Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Stor bokstav. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,995968,00.html Kommer ihåg henne mest som kvinnan som gifte sig med en rejält äldre gubbe, stenrik dessutom, som "dessvärre" dog efter ett tag och Anna fick ärva alla hans tillgångar! Får nog säga att lite chockad är jag, jag menar, inte alls längesen hennes son dog under mystiska omständigheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Couldn't care less Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jaha? Nyhetsvärde2k7.. en kändis död! Låt oss sörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ja, klart vi ska sörja. Det var ju tack vare henne man fick upp ögonen för stora bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 ... Det var väl ingen överintellektuell nobelpristagare vi gick miste om där, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 ... Det var väl ingen överintellektuell nobelpristagare vi gick miste om där, så att säga. Nej, inte precis va Men man kanske ändå ska ha i åtanke att hon precis fött en liten dotter, en liten dotter som tyvärr får växa upp utan en mor, och det önskar man ingen. Vare sig det är en dum osmart kändis eller det är en släkting till en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hej! Topic! Banan! Katapult! Intresant? - Couldn't care less Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nej, inte precis va Men man kanske ändå ska ha i åtanke att hon precis fött en liten dotter, en liten dotter som tyvärr får växa upp utan en mor, och det önskar man ingen. Vare sig det är en dum osmart kändis eller det är en släkting till en själv. Och dottern blir stenrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Och dottern blir stenrik Jepp, men jag har hellre en levande mor än är stenrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Bryr mig inte alls, hon var en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hmm, lite oväntat kanske. Hon lär ju i alla fall bli kändare för det här än om hon dött som gamling. Det hör väl till att man dör realtivt ung när man är en "sån" person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag känner igen hennes namn från något. Men jag kan inte riktigt koppla det. Måhända att hon fanns på en av de sidorna jag hade på min gamla mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ”Det är en jätte-chock här i USA” Patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Så går det. Dog inte hennes son alldeles nyss också, eller i fjol någon gång? Det hade A.A/Nord redan anmärkt, hoppsan. Någon eller några wipar systematiskt ut hela släkten, dottern får passa sig. Redigerad 9 februari, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vart rejält surprised när jag läste det, inget man väntat sig liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jepp, men jag har hellre en levande mor än är stenrik. Hon kan fan köpa ett dussin nya, bättre mammor för pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Ja, detta var lite oväntat. Undrar vad hon dog av. Siana, hur hon var privat det vet vi inte. Hon var lite udda, minst sagt, men för den sakens skulle behöver hon inte vara en dålig morsa. En dålig morsa, det är sådana som Jordan som knarkar så hennes unge blir blind. Redigerad 9 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ja, detta var lite oväntat. Undrar vad hon dog av. Siana, hur hon var privat det vet vi inte. Hon var lite udda, minst sagt, men för den sakens skulle behöver hon inte vara en dålig morsa. En dålig morsa, det är sådana som Jordan som knarkar så hennes unge blir blind. Jag sade aldrig att hon var en dålig mamma, jag sa bara att hon kunde köpa bättre mammor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Det var väl bra att hon dog? Så, nu tänker vi inte mer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ett ord: haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts