Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hoppas det inte blir allt förvirrande! Det är så här att för ett tag sen bytade jag mitt efternamn till Nord ifrån Andersson då jag valde att gå efter min mors efternamn. Finns en enkel förklaring till det, jag ville föra det släktnamnet vidare. Min mor har bara en syster, och hennes nu mera vuxna barn har tagit sin fars efternamn, och mina syskon har gått efter mitt fars efternamn. Kvar fanns då jag, vill liksom inte att den delen av släkten ska dö ut då det är ett släkte som går väldigt långt tillbaka i tiden. Nord är namnet som jag tilltalas vid på min arbetsplats, men även mina nära vänner kallar mig för Nord. A.A är stelt och tråkigt. Nord är, som Kalle sa, fräsigare Eller nåt. Men iaf, de som känner att dem vill kalla mig för A.A får givetvis göra det, men dock kan det bli missvisande för nya medlemmar etc. Så ha det ändå gärna i åtanke att ni kallar mig för Nord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nord = HARR HARR I AM NORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nord = HARR HARR I AM NORD! Han gubben där ser inte så värst snäll ut, raka motsatsen till mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Namnbyten är tuffa, på något sätt! Känns så glassigt! Jag vill också byta! Till "Captain Cranberries"! HAIL NORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 HAIL NORD! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har första shing på att kalla dig Nörd hedanefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har första shing på att kalla dig Nörd hedanefter. Haha tro mig när jag säger att jag mer än ofta får höra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Kommer nog fortsätta kalla dig A.A. Se där, nu fattar de nya också Jag har första shing på att kalla dig Nörd hedanefter. Redigerad 9 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Nästa gång det är namnbyte på de högre stående här på forumet så ska vi ha en poll om det är ok eller inte innan. Men jag vill också byta namn. Jag vill heta "Miffo" eller "Downs Syndrom". Nu! x_simpa_x > eXotic. Taha ^^ Redigerad 9 februari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tack Tjocka feta Norden, täcker hela jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nord låter bättre. När man vant sig vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag har första shing på att kalla dig Nörd hedanefter. Gahahahahahaha! Den var klockren! Nord, får allt så ut med att vi mobbar honom lite så här i början. Jag tog min morsas namn med. Hette Göransson innan. *intresseklubben antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Va f*n Nord låter inte lika "diktatorigt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nästa gång det är namnbyte på de högre stående här på forumet så ska vi ha en poll om det är ok eller inte innan. Haha. Okej? Varför liksom? Va f*n Nord låter inte lika "diktatorigt"... Nej, tyckte faktiskt det lät mer diktatoraktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Nej, tyckte faktiskt det lät mer diktatoraktigt. jo men inte på samma sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 x_simpa_x > eXotic. Taha ^^ Vad är kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag vill också byta namn. Vill Avancera uppåt ända till ''Cyper''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Massreply coming up! Varför Nord? A.A har jutte något att göra med Nord. AaAa låter bättre bättre också.. AAAAAAA. Erkänn, Nord låter mer.. rasistiskt? Nord < A.A Rasistiskt? What?! Får man fråga varför? Skulle tro att det var för att han bytt riktigt namn också, eftersom A.A var hans initialer. Hoppas det inte blir allt förvirrande! Det är så här att för ett tag sen bytade jag mitt efternamn till Nord ifrån Andersson då jag valde att gå efter min mors efternamn. Precis som jag trodde. Nord = HARR HARR I AM NORD! Right... Jag vill också byta! Till "Captain Cranberries"! HAIL NORD! Aldrig i livet! Inte en chans! Nästa gång det är namnbyte på de högre stående här på forumet så ska vi ha en poll om det är ok eller inte innan. Men jag vill också byta namn. Jag vill heta "Miffo" eller "Downs Syndrom". Nu! x_simpa_x > eXotic. Taha ^^ Jag förstår vad du menar, men att rösta om saken vore lite väl överdrivet. Däremot kan man ju uttrycka sitt missnöje om frågan skulle komma upp. A.A -> Nord gör inte så mycket, men KalleR, StellHell, Hultenius eller andra välkända namn skulle vara fel att byta. (Därmed inte sagt att forumiter har nån rätt att tvinga användare att behålla gamla namn...) Jag vill också byta namn. Vill Avancera uppåt ända till ''Cyper''. Nepp. Eller, ja, kanske. Jag har redan svårt att hålla isär alla 2pac-fanboys så det räcker! OFF: W00t, nu ser mitt svarsfält inte goofy ut längre! Jämför med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts