Siana Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Min betalning är inte framme! :'( ...Jävla Swedbank... Edit: Är det inte smartare att ni placerar er med en plats mellanrum? Lite fult knep men det är ju säkrare. Edit2: Min kompis fick igenom sin betalning den här natten och har nu placerat sig med klasskamrater på D37. Vare sig jag vill sitta där eller ej spelar det ingen roll eftersom det inte finns någon ledig plats brevid dem. Jag sitter med er, mates. Redigerad 27 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Så. Nu hoppade jag ett steg. Det känns dock lite bråttom, det finns bara 1 plats bredvid mig och 3 bredvid Jacker. Klarar vi oss på så få? Annars finns det ju rader som är mindre fyllda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Än så länge finns det en del platser som fungerar entligt mig, men fanken vad de fylls snabbt. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/DLtc8R5vwpYS.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Fuck, nån har tatt våra platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vi fick lov att flytta oss till D28 Så vi sitter längst ut på D28 nu, jag och 2 polare, samt 2 till ska sätta sig där.. när dom får sina biljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 1 Hur mycket kostar det? 2 Är det nån som vill sitta med mig om jag kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 1 Hur mycket kostar det? 2 Är det nån som vill sitta med mig om jag kommer? 1. 690:- + orderavgift på 30:- 2. Visst, men det kommer nog bli svårt att få plats nu eftersom det börjar bli upptagen på alla bra ställen... Fy fan, min betalning är inte igenom än! Jacker och Ärrtvå: Ta de gröna platserna på D44... Skulle någon placera sig brevid er, hoppa till D46. Sedan har jag lite alternativa platser, men då är det nästan bättre att sätta sig med ryggen emot. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/avYjDRqD0E71.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Inte min heller Siana, men jag betalade igår.. ^^ Gissar på att den är betald imorgon, om det var som på förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Imorn är nog ganska troligt. Min beställare betalade dom igår, så jag har väl biljetten imorgon eller övermorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Men jag betalade i FREDAGS. Redigerad 27 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Jag sitter på D43 PLATS 36 och 38 med en av mina polare. Mer polare kanske kommer men då sätter dom sig någon annanstans. Finns 2 platser kvar vid 43 brevid mig tror jag om någon jävel vil sätta sig där Sök bara på Marcus Lundgren så hittar ni nog mig. Redigerad 27 mars, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Shit, har inte varit vid datorn på några dagar. Har ni bestämt er nu vart vi ska sitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vad betyder färgerna på kartan? Hmm, vet inte om jag kan komma... ska antagligen jobba eller åka på husvagnsemester då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Vad betyder färgerna på kartan? Hmm, vet inte om jag kan komma... ska antagligen jobba eller åka på husvagnsemester då :/ RÖD= reserverad BLÅ= ledig GRÅ= Tror att detta betyder att man inte kan boka där än. Redigerad 27 mars, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 RÖD= reserverad BLÅ= ledig och grön? Eller är det jag som börjar se färger i syne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) och grön? Eller är det jag som börjar se färger i syne? http://img341.imageshack.us/img341/3727/ftsdfad8.jpg gröna? EDIT: sorry, här är bilden Redigerad 27 mars, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Finns inga gröna, det är jag som färglade dem för att visa. Nu har det ju ändrats igen... Jag föreslår nu att vi antingen placerar oss med ryggen emot bigscreen, eller helt enkelt omringar den där Kevin Forster på D44. Har vi tur har han bokat sådär för att fler personer ska få plats, om inte så är det inte så farligt att splitta sig. Edit. Hepp, där blev de med tagna. Fan vad lack jag blir! Det får väl bli en ryggen- mot- bigscreen- plats... ;/ Edit2. Hur många var vi då? Vi kan alltid gästa Mr.Dumbom, runt honom finns det fyra platser. ;D Redigerad 27 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Nu blev det bara 3 kvar på andra delen av D44 också. Ska vi inte ta med ryggen mot bigscreen då? Då kan man ju välja var man vill. Det är ju inte så farligt ändå - man kan ju vända sig om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Som det ser ut nu så är det ganska troligt att jag kommer, ska inte säga att jag verkligen gör det, men mest troligt. Hoppas det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Som det ser ut nu så är det ganska troligt att jag kommer, ska inte säga att jag verkligen gör det, men mest troligt. Hoppas det iaf. Om du inte skaffade biljett på släppet efter första andrasläppet så ser det inte så ljust ut. Om man ska tolka ditt inlägg så har du inte beställt än, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts