Ceone Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Varför kunde det inte varit Paris Hitlon istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Synd för hennes familj. Antingen blev hon mördad (av han gammla gubbens familj p.g.a alla pengar de bråkar om i rättsalen) eller narkotika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Synd för hennes familj. Antingen blev hon mördad (av han gammla gubbens familj p.g.a alla pengar de bråkar om i rättsalen) eller narkotika. Hon hittades avtuppad på hotellrummet, hade tagit en överdos. Själv bryr jag mig inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vissa här är ju idioter som säger haha och hon förkännar det m.m. Ni känner inte hon som person. Jag sörjer inte heller men jag tycker det är äckligt över vissas beteende här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ni känner inte hon som person. Precis, men vi vet hur hon var och eftersom vi inte känner henne så anser jag inte att man behöver henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Såg det igår, vilken jävla dundernyhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 A.N.I.C Hihi, Sum 41 FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Buuuu-fucking-Huuuu. 8 sidor i aftonbladet idag. strålande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Buuuu-fucking-Huuuu. 8 sidor i aftonbladet idag. strålande. 8 sidor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Inte för att jag beundrade henne eller något (tvärtom) men det är väl alltid synd när någon dör. I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Det är priset man får betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Couldn't care less Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Bada på sergels någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Bada på sergels någon? Svin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Svin Håll käften din jävla PK-skadade...eller sorry, du är endast tragisk. Ironi är du inte särskilt uppmärksam på heller. Redigerad 9 februari, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Även om man inte gillade henne så bör man ju inte skoja om det här. Vi pratar ju om någons död, era sjuka jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vissa här är ju idioter som säger haha och hon förkännar det m.m. Ni känner inte hon som person. Jag sörjer inte heller men jag tycker det är äckligt över vissas beteende här Hon gifte sig med den 89- årig gubbe för pengarna och tar överdoser, säger inte det en del om hur hon är som person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Även om man inte gillade henne så bör man ju inte skoja om det här. Vi pratar ju om någons död, era sjuka jävlar. Varför är det tabu att skoja om någon white trash-hora som är död? Ingen här har ens förmodligen sett henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 8 sidor?! Anna Nicole Smith död Sidorna 6,7,8,9,10,11,12 och 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Håll käften din jävla PK-skadade...eller sorry, du är endast tragisk. Ironi är du inte särskilt uppmärksam på heller. Ironi passar inte i alla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts