RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Gör ni det om ni nu får plats. Betala via din morsas eller farsas internetbank, välj betalningssätt Plusgiro, betala till 473 04 00-1 och som OCR/referensnummer skriver du in ditt ordernummer. Man får en förklaring när man beställt biljett. Thank you. Btw; får man sova vid datorn? Typ lägga sig över tangentbordet eller liknande? På golvet förstår jag att man inte får. Redigerad 28 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Thank you. Btw; får man sova vid datorn? Typ lägga sig över tangentbordet eller liknande? På golvet förstår jag att man inte får. Np. Ja. Men gör det bara om du är väldigt paranoid om dina saker, man får jäkligt ont i ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Np. Ja. Men gör det bara om du är väldigt paranoid om dina saker, man får jäkligt ont i ryggen. Okej, jo det förstår jag. Blir nog inte många gånger man sover så. Sätt upp mig som eventuell på Gtasajten-raden. (+ en kompis) @Maimstream: Tyst nu. Redigerad 28 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Fan vilken lust jag har att åka :'( Jag kommer nog efterträda RavenE och säga i ett spamhav att "Jag kommer till nästa Dreamhack". Jag kommer nog till nästa Dreamhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hybernatade Zack hälsar att om crew får syn på personer som sover vid tangentbordet väcks de med megafon. Jag har i alla fall gjort det många gånger och inget har hänt - jag såg till och med en kille som sov på tre stolar på rad 1 så du är nog ganska osynlig på rad 46. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hybernatade Zack hälsar att om crew får syn på personer som sover vid tangentbordet väcks de med megafon. Jag har i alla fall gjort det många gånger och inget har hänt - jag såg till och med en kille som sov på tre stolar på rad 1 så du är nog ganska osynlig på rad 46. Citerat från DreamHacks egen hemsida: Observera att borden är höga - ta med en tjock kudde att sitta på (bra när man ska sova också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Citerat från DreamHacks egen hemsida: Observera att borden är höga - ta med en tjock kudde att sitta på (bra när man ska sova också Du tror inte att de menar att man ska ta med sig den in i sovsalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Du tror inte att de menar att man ska ta med sig den in i sovsalen? Mjo, kan ju vara det de menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hybernatade Zack hälsar att om crew får syn på personer som sover vid tangentbordet väcks de med megafon. Jag har i alla fall gjort det många gånger och inget har hänt - jag såg till och med en kille som sov på tre stolar på rad 1 så du är nog ganska osynlig på rad 46. Sov på bordet på Winter, blev inte väckt utav någon förutom musiken, och polaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Np. Ja. Men gör det bara om du är väldigt paranoid om dina saker, man får jäkligt ont i ryggen. Bullshit, jag och Ice sov mycket skönare på tangentbord än fuckingjävlasvettsovsalen. Man får heller inte alls ont i ryggen.. ._. -- btw, vi har placerat ut oss nu!111 Redigerad 28 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Bullshit, jag och Ice sov mycket skönare på tangentbord än fuckingjävlasvettsovsalen. Man får heller inte alls ont i ryggen.. ._. -- btw, vi har placerat ut oss nu!111 Var har ni placerat er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Var har ni placerat er då? L2search. D16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 L2search. D16. NOES! HOW COULD YA FIND US? WE ARE BUSTED! :< :'( --- Hittade inte "evenemang-programmet", någon som vet när dom brukar lägga upp det för almänheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 SOrry m8s nu blir det lite OT, men varför ligger denna fortfarande i "Dator & Teknik"? Varför har Siana synliga Center- taggar i sin signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 SOrry m8s nu blir det lite OT, men varför ligger denna fortfarande i "Dator & Teknik"? Varför har Siana synliga Center- taggar i sin signatur? Värdelösa Rich Tech, slår av det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Vad är det för jävla kukhuvuden som har satt 4 platser varannan plats brevid oss där.. Helvete då. Vi är 7 i vårt "gäng", så vi får inte plats nu pga. dom 3 idioterna, som ändå känner varandra men ska ta varannan plats, och har hur många platser som helst ut mot andra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Jepp. Det börjar fyllas nu! Jag föreslår att vi hoppar över till högersidan. Lite längre från hallarna kanske, men det är mycket finare rader där. Mycket ledigt på D16, D15, D13 och D12. D12 skulle sitta fint imo. 14 lediga platser och lite närmre bigscreen. Redigerad 28 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jepp. Det börjar fyllas nu! Jag föreslår att vi hoppar över till högersidan. Lite längre från hallarna kanske, men det är mycket finare rader där. Mycket ledigt på D16, D15, D13 och D12. D12 skulle sitta fint imo. 14 lediga platser och lite närmre bigscreen. D16 eller D13 i så fall, där ser man i alla fall bigscreen ganska bra. Fast det beror på hur snabbt vi lyckas bestämma oss. I den här takten så lär vi ju ha några få stycken treor att välja på när alla är klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Typ. D16 har flest platser, och vi är en hel drös med folk. Bestäm er, och sluta fjanta med vilka ni "måste" sitta brevid. Spelar det någon roll alls, om ni nu inte har med er några RL kompisar så kan jag förstå det, men spelar det någon roll vilken forumit man sitter brevid? Ni sitter ändå i samlad trupp. Jag har 6 pers med mig som jag måste övertala, och jag antar inte att dom kommer vilja sprida sig, så det är väl bäst att jag sitter på sidan av er, med mina kompisar på andra sidan, då dom inte har en aning om vilka ni är. [6(7-8?) forumiter][Jag][6 polare] Iofs skulle jag kunna sitta där själv, men tror inte dom kommer gå med på det. Min biljett, men öhm.. Palla dra ifrån sina RL polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Är det inte säkrast att vänta tills allas betalningar gått in? På så vis kan alla tjocka ut dig på en gång, och vi slipper att nån kommer och snor platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts