Jump to content

DreamHack Summer 2007

Siana
 Share

Recommended Posts

Gör ni det om ni nu får plats.

Betala via din morsas eller farsas internetbank, välj betalningssätt Plusgiro, betala till 473 04 00-1 och som OCR/referensnummer skriver du in ditt ordernummer. Man får en förklaring när man beställt biljett.

Thank you.

Btw; får man sova vid datorn? Typ lägga sig över tangentbordet eller liknande? På golvet förstår jag att man inte får.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Np.

Ja. Men gör det bara om du är väldigt paranoid om dina saker, man får jäkligt ont i ryggen.

Okej, jo det förstår jag. Blir nog inte många gånger man sover så.

Sätt upp mig som eventuell på Gtasajten-raden. (+ en kompis)

@Maimstream: Tyst nu. :)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hybernatade Zack hälsar att om crew får syn på personer som sover vid tangentbordet väcks de med megafon. Jag har i alla fall gjort det många gånger och inget har hänt - jag såg till och med en kille som sov på tre stolar på rad 1 så du är nog ganska osynlig på rad 46. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hybernatade Zack hälsar att om crew får syn på personer som sover vid tangentbordet väcks de med megafon. Jag har i alla fall gjort det många gånger och inget har hänt - jag såg till och med en kille som sov på tre stolar på rad 1 så du är nog ganska osynlig på rad 46. :)

Citerat från DreamHacks egen hemsida:

Observera att borden är höga - ta med en tjock kudde att sitta på (bra när man ska sova också :o

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sov på bordet på Winter, blev inte väckt utav någon förutom musiken, och polaren.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Np.

Ja. Men gör det bara om du är väldigt paranoid om dina saker, man får jäkligt ont i ryggen.

Bullshit, jag och Ice sov mycket skönare på tangentbord än fuckingjävlasvettsovsalen.

Man får heller inte alls ont i ryggen.. ._.

--

btw, vi har placerat ut oss nu!111 :)

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jepp. Det börjar fyllas nu! :)

Jag föreslår att vi hoppar över till högersidan. Lite längre från hallarna kanske, men det är mycket finare rader där. Mycket ledigt på D16, D15, D13 och D12. D12 skulle sitta fint imo. 14 lediga platser och lite närmre bigscreen. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp. Det börjar fyllas nu! :)

Jag föreslår att vi hoppar över till högersidan. Lite längre från hallarna kanske, men det är mycket finare rader där. Mycket ledigt på D16, D15, D13 och D12. D12 skulle sitta fint imo. 14 lediga platser och lite närmre bigscreen. :lol:

D16 eller D13 i så fall, där ser man i alla fall bigscreen ganska bra. Fast det beror på hur snabbt vi lyckas bestämma oss. I den här takten så lär vi ju ha några få stycken treor att välja på när alla är klara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ. D16 har flest platser, och vi är en hel drös med folk.

Bestäm er, och sluta fjanta med vilka ni "måste" sitta brevid. Spelar det någon roll alls, om ni nu inte har med er några RL kompisar så kan jag förstå det, men spelar det någon roll vilken forumit man sitter brevid? Ni sitter ändå i samlad trupp.

Jag har 6 pers med mig som jag måste övertala, och jag antar inte att dom kommer vilja sprida sig, så det är väl bäst att jag sitter på sidan av er, med mina kompisar på andra sidan, då dom inte har en aning om vilka ni är.

[6(7-8?) forumiter][Jag][6 polare]

Iofs skulle jag kunna sitta där själv, men tror inte dom kommer gå med på det. Min biljett, men öhm.. Palla dra ifrån sina RL polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor