Mark Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Äh, helvete. Missar nog biljettsläppet totalt, så det blir inget för mig i år. Ska försöka vara mer förberedd för DHW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Äh, helvete. Missar nog biljettsläppet totalt, så det blir inget för mig i år. Ska försöka vara mer förberedd för DHW Finns fortfarande biljetter, beställ nu...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Någon som inte har fått sin betalning registrerad än? Betalade i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Platskartan uppe! Jag betalade också i fredags och är inte registrerad än. Antagligen droppar registreringarna in idag. Var snabba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Platskartan uppe! Jag betalade också i fredags och är inte registrerad än. Antagligen droppar registreringarna in idag. Var snabba! Mm! Fan va peppad man är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) GTAsajtare: Jag rekomenderar D46 som GTAsajtens forumrad. Nära till andra hallarna, lagom nära för både dom som inte vill veta av scenen och de som vill till scenen och den ligger i mitten Vad säger ni? Redigerad 26 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 GTAsajtare: Jag rekomenderar D46 som GTAsajtens forumrad. Nära till andra hallarna, lagom nära för både dom som inte vill veta av scenen och de som vill till scenen och den ligger i mitten Vad säger ni? Jag är på! Får jag sitta bredvid dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 D42 är bättre imo, D46 är lite för långt ifrån scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Finns fortfarande biljetter, beställ nu...? Jaså? Ska ta mig en titt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Snabba dig i så fall. Det är inga problem med att få tag i en biljett, men antagligen kommer folk snart få sina betalningar registrerade vilket betyder att de bästa platserna snart är tagna. I alla fall, om nu jag inte ska sitta med mina polers (lutar åt att jag dissar dem igen eftersom nöten vill sitta nära bigscreen), vad sägs om något sådant här? [Lajnux][P-C][Ärrtvå][siana] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Snabba dig i så fall. Det är inga problem med att få tag i en biljett, men antagligen kommer folk snart få sina betalningar registrerade vilket betyder att de bästa platserna snart är tagna. I alla fall, om nu jag inte ska sitta med mina polers (lutar åt att jag dissar dem igen eftersom nöten vill sitta nära bigscreen), vad sägs om något sådant här? [Lajnux][P-C][Ärrtvå][siana] Kommer också sitta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Snabba dig i så fall. Det är inga problem med att få tag i en biljett, men antagligen kommer folk snart få sina betalningar registrerade vilket betyder att de bästa platserna snart är tagna. I alla fall, om nu jag inte ska sitta med mina polers (lutar åt att jag dissar dem igen eftersom nöten vill sitta nära bigscreen), vad sägs om något sådant här? [Lajnux][P-C][Ärrtvå][siana] [Lajnux][P-C+polare][Ärrtvå][siana][Jacker]...blir kanon. Kompromiss och ta D44? I vilket fall så kan vi ju inte hugga radnumret i sten, vi får se vad som blir ledigt. Men helst närmare mittgången än tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Men det är inte kul att vara för långt ifrån bigscreen heller - ibland kommer det någon rolig tävling där de sliter första bästa person som hunnit dit - man hinner aldrig först för långt bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 IT'S OOON!! Platsreservation, alltså. Mega! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Antal reserverade platser: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Har bokat min plats, bara att söka på GTASajten som klan så ska ni hitta mig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Har bokat min plats, bara att söka på GTASajten som klan så ska ni hitta mig ;D Gömmer du dig för nån eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Njä, sitter på D30 längst ut till höger Skulle jag gömma mig skulle jag sitta mitt i smeten någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 NU ÄR MIN BETALNING FRAMME. Ehm. Jag bokar en bra plats på D44 sålänge, öppen för förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 D44 verkar helt okej imo. Alla på D42 är ju typ tagna. *Sätter mig brevid R2 så länge* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts