Siana Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Vi kommer på DHS- 07: Bullet Donkeey FoxtroT Henkibojj IceCandy Jacker JSHC Lajnux Lallaren Mr. Dumbom P-C R2D2 Siana Sikorka StellHell Wolferr xstreem Vi sitter på GTAsajten-raden (D16): Sikorka (huvudet mot bigscreen) IceCandy (huvudet mot bigscreen) Jacker (huvudet från bigscreen) Lajnux (huvudet från bigscreen) P-C (huvudet från bigscreen) R2D2 (huvudet från bigscreen) Siana (huvudet från bigscreen) StellHell (huvudet från bigscreen) Tilltalsnamn till forumiterna IRL: Ärrtvå: Johan Siana: Elias P-C: August/Agge Jacker: Jakob/Jacke StellHell: Stellan/Stell Mr.Dumbom: Benjamin/Benjo Lajnux: Linus xstreem: Jim (eller Dvärgen) Sikorka: Ludde Henkibojj: Henrik/Henke/Henki JSHC: Johan/JS Lallaren: Marcus IceCandy: Susan/Sussi FoxtroT: Jocke/Fox Webbkameror Homer Redigerad 13 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Kommer köra en klassiker och inte svara på pollen Vet inte om jag ska dit. Kanske kanske inte. Får se hur det ser ut då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Uhm.. osäker. Vill dit som fan och träffa alla gamla (och nya) mysiga forumiter men får se om plånboken tillåter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ska försöka ta mig dit! Lite långt, men det finns ju tåg och liknande! Hänger du på Marky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Kanske, isåfall för att träffa lite forumiter. Inget annat. Fast klart, hade varit intressant att se DH med egna ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Vote 1: Självklart Vote 2: Spela ............Tanka ............Vara eventwhore ............Träffa forumiter ............Delta i tävlingar (Kanske) ............Annat Har en del att fixa innan DH, fixa i ordning datorn, formatera dator, sälja dator och köpa ny dator. Tjoho. Reason for Edit: Fixa stylingen Redigerad 8 februari, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ajo jag ska dit, men mest som sällskap till en god vän som ska träffa någon annan slirare där. Jag ser mest fram emot Lynyrd Skynyrd-allsång på bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska försöka ta mig dit. Tanka, Spela. And its done. Möjligt att jag är på Aiya Napa just då så att.. Man får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nej, no, nein, non, nei, ne, ei, oxi, niet, hayır. Vad är en eventwhore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vad är en eventwhore? En sådan som ställer upp i massvis utav tävlingar och andra saker Jag ska försöka ta mig dit; främst för att mysa med x_simpa_x, second för att träffa andra forumiter. Det kommer nog inte bli så mycket pelandes ifrån min sida, nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska försöka ta mig dit! Kommer jag så ska jag tanka, spela, träffa forumiter och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nej, det blir inget DH för mig den här gången heller. Skulle säkert vara kul att vara där och nu har jag ju en spelduglig dator också. Det är nog bara inte min grej. "Aldrig!" var ett dåligt alternativ, Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 'Ajemän, Dimpz.. ..eller, ska i alla fall försöka ta mig dit, men som det ser ut nu så kommer jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska försöka ta mig dit. Hmm... beror på hur Lajnux gör. På 2:an tog jag allt utom: Hänga i IRC- kanaler Sälja alla mina ägodelar Tard, jag skulle ju inte på DHS-07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska dit och tuckta forumiter. Nån som tar den i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Heh...heh...heh. Nu står jag här med skamsen blick. Sa ju (några gånger) i DH Winter 06 att jag skulle komma, men nu är jag osäker på om jag kommer. Ska köpa en laptop och lite andra saker, men har jag pengar övre blir det absolut DH Summer 07. Votade: Osäker Spela Tanka Träffa forumiter. Redigerad 9 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Självklart att jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska nog försöka ta mig dit... Kan säga till föräldrarna att dom kan ge mig det som present, för jag fyller år 17 juni När jag är där ska jag spela, tanka och föröka träffa forumiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ska inte dit, krockar med Hultan om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag vill rösta nej. Men det fick jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts