inte han betalt sin biljett än så är det fortfarande Edoffs beslut vart han ska sitta. Jojo och Elis är Nils småsyskon, så om inte Nils flyttar kommer inte heller dom att flytta, och Nils vill inte flytta nu för Edoff blockat honom och dom går i samma klass. Jävla komplicerade satskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ni som hängt i MSN konverna vet nu lite vilka namnen jag kommer nämna är, ni andra behöver inte fråga så slipper ni bry er. *blabla* Vad spelar kompisarna för roll när du har alla söta Gtasajtare? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Nej nej, menar inte så. Jag kommer inte flytta tillbaka till D34. Det är way för långt fram för min del, men det är Edoff jag blir förbannad på för han är så jävla envis och vill sitta där framme. Han vill sitta där för han menar att vi suttit där förut. Vilket vi aldrig har. Vi har suttit på rad D36 och D37 innan, men aldrig på rad D34. Han vill sitta där pga. musiken, men alla andra dreamhack så har han klagat på att dom spelar skitmusik och att han inte hör sin egna musik. Han har aldrig varit särskilt intresserad av vad som har hänt på Bigscreen, och det är enda saken som gör dom främre raderna bättre, vilket inte han kommer bry sig om ändå. Jag tycker mer det är synd om dom andra fyra som blir tvungna att sitta där framme när dom inte vill det, bara för dom inte kommer flytta om inte Edoff gör det då han beställde biljetterna och att dom inte vill att han ska bli arg på dom för han inte får bestämma plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jävla Edoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Kan avslöja tt Mr.Dumbom ska dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Kan avslöja tt Mr.Dumbom ska dit.. Kan avslöja att vi redan känner till det, förmodligen SÄPO med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Kan avslöja att jag har hoppat ett steg åt vänster så att vi nu sitter sådär snyggt varannat. Det enda vi väntar på är StellHells kompisar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts