Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ironi passar inte i alla trådar. Nog de smartaste du nånsin skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 HAHA!!! Man är borta och isolerad i älvdalen i två veckor med lumpen och tror att man missar någon stor världshändelse, och då man kommer tillbaka visar det sig att det största som hänt är att en sönderknarkad p-modell dött. Jag tycker inte att hon förtjänade det, och jag tycker inte det är illa att man tillägnade henne så många sidor i tidningen, men geez... hon var självaste definintionen av bimbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Även om hon var en sönderknarkad hora, slyna, P-modell, utnyttjare osv. osv. så förtjänade hon ju inte att dö. ytterst få människor förtjänar att dö. och vadå haha? vad skulle ni göra om er morsa/ farsa/ släkting skulle dö, ni skrev det här, och alla skulle skriva "haha, honvar ju dum u huvudet ändå" hur skulle det kännas? fast nu tror jag inte nån i hennes närhet ens vet om den här hemsidan, men tänk er för. visa respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Enligt Aftonbladet så sägs det att hon kvävdes, men obducenten säger att det kan ha varit droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vem var hon? Vad jobbade hon som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Enligt Aftonbladet så sägs det att hon kvävdes, men obducenten säger att det kan ha varit droger. Enligt en full pålitlig.... Hehum jag menar fullt dreglande källa så ska hon ha dött av droger. Alright homies, let's get together.... AND GET HIGH AS HELL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) ANNA NICOLE SMITH DÖD She had it commin'. Redigerad 10 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Bryr mig inte överhuvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Öhm... Vilken jävla tabbe jag har gjort. Fram tills nu har jag gått runt och förväxlat Anna Nicole Smith och Nicole Kidman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Öhm... Vilken jävla tabbe jag har gjort. Fram tills nu har jag gått runt och förväxlat Anna Nicole Smith och Nicole Kidman. LoL, det är ju en jävligt stpr skillnad på deras personligheter och namn och utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 LoL, det är ju en jävligt stpr skillnad på deras personligheter och namn och utseende. Har inte koll på nån av dem, så det var inte så svårt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts