StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jo, men så här är det Jacker. Varje minut vi väntar på att folk ska få sina biljetter så får också andra människor sina biljetter och jag är ganska säker på att den stora luckan på D16 kommer vara borta imorgon pga. detta, och då har vi inte längre ett ställe att sitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jo, men så här är det Jacker. Varje minut vi väntar på att folk ska få sina biljetter så får också andra människor sina biljetter och jag är ganska säker på att den stora luckan på D16 kommer vara borta imorgon pga. detta, och då har vi inte längre ett ställe att sitta på. Jag tycker dock inte att man ska förvänta sig 12 platser på en rad även dagar efter att betalningarna kunde ha varit igenom. Vi får vara tydligare om sådant i förväg nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jag förväntar mig inte att det ska finnas tomma rader, men jag ser inte varför vi hellre ska vänta än att flytta på en gång. Flyttar vi oss nu så har vi större chans att vi får sitta där än om vi inte flyttar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jag förväntar mig inte att det ska finnas tomma rader, men jag ser inte varför vi hellre ska vänta än att flytta på en gång. Flyttar vi oss nu så har vi större chans att vi får sitta där än om vi inte flyttar nu. Självklart, men om bara några av oss hinner (eftersom det börjar bli sent) så kommer det antagligen sluta med att vi har några få platser på D16 och några få på D46 men visst, vi kan prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Iofs skulle jag kunna sitta där själv, men tror inte dom kommer gå med på det. Min biljett, men öhm.. Palla dra ifrån sina RL polare. Äääh. Det gjorde jag. I för sig fanns det ingen plats brevid dem kvar, och de satt för nära Bigscreen enligt mig men... Har fått igenom min plats nu förresten! Edit. Zack skriver: Jag mailade för säkerhets skull DH för att se om det är ok att sova på tangentbordet. Jag fick följande svar; Hej! Av Brandsäkerhets skäl är det ABSOLUT förbjudet och sova vid sin plats, sova gör man i vår sovsal. Med vänliga hälsningar // Peter Redigerad 28 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Han kan inte frågat om tangentbordet. Man får inte sova vid som plats, så som att sova under bordet. Att sova på tangentbordet är lika farligt som att sitta vid sin plats. Man tar upp samma utrymme, bara att man sover. Aja, jag har flyttat jag med. Polarn skulle sova på saken. Nu får vi hoppas att det ser bra ut imorgon också, för i övermorgon är det absolut fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Varför inte sitta på flanken (rad 61, 62, 63, 64, 65) där det enligt säkra källor finns mer utrymme och så får ni alla sitta tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Dom platserna går inte reservera, och flera rader där är sponsorplatser. Ja, jag vet detta då en kompis fader jobbar på Vattenfall som har vart huvudsponsor ett par Dreamhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Jag vill inte sitta där ändå... Då kan man inte see Bigscreen. Edit. Gaah, en jävla Anders Pantzar har snott två platser på D16. 13 platser på rad lediga där nu. Redigerad 29 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Nu har någon vid namn Anders Pantzar tagit två platser brevid Siana.. Affs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Finns sammanlagt 13 platser vid D46 nu, om man med mig. Redigerad 29 mars, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 14 platser lediga på D13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Har D16 blivit Gtasajten-raden nu? Ser att Stell, Ärrtvå och Lajnux sitter där. På D46 är det nån Sebastian och Anton som sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Har D16 blivit Gtasajten-raden nu? Ser att Stell, Ärrtvå och Lajnux sitter där. På D46 är det nån Sebastian och Anton som sitter. Ja det är den. Jag sitter där med. Det är 13 platser lediga, undrar om vi alla får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag(5-6), Siana, Jacker, Lajnux, R2D2, P-C(3) 12-13 pers.. *EDIT* Den där Pantzer ska det nog inte vara något problem att flytta 2 steg åt vänster, och då har vi helt plötsligt 15 platser lediga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag(5-6), Siana, Jacker, Lajnux, R2D2, P-C(3) 12-13 pers.. *EDIT* Den där Pantzer ska det nog inte vara något problem att flytta 2 steg åt vänster, och då har vi helt plötsligt 15 platser lediga. Någon kan ju alltid försöka kontakta honom, antingen via DH- mailsystemet eller chansa på någon av http://www.hitta.se/SearchMixed.aspx?Searc...3aTextBoxWhere= ... Fast jag tror att det finns en anledning till att han placerade sig sådär. Antingen ska fler han känner sitta där, eller så vill han inte sitta så nära kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 So? Då sätter vi oss på dom platserna vänster om honom att tvingar honom att flytta sig till dom platserna eller byta rad helt. Utfrysning när det är som bäst. Iofs skulle det nog va bäst att mura in honom om han inte vill flytta, för då kommer han garanterat flytta för han vill nog inte sitta mellan massa folk och hans polare nån annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 So? Då sätter vi oss på dom platserna vänster om honom att tvingar honom att flytta sig till dom platserna eller byta rad helt. Utfrysning när det är som bäst. Iofs skulle det nog va bäst att mura in honom om han inte vill flytta, för då kommer han garanterat flytta för han vill nog inte sitta mellan massa folk och hans polare nån annanstans. Men det skulle ju inte hjälpa. Som du ser har han tagit två platser brevid varandra - om han nu skulle vilja ha fler personer vid sig skulle han antagligen ha placerat platserna med mellanrum. Han kommer alltså inte bry sig om vi "fryser ut honom". I så fall är det smartare att placera sig kring nötet på D13 - han kommer definitivt att flytta på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Det skulle ju absolut hjälpa. Om han inte har några fler att sitta med så kommer han till 99% flytta sig dom två stegen till vänster om vi ber honom. Om han säger nej, för hans kompisar ska ha dom två platserna så tar vi dom platserna, och därför blir han tvungen att flytta, då han och hans kompisar inte får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Äh vafan, PIX! http://ww2.beffo.se/upload/pic.asp?pic=5a71ekg27n.JPG Vem är det där, nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts